Zijn er nog opleidingseisen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch het merendeel van deze genieën is geeneens moderator geweest op fok
Ja precies, nog nooit zichzelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij noemt zo vaak mensen dom. (meestal jou)
Alles is relatief.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, kalm maat.
Ik vond het 'wtf'-waardig te zien dat jij jezelf dom noemt.
Maar opdraaien voor kosten is waar je een verzekering voor hebt. Het komt uiteindelijk allemaal neer op hoeveel geld je kunt neerleggen voor de polis. Hoe rijker je bent en gemakkelijker de polis kunt betalen, des te beter is de zorg voor jou. Nu ben ik daar normaal gesproken niet zo op tegen, maar bij zorg is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en I stand corrected. Belangrijke sidenote is wel dat dit bij lang niet alle zorgverzekeraars het geval is.
Je kunt alleen trouwens nog wel naar een ander ziekenhuis, maar dan moet je zelf (deels) opdraaien voor die kosten.
Je dikke teringmoeder op een driewieler.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles is relatef.
In vergelijking met jou bijvoorbeeld ben ik een genie
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is ook wat minder vaak reden toe.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je dikke teringmoeder op een driewieler.
Of zoals Elsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en I stand corrected. Belangrijke sidenote is wel dat dit bij lang niet alle zorgverzekeraars het geval is.
Je kunt alleen trouwens nog wel naar een ander ziekenhuis, maar dan moet je zelf (deels) opdraaien voor die kosten.
Wat was haar vorige tweet dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals Elszou zeggen
[ twitter ]
Wat (ik laat die 'W' hierboven gewoon staan) was haar vorige tweet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals Elszou zeggen
[ twitter ]
De zorg is niet beter. Kwaliteit blijft hetzelfde. Je hebt alleen wat meer gemak.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar opdraaien voor kosten is waar je een verzekering voor hebt. Het komt uiteindelijk allemaal neer op hoeveel geld je kunt neerleggen voor de polis. Hoe rijker je bent en gemakkelijker de polis kunt betalen, des te beter is de zorg voor jou. Nu ben ik daar normaal gesproken niet zo op tegen, maar bij zorg is het een ander verhaal.
Niet handigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat was haar vorige tweet dan?
[ afbeelding ]
Zou jij Els doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals Elszou zeggen
[ twitter ]
Misschien kan je vertellen hoe ze de vaccinaties vast moeten leggen. Ken wel partijen die daar zo hun ideeën bij hebben maar ben ook benieuwd naar jouw input.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben er morgen weer, als je dan nog vragen hebt over marktwerking en de zorg dan hoor ik het wel
goed?
Om dus vervolgens de " Dat was ik niet maar een hacker" te spelenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Oja. Dat is onze Els ten voeten uit.
Sommige mensen zijn afhankelijk van medicatie die door 1 verzekeraar volledig vergoed wordt. Dan is er niet eens sprake van keuze.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
De zorg is niet beter. Kwaliteit blijft hetzelfde. Je hebt alleen wat meer gemak.
Daar mag je best wat meer voor betalen.
Gemakkelijker inderdaad. En dat geldt voor vrijwel alles als je meer geld hebt. En daarom betalen die mensen doorgaans ook meer. En je kunt discussiëren over waar je geld heen pompt vanuit de overheid, maar vergeet niet dat dit altijd ten koste gaat van iets anders. Dat lijken mensen weleens te vergeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar opdraaien voor kosten is waar je een verzekering voor hebt. Het komt uiteindelijk allemaal neer op hoeveel geld je kunt neerleggen voor de polis. Hoe rijker je bent en gemakkelijker de polis kunt betalen, des te beter is de zorg voor jou. Nu ben ik daar normaal gesproken niet zo op tegen, maar bij zorg is het een ander verhaal.
Ik hoop dat Els een aantal psychiaters vanuit haar zorgverzekering kan betalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer hebben ze in die kringen wat tegen Jodensterren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
zak in elkaar joh kkgekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om dus vervolgens de " Dat was ik niet maar een hacker" te spelen
Gezondheidszorg is in mijn ogen een uitzondering.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Gemakkelijker inderdaad. En dat geldt voor vrijwel alles als je meer geld hebt. En daarom betalen die mensen doorgaans ook meer. En je kunt discussiëren over waar je geld heen pompt vanuit de overheid, maar vergeet niet dat dit altijd ten koste gaat van iets anders. Dat lijken mensen weleens te vergeten.
Flauw om die soort gezeik in Els haar schoenen te schuiven. Alsof zij in al haar lief en oprechtheid maar helaas ook naïviteit tot dit soort weerzinwekkende gedachtes zou komenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze in die kringen wat tegen Jodensterren?
Dat is, lijkt mij, echt een hele minimale groep. Beetje onzin om op basis daarvan een heel systeem om te gooien. Eerder kijken wat je binnen dat systeem kunt doen om dit te verbeteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn afhankelijk van medicatie die door 1 verzekeraar volledig vergoed wordt. Dan is er niet eens sprake van keuze.
dan liever die ex van Baudet, dat andere blondjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat ons Els de plek van Hiddema gaat overnemen en lijstduwer wordt.
Ik duw haar wel aan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |