De saaiste nu is nog die strangerthings dude.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar die gaat nog gooien en smijten hoor
Ze lijkt mij i.i.g heel achterbaks en doortrapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is dat toch? Ze ergert mensen blijkbaar en dat maakt het leuk.
Iemand die zo loopt te sloffen Swiffel swaffel naar de dagboekkamerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef Jibba het volgende:
[..]
Op alle belgen, ik trek dat taaltje slecht
Precies blijven dusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ze lijkt mij i.i.g heel achterbaks en doortrapt.
Volgens mij bedoelde hij dat wij kijkers kunnen stemmen op diegene die wij willen dat blijft. Maar kweet het niet zeker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Oh. Ze moeten stemmen op wie ze willen dat blijft?
Dat zou inderdaad ook goed kunnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat wij kijkers kunnen stemmen op diegene die wij willen dat blijft. Maar kweet het niet zeker.
Hoezo verder. Dit is hetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:29 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Denk dat het voor de kijkcijfers perfect is. Maar verder?
quote:
Ze deed mij beetje aan die van Utopia denken...Muis...vader had restaurant.quote:
Charlottequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze deed mij beetje aan die van Utopia denken...Muis...vader had restaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |