Slim, hij doet zelf óók geen kutquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:24 schreef Hunter het volgende:
Theo stemt op een vrouw die geen kut doet
De saaistequote:
Terechtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef Hunter het volgende:
Nathalie kijkt bezorgd, de stemronde kwam direct na haar uitbarsting
Dagboekkamer is alleen voor de uitzendingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen jullie switchen van camara ofzo? ik wil wat wten wat er in de dagboekkamer gezegd wordt
Stream 2 is meestal kamerplantTVquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen jullie switchen van camara ofzo? ik wil wat wten wat er in de dagboekkamer gezegd wordt
Ik zit net als jou via Vier.be te kijken, er is maar een cameraquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is dat toch? Ze ergert mensen blijkbaar en dat maakt het leuk.quote:
Ja ik kan switchen van stream 1 naar 2 maar dagboekkamer is niet te zien. Helaas.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
De saaiste nu is nog die strangerthings dude.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar die gaat nog gooien en smijten hoor
Ze lijkt mij i.i.g heel achterbaks en doortrapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is dat toch? Ze ergert mensen blijkbaar en dat maakt het leuk.
Iemand die zo loopt te sloffen Swiffel swaffel naar de dagboekkamerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef Jibba het volgende:
[..]
Op alle belgen, ik trek dat taaltje slecht
Precies blijven dusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ze lijkt mij i.i.g heel achterbaks en doortrapt.
Volgens mij bedoelde hij dat wij kijkers kunnen stemmen op diegene die wij willen dat blijft. Maar kweet het niet zeker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Oh. Ze moeten stemmen op wie ze willen dat blijft?
Dat zou inderdaad ook goed kunnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat wij kijkers kunnen stemmen op diegene die wij willen dat blijft. Maar kweet het niet zeker.
Hoezo verder. Dit is hetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:29 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Denk dat het voor de kijkcijfers perfect is. Maar verder?
quote:
Ze deed mij beetje aan die van Utopia denken...Muis...vader had restaurant.quote:
Charlottequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze deed mij beetje aan die van Utopia denken...Muis...vader had restaurant.
hij zei zelf er een slinger aan te hebben gegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |