Slim, hij doet zelf óók geen kutquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:24 schreef Hunter het volgende:
Theo stemt op een vrouw die geen kut doet
De saaistequote:
Terechtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef Hunter het volgende:
Nathalie kijkt bezorgd, de stemronde kwam direct na haar uitbarsting
Dagboekkamer is alleen voor de uitzendingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen jullie switchen van camara ofzo? ik wil wat wten wat er in de dagboekkamer gezegd wordt
Stream 2 is meestal kamerplantTVquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen jullie switchen van camara ofzo? ik wil wat wten wat er in de dagboekkamer gezegd wordt
Ik zit net als jou via Vier.be te kijken, er is maar een cameraquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is dat toch? Ze ergert mensen blijkbaar en dat maakt het leuk.quote:
Ja ik kan switchen van stream 1 naar 2 maar dagboekkamer is niet te zien. Helaas.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
De saaiste nu is nog die strangerthings dude.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar die gaat nog gooien en smijten hoor
Ze lijkt mij i.i.g heel achterbaks en doortrapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is dat toch? Ze ergert mensen blijkbaar en dat maakt het leuk.
Iemand die zo loopt te sloffen Swiffel swaffel naar de dagboekkamerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef Jibba het volgende:
[..]
Op alle belgen, ik trek dat taaltje slecht
Precies blijven dusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ze lijkt mij i.i.g heel achterbaks en doortrapt.
Volgens mij bedoelde hij dat wij kijkers kunnen stemmen op diegene die wij willen dat blijft. Maar kweet het niet zeker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Oh. Ze moeten stemmen op wie ze willen dat blijft?
Dat zou inderdaad ook goed kunnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat wij kijkers kunnen stemmen op diegene die wij willen dat blijft. Maar kweet het niet zeker.
Hoezo verder. Dit is hetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:29 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Denk dat het voor de kijkcijfers perfect is. Maar verder?
quote:
Ze deed mij beetje aan die van Utopia denken...Muis...vader had restaurant.quote:
Charlottequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze deed mij beetje aan die van Utopia denken...Muis...vader had restaurant.
Ik zou zo'n persoon niet als vriend willen hebben. Maar ok wel leuk voor BBquote:
quote:
en dan met een rood beaderd koppie boven de dekens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hij zei zelf er een slinger aan te hebben gegeven
Zolang ze niet in plat Kortrijks of Roeselaars dialect gaan klappen vind ik het prima te verstaan,quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Begrijpen jullie het vlaams en beetje? Als je vragen hebt over een woordje ofzo, mention me
Ik ben juist iemand uit die streekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zolang ze niet in plat Kortrijks of Roeselaars dialect gaan klappen vind ik het prima te verstaan,
Preciesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Wij als streamers hebben nix aan dat nominatie uur, net als alle TV kijkers er geen zak aan hebben...
U kunt Nú stemmen... en de Regie kiest wel wat er weg kan ivm de kijkcijfers
Intussen is het best wel een leuk Show... Fake maar leuk
Ohhw fuck...
[ afbeelding ]
Die kale heeft al zitten rukken hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
100 dagen niet fappen. 100 dagen geen internet. 100 dagen opletten of je geen "rare" trekjes doet.
Ik zou zot komen denk ik.
Met wat zouden jullie het meeste moeilijk hebben.
Zag die fattie juist spelen met dat plastiekrol. puur uit verveling
Ik hou het niet uit met meer dan 4 mensen tegelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
100 dagen niet fappen. 100 dagen geen internet. 100 dagen opletten of je geen "rare" trekjes doet.
Ik zou zot komen denk ik.
Met wat zouden jullie het meeste moeilijk hebben.
Zag die fattie juist spelen met dat plastiekrol. puur uit verveling
Viel me gisteravond op bij de live uitzending met de bewoners dat er ondertiteld werd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zolang ze niet in plat Kortrijks of Roeselaars dialect gaan klappen vind ik het prima te verstaan,
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef engine het volgende:
Zijn ze nu elkaar aan het nomineren dan?
Ja voor donderdag mogen wij stemmenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef engine het volgende:
Zijn ze nu elkaar aan het nomineren dan?
Ah, vandaar dat Danielle vroeg of hij zich heeft laten wegen voordat hij het huis in ging (en vervolgens de stream wegdraaide)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hij heeft er nog 1 zegt ie net, deze zakt al af, goed bezig thomas
Als ik moet rukken, zou ik dat gewoon in de slaapkamer doen, hoor. Als ik echt op klappen sta, zou het me hoogstwaarschijnlijk niet eens meer uitmaken of er ineens iemand binnenkomt. Denk dat iedereen daar wel eens iemand aan zijn piemel heeft zien trekken, johquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het niet uit met meer dan 4 mensen tegelijk.
en maar 1 onderbroek, maar die past welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, 2. Maar eentje past niet meer.
Meermaals. Ik vind het tot nu toe best vermakelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef dekritischenaald het volgende:
Wat duf hoe ze daar zitten, is er al actie geweest vandaag
Ik denk het.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Danielle vroeg of hij zich heeft laten wegen voordat hij het huis in ging (en vervolgens de stream wegdraaide)
Niet echt maar wel nogal wat ergernissenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef dekritischenaald het volgende:
Wat duf hoe ze daar zitten, is er al actie geweest vandaag
Dat gaan we niet zien. Lijkt me eigenlijk wel duidelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef freaky40 het volgende:
Ik vraag me wel af of wat gaan zien op stream van de opdrachten/spellen die ze gaan doen. Hopelijk dat ook niet achter een SL, dat zou wel een deceptie zijn.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat gaan we niet zien. Lijkt me eigenlijk wel duidelijk
Daar had ik niet over. Maar ruk je rotquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als ik moet rukken, zou ik dat gewoon in de slaapkamer doen, hoor. Als ik echt op klappen sta, zou het me hoogstwaarschijnlijk niet eens meer uitmaken of er ineens iemand binnenkomt. Denk dat iedereen daar wel eens iemand aan zijn piemel heeft zien trekken, joh
Hij zat volgens mij wel veel achter de PCquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas lijkt me een doorsnee FOK!ker
Nee, hij zit nameljik niet aan den dop.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas lijkt me een doorsnee FOK!ker
Ja maar je ziet dan het deurtjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je de bewoners zien douchen?
Ja..muurtje komt tot hun schoudersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ene Vlaams is het andere niet. Vooral de West-Vlaamse dialecten zijn voor mensen uit het 'hoge noorden', maar ook voor veel Vlamingen uit andere streken totaal niet te volgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Viel me gisteravond op bij de live uitzending met de bewoners dat er ondertiteld werd.
Als ze allemaal vlaams spreken (en snel) is het echt niet te verstaan.
Alleen Thomas.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als de regie het laat zien wel, alleen zijn het wel hokjes dus geen naakt tenzij ze er naakt uitstappen maar heb er al met badpak zien douchen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |