Met hele andere ideen vaak ja. Overigens blijft lang niet iedereen zitten als zetelrover.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als ie bij de partij opstapt zit hij/zij nog steeds in de Kamer met diezelfde zetel.
en dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat debat moet nog gevoerd worden en het is niet uitgesloten dat het kabinet gaat vallen. Ze denken er zelfs over na om zelf op te stappen omdat het strategisch wellicht minder schade aanricht richting de verkiezingen. Dan is de angel er direct uit.
dat is jouw idee, beetje naef.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als jij gaat stemmen is dat op een persoon. Je kunt nergens VVD of CDA aankruisen. Het hele idee is dat een persoon namens jou praat.
Oh zei hij dat tegen mij? Nou gelukkig maar dat ik hem op blok heb dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
Het valt me altijd op dat wanneer mensen discussiren en typisch wil ook wat zeggen hij nooit veel verder komt dan 'hahahahaha' en 'gast'.
Naja, als je in een gesprek over de Nederlandse politiek denkt dat je stemt op een partij in plaats van op een persoon dan valt er weinig anders te reageren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
Het valt me altijd op dat wanneer mensen discussiren en typisch wil ook wat zeggen hij nooit veel verder komt dan 'hahahahaha' en 'gast'.
Migratie/integratie vind ik altijd vrij lastig. Ben daar op zich vrij rechts in veel standpunten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd VVD gestemd en eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n heel groot probleem dat ze een beetje naar het midden schuiven. Kiezerstechnisch gaan we er alleen wel op achteruit, maar dat gaan ze denk ik pas merken als RutteGod weggaat.
Ben sociaal-economisch en wat betreft migratie/integratie alleen wel wat rechtser dan dat de VVD zich nu profileert. Ik vind alleen de andere opties op rechts echt helemaal niks.
en dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
Demissionair kabinet tot aan de nieuwe verkiezingen.quote:
Voor ouderen willen ze juist de Pfizer en Moderna gebruiken, want die werken voor ouderen wat beter schijnt het dan die van Astraquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wachten tot AstraZeneca hun aanvraag doet bij EMA. Die zouden 4.5 miljoen doses kunnen leveren in 1e kwartaal. Dan kan je alle zorgmedewerkers en ouderen vaccineren
heb met bitcoin mijn meubels kunnen betalen, bedankt @aTypischquote:
geen dankquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
heb met bitcoin mijn meubels kunnen betalen, bedankt @:atypisch
Jammer dat het zo'n irritante lul is anders was het echt een prima user geweest.
Oh oke, lijkt me ook prima. Dan wil ik die van AstraZeneca welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor ouderen willen ze juist de Pfizer en Moderna gebruiken, want die werken voor ouderen wat beter schijnt het dan die van Astra
Eens, maar discussiren kan hij echt niet. Dat betweterige inhoudsloze gebral daar heb je niks aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
heb met bitcoin mijn meubels kunnen betalen, bedankt @:atypisch
Jammer dat het zo'n irritante lul is anders was het echt een prima user geweest.
Daarom zal het nieuwe geld (bitcoin) ook in jouw leven niet het huidige geld (fiatgenot) over gaan nemen. Jij jaagt een droom na die nog hl lang tegengehouden gaat worden. Langer dan jouw levensduurquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
het is vooral grappig dat mensen denken dat er dingen worden opgelost als je een paar van die kopstukken nu eruit gooit
nieuwe poppetjes in hetzelfde systeem gaan niet veel veranderen, die doen ook maar gewoon mee
maar dat zegt toch ook niemand?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
het is vooral grappig dat mensen denken dat er dingen worden opgelost als je een paar van die kopstukken nu eruit gooit
nieuwe poppetjes in hetzelfde systeem gaan niet veel veranderen, die doen ook maar gewoon mee
gaat inderdaad veel energie aan verlorenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin speelt al een belangrijkere rol als geld dan de euro in mijn levenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom zal het nieuwe geld (bitcoin) ook in jouw leven niet het huidige geld (fiatgenot) over gaan nemen. Jij jaagt een droom na die nog hl lang tegengehouden gaat worden. Langer dan jouw levensduur
ik las ook iets over topambtenaren daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat inderdaad veel energie aan verloren
Hoeveel mensen op FOK! hebben door jouw advies al meubels kunnen kopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar discussiren kan hij echt niet. Dat betweterige inhoudsloze gebral daar heb je niks aan.
@:el-stinho heeft wat dat betreft kijk op de wereld
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bitcoin speelt al een belangrijkere rol als geld dan de euro in mijn levendus dat is al gelukt
dat is het inderdaad, die topambtenaren zitten het wel uit en er verandert nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las ook iets over topambtenaren daar
als ze daar de bezem doorheen halen zou je er nog wat aan kunnen veranderen, misschien een beetje
maar als je asscher morgen naakt door de straten laat lopen als boetedoening lost dat helemaal niks op, theater
Jeetje, wat een inzicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las ook iets over topambtenaren daar
als ze daar de bezem doorheen halen zou je er nog wat aan kunnen veranderen, misschien een beetje
maar als je asscher morgen naakt door de straten laat lopen als boetedoening lost dat helemaal niks op, theater
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen.
Je kunt vermogen hebben in bitcoin maar je dagelijkse geneuzel wordt nog steeds in fiat afgerekend. En dat zal de komende 40/45 jaar ook niet gaan wijzigen.
Waarom zou je op 'advies' meubels kunnen kopen? Dat kan toch gewoon als je gaat sparen. Of het nou bitcoin of fiat is, dat is toch om het evenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoeveel mensen op FOK! hebben door jouw advies al meubels kunnen kopen?
goh, het is dat je het zegt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bitcoin speelt al een belangrijkere rol als geld dan de euro in mijn levendus dat is al gelukt
Is het eigenlijk nog gelukt met die architectquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je op 'advies' meubels kunnen kopen? Dat kan toch gewoon als je gaat sparen. Of het nou bitcoin of fiat is, dat is toch om het even
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog gelukt met die architect
En maakte hij aantekeningen?
Eigenlijk was het meer op advies van een andere vriend van mij maar goed, het is wel meer bij mij op de radar gekomen toen jij erover begon!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoeveel mensen op FOK! hebben door jouw advies al meubels kunnen kopen?
@aTypisch is jouw vriend?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk was het meer op advies van een andere vriend van mij maar goed, het is wel meer bij mij op de radar gekomen toen jij erover begon!
Mwah ik had wat winst op Chainlink gemaakt en ik heb op advies het geld laten rusten op Bitcoin. Prima keuze geweest blijkt nuquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je op 'advies' meubels kunnen kopen? Dat kan toch gewoon als je gaat sparen. Of het nou bitcoin of fiat is, dat is toch om het even
een Belg als vriend, het wordt steeds ergerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
aTypisch is geen Belg volgens mij dus ik denk niet dat het dezelfde gast is
dat was de grapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg geestig dat juist jij dit zegt. Maar prima kerel, ik zal cynisme tov jou beperken.
ik zat eens bij zo'n lezinkje over overheidsuitgaven van Nederlandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het inderdaad, die topambtenaren zitten het wel uit en er verandert niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |