er zal vast wel een splinterpartijtje zijn wat dichter bij me ligt dan 1 van de grote partijen maar ga niet de moeite doen om te kijken waar ze allemaal voor staan.quote:
Je hebt er ook niks aan, want die gaan het toch niet redden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zal vast wel een splinterpartijtje zijn wat dichter bij me ligt dan 1 van de grote partijen maar ga niet de moeite doen om te kijken waar ze allemaal voor staan.
Over splinterpartijen gesproken, ik weet er nog wel éénquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zal vast wel een splinterpartijtje zijn wat dichter bij me ligt dan 1 van de grote partijen maar ga niet de moeite doen om te kijken waar ze allemaal voor staan.
Femkegodinquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over splinterpartijen gesproken, ik weet er nog wel één
Ja maar dat is tegelijkertijd het hele probleem. Door versplintering is een stem op een dergelijke partij vrij kansloos.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het liep helaas wat minder ja, dat heb je soms als je initiatief toont. Soms mislukt het, daar kun je weer van leren en op naar de volgende. Maar je kunt er ook gewoon helemaal niks meer aan doen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja. De awards, of moet ik zegggen DE AWARDS!!!
Toch wel ingevuld door 8 mensen waaronder @:GGMM zelf. Wat een waardeloos topic is dat geweest. Had ik het toch bij het rechte eind @:maxi-mus
Ho ho, hij heeft een peiling gehouden. Dat is niet helemaal niets!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het liep helaas wat minder ja, dat heb je soms als je initiatief toont. Soms mislukt het, daar kun je weer van leren en op naar de volgende. Maar je kunt er ook gewoon helemaal niks meer aan doen inderdaad.
Begrijpelijk. Had nu sowieso wel D66 gestemd als ze niet alles hadden laten vallen afgelopen jaren. Ach ja, ik lees over enkele maanden de partijplannen wel door en kijk wat het wordt (vermoedelijk GroenLinks want zodra ik niet hun Social Media-bagger lees vind ik ze best wel oké)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is tegelijkertijd het hele probleem. Door versplintering is een stem op een dergelijke partij vrij kansloos.
In het verleden stemde ik vrijwel altijd D66, maar die partij heeft zo ongeveer alles waar ze voor stonden wel laten vallen. Dus nu stem ik dan maar op de sterkste man bij gebrek aan beter.
Ik vind het heel erg dat dat in de Tweede Kamer zit maar we hebben in principe ook SGP en die geloven ook in een of andere hele rare theorie dus ach.quote:
Lekker volledig de identiteitspolitiekgekte omarmenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:56 schreef fetX het volgende:
D66 is ook een lijmpartij die je er prima bij kunt hebben met te weinig uitgesproken standpunten dat het ook nooit de grootste zal worden. En als ze dan een uitgesproken standpunt hebben, laten ze het wel weer vallen.
Kaag wordt ook niets.
Kees is wel één van de grootste bazen die er ooit op dat binnenhof hebben rondgelopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg dat dat in de Tweede Kamer zit maar we hebben in principe ook SGP en die geloven ook in een of andere hele rare theorie dus ach.
Ik schrijf alle religieuze partijen principieel af.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg dat dat in de Tweede Kamer zit maar we hebben in principe ook SGP en die geloven ook in een of andere hele rare theorie dus ach.
Ik heb de laatste paar keer meer strategisch gestemd dan dat ik echt achter die partij stond maar ik mag Rutte wel, is qua management Champions League niveau, zeg maar de Van Dissel van de politiek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is tegelijkertijd het hele probleem. Door versplintering is een stem op een dergelijke partij vrij kansloos.
In het verleden stemde ik vrijwel altijd D66, maar die partij heeft zo ongeveer alles waar ze voor stonden wel laten vallen. Dus nu stem ik dan maar op de sterkste man bij gebrek aan beter.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik schrijf alle religieuze partijen principieel af.
VVD gaat echt 10-15 zetels verliezen als Rutte weggaat. Premierbonus.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar keer meer strategisch gestemd dan dat ik echt achter die partij stond maar ik mag Rutte wel, is qua management Champions League niveau, zeg maar de Van Dissel van de politiek.
Dus goed dat die ongewassen brabo eruit stapt want dan had ik weer een andere partij moeten zoeken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wolter wil de kroegen weer open.
Ja dat gaat gekte worden. Alhoewel VVD ook steeds meer de nuance middenpartij begint te worden heb ik het idee. Kan ook bijna niet anders met het huidige politieke landschap en alle extreemrechtse tegenreacties.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
VVD gaat echt 10-15 zetels verliezen als Rutte weggaat. Premierbonus.
watquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:04 schreef Buitendam het volgende:
Het stemmen op partijen of het strategisch stemmen vind ik totale onzin. Je stemt op een volksvertegenwoordiger, niet op een partij.
Rutte was eindverantwoordelijk voor die hele belastingzaak. Dat zo’n man kan aanblijven nadat er letterlijk zo veel gezinnen zijn kapot gemaakt is niet te snappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat gaat gekte worden. Alhoewel VVD ook steeds meer de nuance middenpartij begint te worden heb ik het idee. Kan ook bijna niet anders met het huidige politieke landschap en alle extreemrechtse tegenreacties.
Hoor zelden ook negatieve reacties over Rutte zelf behalve uit de extremere kampen. Prima boegbeeld. Beetje Dick.
En dat we tegen racisme zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
kunnen we anders niet met zijn allen even een partijtje starten via FOK!, zie wel een paar gemeenschappelijke standpunten. Namelijk dat de kroegen open moeten en dat er iets aan Tong80 gedaan moet worden. Prima partijprogramma
Rutte kan nog wel heel wat meer overleven lolquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rutte was eindverantwoordelijk voor die hele belastingzaak. Dat zo’n man kan aanblijven nadat er letterlijk zo veel gezinnen zijn kapot gemaakt is niet te snappen.
dat snap je toch wel? dat boeit (ze) geen ene reet, totdat 'we' echt boos wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rutte was eindverantwoordelijk voor die hele belastingzaak. Dat zo’n man kan aanblijven nadat er letterlijk zo veel gezinnen zijn kapot gemaakt is niet te snappen.
Altijd VVD gestemd en eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n heel groot probleem dat ze een beetje naar het midden schuiven. Kiezerstechnisch gaan ze er alleen wel op achteruit, maar dat gaan ze denk ik pas merken als RutteGod weggaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat gaat gekte worden. Alhoewel VVD ook steeds meer de nuance middenpartij begint te worden heb ik het idee. Kan ook bijna niet anders met het huidige politieke landschap en alle extreemrechtse tegenreacties.
Hoor zelden ook negatieve reacties over Rutte zelf behalve uit de extremere kampen. Prima boegbeeld. Beetje Dick.
Als jij gaat stemmen is dat op een persoon. Je kunt nergens VVD of CDA aankruisen. Het hele idee is dat een persoon namens jou praat.quote:
De laatste keer dat ik ging stemmen was die persoon onderdeel van een partij. (met een partijprogramma)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als jij gaat stemmen is dat op een persoon. Je kunt nergens VVD of CDA aankruisen. Het hele idee is dat een persoon namens jou praat.
Dat debat moet nog gevoerd worden en het is niet uitgesloten dat het kabinet gaat vallen. Ze denken er zelfs over na om zelf op te stappen omdat het strategisch wellicht minder schade aanricht richting de verkiezingen. Dan is de angel er direct uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
gastquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging stemmen was die persoon onderdeel van een partij. (met een partijprogramma)
Het is eigenlijk wachten tot AstraZeneca hun aanvraag doet bij EMA. Die zouden 4.5 miljoen doses kunnen leveren in 1e kwartaal. Dan kan je alle zorgmedewerkers en ouderen vaccinerenquote:
En als ie bij de partij opstapt zit hij/zij nog steeds in de Kamer met diezelfde zetel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging stemmen was die persoon onderdeel van een partij.
En kroegeigenaren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wachten tot AstraZeneca hun aanvraag doet bij EMA. Die zouden 4.5 miljoen doses kunnen leveren in 1e kwartaal. Dan kan je alle zorgmedewerkers en ouderen vaccineren
Met hele andere ideeën vaak ja. Overigens blijft lang niet iedereen zitten als zetelrover.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als ie bij de partij opstapt zit hij/zij nog steeds in de Kamer met diezelfde zetel.
en dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat debat moet nog gevoerd worden en het is niet uitgesloten dat het kabinet gaat vallen. Ze denken er zelfs over na om zelf op te stappen omdat het strategisch wellicht minder schade aanricht richting de verkiezingen. Dan is de angel er direct uit.
dat is jouw idee, beetje naïef.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als jij gaat stemmen is dat op een persoon. Je kunt nergens VVD of CDA aankruisen. Het hele idee is dat een persoon namens jou praat.
Oh zei hij dat tegen mij? Nou gelukkig maar dat ik hem op blok heb dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
Het valt me altijd op dat wanneer mensen discussiëren en typisch wil ook wat zeggen hij nooit veel verder komt dan 'hahahahaha' en 'gast'.
Naja, als je in een gesprek over de Nederlandse politiek denkt dat je stemt op een partij in plaats van op een persoon dan valt er weinig anders te reageren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
Het valt me altijd op dat wanneer mensen discussiëren en typisch wil ook wat zeggen hij nooit veel verder komt dan 'hahahahaha' en 'gast'.
Migratie/integratie vind ik altijd vrij lastig. Ben daar op zich vrij rechts in veel standpunten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd VVD gestemd en eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n heel groot probleem dat ze een beetje naar het midden schuiven. Kiezerstechnisch gaan we er alleen wel op achteruit, maar dat gaan ze denk ik pas merken als RutteGod weggaat.
Ben sociaal-economisch en wat betreft migratie/integratie alleen wel wat rechtser dan dat de VVD zich nu profileert. Ik vind alleen de andere opties op rechts echt helemaal niks.
en dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
Demissionair kabinet tot aan de nieuwe verkiezingen.quote:
Voor ouderen willen ze juist de Pfizer en Moderna gebruiken, want die werken voor ouderen wat beter schijnt het dan die van Astraquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wachten tot AstraZeneca hun aanvraag doet bij EMA. Die zouden 4.5 miljoen doses kunnen leveren in 1e kwartaal. Dan kan je alle zorgmedewerkers en ouderen vaccineren
heb met bitcoin mijn meubels kunnen betalen, bedankt @aTypischquote:
geen dankquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
heb met bitcoin mijn meubels kunnen betalen, bedankt @:atypisch
Jammer dat het zo'n irritante lul is anders was het echt een prima user geweest.
Oh oke, lijkt me ook prima. Dan wil ik die van AstraZeneca welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor ouderen willen ze juist de Pfizer en Moderna gebruiken, want die werken voor ouderen wat beter schijnt het dan die van Astra
Eens, maar discussiëren kan hij echt niet. Dat betweterige inhoudsloze gebral daar heb je niks aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
heb met bitcoin mijn meubels kunnen betalen, bedankt @:atypisch
Jammer dat het zo'n irritante lul is anders was het echt een prima user geweest.
Daarom zal het nieuwe geld (bitcoin) ook in jouw leven niet het huidige geld (fiatgenot) over gaan nemen. Jij jaagt een droom na die nog héél lang tegengehouden gaat worden. Langer dan jouw levensduurquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
het is vooral grappig dat mensen denken dat er dingen worden opgelost als je een paar van die kopstukken nu eruit gooit
nieuwe poppetjes in hetzelfde systeem gaan niet veel veranderen, die doen ook maar gewoon mee
maar dat zegt toch ook niemand?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
het is vooral grappig dat mensen denken dat er dingen worden opgelost als je een paar van die kopstukken nu eruit gooit
nieuwe poppetjes in hetzelfde systeem gaan niet veel veranderen, die doen ook maar gewoon mee
gaat inderdaad veel energie aan verlorenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin speelt al een belangrijkere rol als geld dan de euro in mijn levenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom zal het nieuwe geld (bitcoin) ook in jouw leven niet het huidige geld (fiatgenot) over gaan nemen. Jij jaagt een droom na die nog héél lang tegengehouden gaat worden. Langer dan jouw levensduur
ik las ook iets over topambtenaren daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat inderdaad veel energie aan verloren
Hoeveel mensen op FOK! hebben door jouw advies al meubels kunnen kopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar discussiëren kan hij echt niet. Dat betweterige inhoudsloze gebral daar heb je niks aan.
@:el-stinho heeft wat dat betreft kijk op de wereld
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bitcoin speelt al een belangrijkere rol als geld dan de euro in mijn levendus dat is al gelukt
dat is het inderdaad, die topambtenaren zitten het wel uit en er verandert nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las ook iets over topambtenaren daar
als ze daar de bezem doorheen halen zou je er nog wat aan kunnen veranderen, misschien een beetje
maar als je asscher morgen naakt door de straten laat lopen als boetedoening lost dat helemaal niks op, theater
Jeetje, wat een inzicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las ook iets over topambtenaren daar
als ze daar de bezem doorheen halen zou je er nog wat aan kunnen veranderen, misschien een beetje
maar als je asscher morgen naakt door de straten laat lopen als boetedoening lost dat helemaal niks op, theater
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen.
Je kunt vermogen hebben in bitcoin maar je dagelijkse geneuzel wordt nog steeds in fiat afgerekend. En dat zal de komende 40/45 jaar ook niet gaan wijzigen.
Waarom zou je op 'advies' meubels kunnen kopen? Dat kan toch gewoon als je gaat sparen. Of het nou bitcoin of fiat is, dat is toch om het evenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoeveel mensen op FOK! hebben door jouw advies al meubels kunnen kopen?
goh, het is dat je het zegt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bitcoin speelt al een belangrijkere rol als geld dan de euro in mijn levendus dat is al gelukt
Is het eigenlijk nog gelukt met die architectquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je op 'advies' meubels kunnen kopen? Dat kan toch gewoon als je gaat sparen. Of het nou bitcoin of fiat is, dat is toch om het even
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog gelukt met die architect
En maakte hij aantekeningen?
Eigenlijk was het meer op advies van een andere vriend van mij maar goed, het is wel meer bij mij op de radar gekomen toen jij erover begon!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoeveel mensen op FOK! hebben door jouw advies al meubels kunnen kopen?
@aTypisch is jouw vriend?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk was het meer op advies van een andere vriend van mij maar goed, het is wel meer bij mij op de radar gekomen toen jij erover begon!
Mwah ik had wat winst op Chainlink gemaakt en ik heb op advies het geld laten rusten op Bitcoin. Prima keuze geweest blijkt nuquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je op 'advies' meubels kunnen kopen? Dat kan toch gewoon als je gaat sparen. Of het nou bitcoin of fiat is, dat is toch om het even
een Belg als vriend, het wordt steeds ergerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
aTypisch is geen Belg volgens mij dus ik denk niet dat het dezelfde gast is
dat was de grapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg geestig dat juist jij dit zegt. Maar prima kerel, ik zal cynisme tov jou beperken.
ik zat eens bij zo'n lezinkje over overheidsuitgaven van Nederlandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het inderdaad, die topambtenaren zitten het wel uit en er verandert niets
haha lolquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Cobra Kai seizoen 3 gaat NU van start. Gisterenochtend met deze serie begonnen lol
plus dat het door de coalities ook nooit heel sterk naar een kant gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat eens bij zo'n lezinkje over overheidsuitgaven van Nederland
procentueel verandert daar niets of nauwelijks wat, welke kant 'we' ook kiezensinds de jaren 80 alleen wat verschoven van defensie naar zorg, dat is de grootste verandering geweest
dat komt precies door die topambtenaren die gewoon oneindig kunnen blijven zitten en stiekem het grootste gedeelte van het beleid bepalen
Die drink ik ook en daar ben ik al jaren heel tevreden over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik zet even wat koffie
@:ggmm @:jojoortje
Iemand hier nog suggesties voor ordinaire filterkoffie? Merk dat ik toch weer gewoon oldschool naar DE rood neig. DEGODEN.
Dat is natuurlijk perfect. Balans erin houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus dat het door de coalities ook nooit heel sterk naar een kant gaat
Nouja ik had dus deze gekocht: https://www.koffievoordee(...)ckZrRIhoCv10QAvD_BwEquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
Dus waarom dan nieuwe uitproberen.
Mensen die nieuwe dingen uitproberen
Ziet eruit als één of ander gaar merk dat onlogisch zou kopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik had dus deze gekocht: https://www.koffievoordee(...)ckZrRIhoCv10QAvD_BwE
Omdat ik dat elders altijd wel lekkere koffie vind, maar ik denk niet dat die koffie is bedoeld voor zo'n ouderwets filterkoffieapparaat want het was dus absoluut niet te zuipen.
Dit even ter info.
Zie je in de horeca toch wel, Segafredoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziet eruit als één of ander gaar merk dat onlogisch zou kopen
perfect als je geen heftige verandering of grote schoonmaak wil jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk perfect. Balans erin houden.
ja prima koffie maar niet voor de Hollandse trekkoffiemethode waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie je in de horeca toch wel, Segafredo
eens, dat belastingambtenaren gewoon crimineel gedrag vertonen wordt niet aangepakt, het is wachten op het volgende schandaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
perfect als je geen heftige verandering of grote schoonmaak wil ja
zit ook niet te wachten op een grote revolutie, maar dit systeem houdt wel dat soort gezwellen als de verantwoordelijken voor dat toeslagengedoe in hun stoeltje
tijd voor ambtstermijnen, ook bij de ministeriesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, dat belastingambtenaren gewoon crimineel gedrag vertonen wordt niet aangepakt, het is wachten op het volgende schandaal.
Nadeel van rood / robusta is dat het caffeine gehalte wat hoog is. Leuk voor 's ochtends, minder voor een koffieleut die de hele dag koffie drinkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik zet even wat koffie
Iemand hier nog suggesties voor ordinaire filterkoffie? Merk dat ik toch weer gewoon oldschool naar DE rood neig. DEGODEN.
Ik zie liever meer persoonlijke verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor ambtstermijnen, ook bij de ministeries
kleinere overheid dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie liever meer persoonlijke verantwoordelijkheid.
Is al besproken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
Toen men het had over Wuhan virus en Trump over China virus, toen was dat niet oké. Nu constant 'Britse variant' en is het prima. Ligt het voornamelijk aan China die even snauwde dat men niet gediend was van die benaming of zijn de media hypocriet?
Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, niet kleiner. Persoonlijker.
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
Toen men het had over Wuhan virus en Trump over China virus, toen was dat niet oké. Nu constant 'Britse variant' en is het prima. Ligt het voornamelijk aan China die even snauwde dat men niet gediend was van die benaming of zijn de media hypocriet?
@GGMMquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
@:wereldgozer @:onlogisch
Dit is ook al besproken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:52 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
je kunt eigenlijk alleen maar lachen om deze debiel
Oh daar heb ik niet echt last van eigenlijk, drink toch al snel een liter tot 1.5 op een dag weg. Al stop ik wel na 18.00uquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Nadeel van rood / robusta is dat het caffeine gehalte wat hoog is. Leuk voor 's ochtends, minder voor een koffieleut die de hele dag koffie drinkt.
watquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is ook al besproken.
Samenvatting: Het zijn snapchatfilters
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet echt last van eigenlijk, drink toch al snel een liter tot 1.5 op een dag weg. Al stop ik wel na 18.00u
Je mag best tegen vaccineren zijn, maar om een vrouw die zich laat vaccineren meteen debiel te noemen gaat wat ver. Vind je niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:52 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
Dan kan ze alsnog debiel zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag best tegen vaccineren zijn, maar om een vrouw die zich laat vaccineren meteen debiel te noemen gaat wat ver. Vind je niet?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:52 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
quote:PVV-voorman Wilders rekent dat De Jonge zwaar aan. "U bent niet de juiste man op de juiste plek. Wij zeggen het vertrouwen in u op."
Denk-leider Azarkan heeft het over "een zigzaggende minister, die loze beloftes doet". "Nederland verdient beter"
'Heel Europa prikt, maar Nederland wikt. Dat doet heel veel pijn, en dat rekenen we het kabinet aan."
PvdA-leider Asscher wijst erop dat er al weken vaccins in de vriezer liggen en verzucht: "Wat een falen van dit kabinet."
leukquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag best tegen vaccineren zijn, maar om een vrouw die zich laat vaccineren meteen debiel te noemen gaat wat ver. Vind je niet?
Die laatste is hier in de buurt (alles in Vr'hoop is in de buurt namelijk).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
@:wereldgozer @:onlogisch
Dit staat los van de Lidl is mijn leven instelling maar hun eigen merk rode filterkoffie vind ik daadwerkelijk verreweg de lekkerstequote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik zet even wat koffie
Lidlgodenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit staat los van de Lidl is mijn leven instelling maar hun eigen merk rode filterkoffie vind ik daadwerkelijk verreweg de lekkerste
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, sukkeltje.
tijd om hearthstone weer te installerenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nu een kleine 10 uur thuis en verveel mij alweer helemaal de pleurisellende.
Curvefeverquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd om hearthstone weer te installeren
of dat spel met die tekenlijntjes
net als de memes en standaard posts wordt alles steeds simpelerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
CurvefeverIk snap niet dat het is vervangen voor iets als Haxball.
Jammer dat TBC nog niet uit is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nu een kleine 10 uur thuis en verveel mij alweer helemaal de pleurisellende.
Bedankt voor dit kleine en doch zo fijne compliment. Het geeft mij bijna weer de levensenergie morgen met een minder gedeprimeerd gevoel op werk te verschijnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als de memes en standaard posts wordt alles steeds simpeler
curvefever is toch meer voor mensen met wat inzicht
Ik denk jij aan een nieuwe baan moet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor dit kleine en doch zo fijne compliment. Het geeft mij bijna weer de levensenergie morgen met een minder gedeprimeerd gevoel op werk te verschijnen.
Laatste dag vakantie en al 6 telefoontjes moeten wegdrukken. Flikker een eind op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk jij aan een nieuwe baan moet.
gewoon basisinkomen ja tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk jij aan een nieuwe baan moet.
Je bent gewoon onmisbaar maatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste dag vakantie en al 6 telefoontjes moeten wegdrukken. Flikker een eind op.
dat kost weer teveel wachtgeld, blijft moeilijk om daar wat aan te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor ambtstermijnen, ook bij de ministeries
Terecht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste dag vakantie en al 6 telefoontjes moeten wegdrukken. Flikker een eind op.
Ik ben daar een groot voorstander van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon basisinkomen ja toch
gratis geld voor iedereen
Is het al te betalen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben daar een groot voorstander van.
Zeker. Moet je alleen wel anders gaan belasten. En die grote kloof dichten zijn de rijken niet zo'n fan van.quote:
Bedankt voor deze tip, hier heb ik tenminste wat aan. In tegenstelling tot @aTypisch die zich weer als een mongooltje moet gedragen omdat hij blijkbaar geen koffie drinkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit staat los van de Lidl is mijn leven instelling maar hun eigen merk rode filterkoffie vind ik daadwerkelijk verreweg de lekkerste
aan wat voor een bedrag denk je dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Moet je alleen wel anders gaan belasten. En die grote kloof dichten zijn de rijken niet zo'n fan van.
gratis geld bestaat nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben daar een groot voorstander van.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip, hier heb ik tenminste wat aan. In tegenstelling tot @:atypisch die zich weer als een mongooltje moet gedragen omdat hij blijkbaar geen koffie drinkt.
Gebeurt nu ook gewoon op grote schaal. Trump heeft de dollarprinter ook aangezet, de afgelopen maanden.quote:
1500 per maand is volgens mij het streefbedrag.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan wat voor een bedrag denk je dan?
Bruto of netto?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1500 per maand is volgens mij het streefbedrag.
dat is niet gratisquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gebeurt nu ook gewoon op grote schaal. Trump heeft de dollarprinter ook aangezet, de afgelopen maanden.
netto en dan voor iedereen vanaf 18jr?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1500 per maand is volgens mij het streefbedrag.
Acht jij een basisinkomen nu haalbaar?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet gratis
iedereen die een dollar bezit betaalt daar aan mee,
Ja, dat is het hele idee. Dat de geldstromen anders gaan lopen. Nu wordt de kloof tussen rijk en arm alleen maar groter.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is meer dan de gemiddelde beginnende arbeider krijgt en zich ervoor kapot werkt
Geen idee, heb dat boekje van Rutger Bregman gelezen maar dat vond ik totale onzin.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Acht jij een basisinkomen nu haalbaar?
Ik denk dat dit moeilijker te verkopen valt aan die onderklasse die wel zijn best doet bij te dragen aan de maatschappij en eigen ontwikkeling dan de "rijke"quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele idee. Dat de geldstromen anders gaan lopen. Nu wordt de kloof tussen rijk en arm alleen maar groter.
Bij een basisinkomen ga je dan ook niet bijprinten, maar anders verdelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet gratis
iedereen die een dollar bezit betaalt daar aan mee,
Ik zou het toch eens afwisselen met DE Goudmerkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet echt last van eigenlijk, drink toch al snel een liter tot 1.5 op een dag weg. Al stop ik wel na 18.00u
dus je wil af van de euro? want die komt er steeds bijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij een basisinkomen ga je dan ook niet bijprinten, maar anders verdelen.
dat verandert toch niet als iedere volwassene er een bedrag bij krijgtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele idee. Dat de geldstromen anders gaan lopen. Nu wordt de kloof tussen rijk en arm alleen maar groter.
dat lost een basisinkomen helemaal niet op, je kunt daar namelijk niet goed mee sparenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Door balletje balletje wordt geld ook anders verdeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij een basisinkomen ga je dan ook niet bijprinten, maar anders verdelen.
dat is echt een sprookje jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat verandert toch niet als iedere volwassene er een bedrag bij krijgt
Ik denk dat je het in kleine stapjes moet doen. Beginnen met de marktwerking weer terugdraaien. Dat mensen weer naar de huisarts kunnen en een woning kunnen betalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dit moeilijker te verkopen valt aan die onderklasse die wel zijn best doet bij te dragen aan de maatschappij en eigen ontwikkeling dan de "rijke"
wtf zegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je het in kleine stapjes moet doen. Beginnen met de marktwerking weer terugdraaien. Dat mensen weer naar de huisarts kunnen en een woning kunnen betalen.
Toch moet er iets gebeuren. Over 30 jaar zijn anders een miljard mensen werkloos.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef fetX het volgende:
Basisinkomen is vooralsnog echt een flopidee.
Op naar communisme, of het vroeger zo goed functionerende feodalisme?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je het in kleine stapjes moet doen. Beginnen met de marktwerking weer terugdraaien. Dat mensen weer naar de huisarts kunnen en een woning kunnen betalen.
minimumloon wegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch moet er iets gebeuren. Over 30 jaar zijn anders een miljard mensen werkloos.
Nergens is de kloof tussen een rijke bovenlaag en een enorme onderlaag groter geweest dan bij het communisme. Dat is dus het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Op naar communisme, of het vroeger zo goed functionerende feodalisme?
Dus de marktwerking weg. In alle lagen zorgt dat alleen maar voor voordelen bij mensen met veel geld. Die houden het dus ook in stand.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:20 schreef Tarado het volgende:
gratis gezondheidszorg vind ik wel iets, gratis ov maar dan houdt het wel een beetje op met mijn vrijgevigheid
dat is niet gratis, niks is gratisquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:20 schreef Tarado het volgende:
gratis gezondheidszorg vind ik wel iets, gratis ov maar dan houdt het wel een beetje op met mijn vrijgevigheid
in de gezondheidzorg wel lijkt me, dat werkt niet goed blijkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus de marktwerking weg. In alle lagen zorgt dat alleen maar voor voordelen bij mensen met veel geld. Die houden het dus ook in stand.
Er is maar weinig marktwerking in de zorg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de gezondheidzorg wel lijkt me, dat werkt niet goed blijkt.
bitcoin laten mijnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat dat ervoor zorgen dat we één miljard mensen aan het werk gaan houden?
Gratis gezondheidszorg moet alsnog betaald worden en dat vertaalt zich naar politieke keuzes. En die zullen dan weer ten koste gaan van onderwijs, veiligheid etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:20 schreef Tarado het volgende:
Alleen al het feit dat een zorgverzekeraar tegen jou kan zeggen dat je naar ziekenhuis A moet want bij ziekenhuis B hebben ze geen contract is een krankzinnige vorm van marktwerking.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is maar weinig marktwerking in de zorg.
Geld afschaffen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch moet er iets gebeuren. Over 30 jaar zijn anders een miljard mensen werkloos.
jij vindt de gezondheidszorg in Nederland een voorbeeld van vrije markt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de gezondheidzorg wel lijkt me, dat werkt niet goed blijkt.
bedankt Hans, is gewoon een andere verdeling van belastinggeldquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet gratis, niks is gratis
of ga jij dan voor nop mensen staan wassen in een verzorgingstehuis?
wat is het verschilquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou het toch eens afwisselen met DE Goudmerk
Dat kan een zorgverzekering helemaal niet zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat een zorgverzekeraar tegen jou kan zeggen dat je naar ziekenhuis A moet want bij ziekenhuis B hebben ze geen contract is een krankzinnige vorm van marktwerking.
Heb de auto/veerboot gekomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:littlerabbit was het druk in het vliegtuig?
Dat zegt een zorgverzekeraar in Nederland helemaal niet, want je hebt daar nog altijd zelf keuze in.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat een zorgverzekeraar tegen jou kan zeggen dat je naar ziekenhuis A moet want bij ziekenhuis B hebben ze geen contract is een krankzinnige vorm van marktwerking.
Nou nee, dat was toch echt bij feodalisme met horigen en adel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nergens is de kloof tussen een rijke bovenlaag en een enorme onderlaag groter geweest dan bij het communisme. Dat is dus het tegenovergestelde.
hoezo?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan vergoeden ze anders. Daar heb je toch een verzekering voor?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan een zorgverzekering helemaal niet zeggen.
maar toch doen ze hetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan een zorgverzekering helemaal niet zeggen.
Klopt, je hebt ook de keuze om een restitutie polis af te sluiten. Dan heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan vergoeden ze anders. Daar heb je toch een verzekering voor?
Hoge (extra) zorgkosten zorgt voor denivellering. Het hoge extra risico komt onevenredig hard terecht bij de chronisch zieken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet gratis, niks is gratis
of ga jij dan voor nop mensen staan wassen in een verzorgingstehuis?
Wil je geholpen worden op jouw manier dan ook meer dokken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, je hebt ook de keuze om een restitutie polis af te sluiten. Dan heb je dat probleem niet.
Betaal je wel wat meer premie.
Ja zo werkt het leven niet hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wil je geholpen worden op jouw manier
Wees blij dat je dat stuk tussen Kopenhagen en de veer niet in slaap bent gevallen. Wat een zaaddodend stuk snelweg is dat zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Door heel Duitsland trouwens bizarre regen gehad
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt inhoudelijk. User @:aTypisch zwaait af.
Terug naar het ziekenfonds!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar gaat het nou net om, hoe kan je die verschillen wat verkleinen
Dat kan een zorgverzekering niet zeggen. Daarnaast: De overheid stelt (strenge) voorwaarden aan wat zorgverzekeraars wel/niet mogen en hoeveel geld ze daarvoor krijgen. Er is echt maar weinig marktwerking in de zorg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ik ben er morgen weer, als je dan nog vragen hebt over marktwerking en de zorg dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Zo ver reikt het geheugen van @onlogisch niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben er morgen weer, als je dan nog vragen hebt over marktwerking en de zorg dan hoor ik het wel
goed?
Dat kunnen ze wel. Zorgverzekeraars hebben contracten met ziekenhuizen en de farma-industrie. Een tanheelkundige afspraak wordt in een ziekenhuis in Lelystad wel vergoed door VGZ en niet door FBTO en andersom. Dat is nou juist de marktwerking waar zo veel mensen op vastlopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat kan een zorgverzekering niet zeggen.
jouw mening wordt vooral door jezelf hogelijk op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben er morgen weer, als je dan nog vragen hebt over marktwerking en de zorg dan hoor ik het wel
goed?
Als de duif die het schaakbord onder schijt en wegfladdert alsof hij gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat een poëzie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de duif die het schaakbord onder schijt en wegfladdert alsof hij gewonnen heeft.
ho ho ik ben er ook nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel balen dat iedereen vandaag zo serieus doet he? Zitten wij dan met ons mbo denkniveau.
@onlogisch praat toch ook gewoon mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel balen dat iedereen vandaag zo serieus doet he? Zitten wij dan met ons mbo denkniveau.
En zie gelijk waarom ik mij afwezig houd bij deze materie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch praat toch ook gewoon mee.
Het is vooral bitcoin wat me totaal niet boeitquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is vooral bitcoin wat me totaal niet boeit
Maar ben ook wel dom ja
Een zorgverzekeraar kan nooit zeggen je MOET naar dat ziekenhuis, ongeacht of ze er nou een contract mee hebben of niet. Dat bepaal je gewoon lekker zelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel. Zorgverzekeraars hebben contracten met ziekenhuizen en de farma-industrie. Een tanheelkundige afspraak wordt in een ziekenhuis in Lelystad wel vergoed door VGZ en niet door FBTO en andersom. Dat is nou juist de marktwerking waar zo veel mensen op vastlopen.
Ik heb het even opgezocht en I stand corrected. Belangrijke sidenote is wel dat dit bij lang niet alle zorgverzekeraars het geval is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel. Zorgverzekeraars hebben contracten met ziekenhuizen en de farma-industrie. Een tanheelkundige afspraak wordt in een ziekenhuis in Lelystad wel vergoed door VGZ en niet door FBTO en andersom. Dat is nou juist de marktwerking waar zo veel mensen op vastlopen.
Watquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef Scrummie het volgende:
(ja wtf staat boven de quote, ik had geen zin meer om dat aan te passen)
Maakt niet uit toch het merendeel van deze genieën is geeneens moderator geweest op fokquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is vooral bitcoin wat me totaal niet boeit
Maar ben ook wel dom ja
Je krijgt dan een gedeelte niet vergoed. Niet niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wow, kalm maat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
JA WAAR SLAAT JE WTF OP MONGOOL IK VRAAG JE TOCH GEWOON IETS
Ik heb een traantje weggepinktquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, kalm maat.
Ik vond het 'wtf'-waardig te zien dat jij jezelf dom noemt.
Hij noemt zo vaak mensen dom. (meestal jou)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, kalm maat.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Je krijgt dan een gedeelte niet vergoed. Niet niks.
Daarnaast hebben alle zorgverzekeraars een zorgplicht vanuit de wet.
Dit betekent dat je binnen een redelijke tijd en reisafstand toegang moeten hebben tot alle zorg uit het basispakket. (inclusief vergoeding).
Kortom er is altijd een gecontracteerde optie voor je.
Zijn er nog opleidingseisen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch het merendeel van deze genieën is geeneens moderator geweest op fok
Ja precies, nog nooit zichzelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij noemt zo vaak mensen dom. (meestal jou)
Alles is relatief.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, kalm maat.
Maar opdraaien voor kosten is waar je een verzekering voor hebt. Het komt uiteindelijk allemaal neer op hoeveel geld je kunt neerleggen voor de polis. Hoe rijker je bent en gemakkelijker de polis kunt betalen, des te beter is de zorg voor jou. Nu ben ik daar normaal gesproken niet zo op tegen, maar bij zorg is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en I stand corrected. Belangrijke sidenote is wel dat dit bij lang niet alle zorgverzekeraars het geval is.
Je kunt alleen trouwens nog wel naar een ander ziekenhuis, maar dan moet je zelf (deels) opdraaien voor die kosten.
Je dikke teringmoeder op een driewieler.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles is relatef.
In vergelijking met jou bijvoorbeeld ben ik een genie
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is ook wat minder vaak reden toe.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je dikke teringmoeder op een driewieler.
Of zoals Elsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en I stand corrected. Belangrijke sidenote is wel dat dit bij lang niet alle zorgverzekeraars het geval is.
Je kunt alleen trouwens nog wel naar een ander ziekenhuis, maar dan moet je zelf (deels) opdraaien voor die kosten.
Wat was haar vorige tweet dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals Elszou zeggen
[ twitter ]
Wat (ik laat die 'W' hierboven gewoon staan) was haar vorige tweet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals Elszou zeggen
[ twitter ]
De zorg is niet beter. Kwaliteit blijft hetzelfde. Je hebt alleen wat meer gemak.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar opdraaien voor kosten is waar je een verzekering voor hebt. Het komt uiteindelijk allemaal neer op hoeveel geld je kunt neerleggen voor de polis. Hoe rijker je bent en gemakkelijker de polis kunt betalen, des te beter is de zorg voor jou. Nu ben ik daar normaal gesproken niet zo op tegen, maar bij zorg is het een ander verhaal.
Niet handigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat was haar vorige tweet dan?
[ afbeelding ]
Zou jij Els doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals Elszou zeggen
[ twitter ]
Misschien kan je vertellen hoe ze de vaccinaties vast moeten leggen. Ken wel partijen die daar zo hun ideeën bij hebben maar ben ook benieuwd naar jouw input.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goed?
Om dus vervolgens de " Dat was ik niet maar een hacker" te spelenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Oja. Dat is onze Els ten voeten uit.
Sommige mensen zijn afhankelijk van medicatie die door 1 verzekeraar volledig vergoed wordt. Dan is er niet eens sprake van keuze.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
De zorg is niet beter. Kwaliteit blijft hetzelfde. Je hebt alleen wat meer gemak.
Daar mag je best wat meer voor betalen.
Gemakkelijker inderdaad. En dat geldt voor vrijwel alles als je meer geld hebt. En daarom betalen die mensen doorgaans ook meer. En je kunt discussiëren over waar je geld heen pompt vanuit de overheid, maar vergeet niet dat dit altijd ten koste gaat van iets anders. Dat lijken mensen weleens te vergeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar opdraaien voor kosten is waar je een verzekering voor hebt. Het komt uiteindelijk allemaal neer op hoeveel geld je kunt neerleggen voor de polis. Hoe rijker je bent en gemakkelijker de polis kunt betalen, des te beter is de zorg voor jou. Nu ben ik daar normaal gesproken niet zo op tegen, maar bij zorg is het een ander verhaal.
Ik hoop dat Els een aantal psychiaters vanuit haar zorgverzekering kan betalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer hebben ze in die kringen wat tegen Jodensterren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
zak in elkaar joh kkgekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om dus vervolgens de " Dat was ik niet maar een hacker" te spelen
Gezondheidszorg is in mijn ogen een uitzondering.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Gemakkelijker inderdaad. En dat geldt voor vrijwel alles als je meer geld hebt. En daarom betalen die mensen doorgaans ook meer. En je kunt discussiëren over waar je geld heen pompt vanuit de overheid, maar vergeet niet dat dit altijd ten koste gaat van iets anders. Dat lijken mensen weleens te vergeten.
Flauw om die soort gezeik in Els haar schoenen te schuiven. Alsof zij in al haar lief en oprechtheid maar helaas ook naïviteit tot dit soort weerzinwekkende gedachtes zou komenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze in die kringen wat tegen Jodensterren?
Dat is, lijkt mij, echt een hele minimale groep. Beetje onzin om op basis daarvan een heel systeem om te gooien. Eerder kijken wat je binnen dat systeem kunt doen om dit te verbeteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn afhankelijk van medicatie die door 1 verzekeraar volledig vergoed wordt. Dan is er niet eens sprake van keuze.
dan liever die ex van Baudet, dat andere blondjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat ons Els de plek van Hiddema gaat overnemen en lijstduwer wordt.
Ik duw haar wel aan dan.
Ik snap waarom je jezelf terzijde houdt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw om die soort gezeik in Els haar schoenen te schuiven. Alsof zij in al haar lief en oprechtheid maar helaas ook naïviteit tot dit soort weerzinwekkende gedachtes zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |