Voor zover ik het weet hebben de moderne versie (moet het er even bij zeggen want anders krijg je weer malloten die zeggen dat de democraten de confederacy zijn gestart) nog nooit geprobeerd een coup te plegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
gaat lekker daar in PA![]()
, als je als Democraat LtGov in dde minderheid bent ligt je hoofd op t hakblok
Andersom wss ook![]()
Moet hij daar wat substantieels voor doen dan? Dacht dat het bij wet geregeld is. Bovendien houdt op zich wel van dingen waar zijn naam op staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuw of de presidentiele bibliotheek van Trump er ooit komt. Is hij wel toe verplicht geloof ik.
Die is snel gevuld met bijna 30.000 geprinte tweets en rechtbankverslagen. 🇺🇸quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuw of de presidentiele bibliotheek van Trump er ooit komt. Is hij wel toe verplicht geloof ik.
Kan hij toegang laten betalen en een Trump-merchandise shop inrichten...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:55 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:55 schreef Hexagon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Hij moet het wel regelen geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Moet hij daar wat substantieels voor doen dan? Dacht dat het bij wet geregeld is. Bovendien houdt op zich wel van dingen waar zijn naam op staat.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:06 schreef Perrin het volgende:
[..]Of gewoon een lege hal met behang van al zijn uitgeprinte tweetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer voer voor de Dominion rechtszaak?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:07 schreef chroestjov het volgende:
Zijn de Democraten weer eens aan het toveren tijdens het tellen?
[ twitter ]
Ik ook. Georgia is nog steeds vrij verdeeld qua stemgedrag. Het gedoe aan de voorkant laat wel wat nervositeit zien, maar hoe deze race gaat vallen is spannend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef Szura het volgende:
Ik ga er gewoon van uit dat de GOP beide zetels pakt, dan kan het altijd meevallen. Ze zullen allebei wel met een half procentpunt winnen.
Ik denk eerder twee of nul.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:29 schreef Monolith het volgende:
Het lijkt twee keer een toss up in de peilingen, maar ik verwacht toch wel minimaal één Republikeinse overwinning.
Gebeurt wel vaker hoor. Niet iedereen kijkt puur naar partij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk eerder twee of nul.
Waarom zou je op een democraat en een republikein stemmen?
Omdat Loeffler als een marginaal grotere idioot of als corrupter wordt gezien dan Perdue, zou een reden kunnen zijn. Het gaat natuurlijk sowieso maar om kleine marges waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zelf zijn ze er nog niet gerust op dat ze hun zakken als senator verder kunnen vullenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik ook. Georgia is nog steeds vrij verdeeld qua stemgedrag. Het gedoe aan de voorkant laat wel wat nervositeit zien, maar hoe deze race gaat vallen is spannend.
Nou ja, een campagnestatement dat men toch vooral moet stemmen vind ik niet heel opzienbarend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelf zijn ze er nog niet gerust op dat ze hun zakken als senator verder kunnen vullen
[ twitter ]
het zijn gewoon verschillende kandidaten...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch wel zielig voor Trump, ben je president en krijg je nog steeds beroerde informatie voorgeschoteld van je slaafjes.quote:
Ah, ben je weer aan het sealioning?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Is dit nou dat 'beschaafde' en 'progressieve' deel van het volk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |