haha lolquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Cobra Kai seizoen 3 gaat NU van start. Gisterenochtend met deze serie begonnen lol
plus dat het door de coalities ook nooit heel sterk naar een kant gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat eens bij zo'n lezinkje over overheidsuitgaven van Nederland
procentueel verandert daar niets of nauwelijks wat, welke kant 'we' ook kiezensinds de jaren 80 alleen wat verschoven van defensie naar zorg, dat is de grootste verandering geweest
dat komt precies door die topambtenaren die gewoon oneindig kunnen blijven zitten en stiekem het grootste gedeelte van het beleid bepalen
Die drink ik ook en daar ben ik al jaren heel tevreden over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik zet even wat koffie
@:ggmm @:jojoortje
Iemand hier nog suggesties voor ordinaire filterkoffie? Merk dat ik toch weer gewoon oldschool naar DE rood neig. DEGODEN.
Dat is natuurlijk perfect. Balans erin houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus dat het door de coalities ook nooit heel sterk naar een kant gaat
Nouja ik had dus deze gekocht: https://www.koffievoordee(...)ckZrRIhoCv10QAvD_BwEquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
Dus waarom dan nieuwe uitproberen.
Mensen die nieuwe dingen uitproberen
Ziet eruit als één of ander gaar merk dat onlogisch zou kopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik had dus deze gekocht: https://www.koffievoordee(...)ckZrRIhoCv10QAvD_BwE
Omdat ik dat elders altijd wel lekkere koffie vind, maar ik denk niet dat die koffie is bedoeld voor zo'n ouderwets filterkoffieapparaat want het was dus absoluut niet te zuipen.
Dit even ter info.
Zie je in de horeca toch wel, Segafredoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziet eruit als één of ander gaar merk dat onlogisch zou kopen
perfect als je geen heftige verandering of grote schoonmaak wil jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk perfect. Balans erin houden.
ja prima koffie maar niet voor de Hollandse trekkoffiemethode waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie je in de horeca toch wel, Segafredo
eens, dat belastingambtenaren gewoon crimineel gedrag vertonen wordt niet aangepakt, het is wachten op het volgende schandaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
perfect als je geen heftige verandering of grote schoonmaak wil ja
zit ook niet te wachten op een grote revolutie, maar dit systeem houdt wel dat soort gezwellen als de verantwoordelijken voor dat toeslagengedoe in hun stoeltje
tijd voor ambtstermijnen, ook bij de ministeriesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, dat belastingambtenaren gewoon crimineel gedrag vertonen wordt niet aangepakt, het is wachten op het volgende schandaal.
Nadeel van rood / robusta is dat het caffeine gehalte wat hoog is. Leuk voor 's ochtends, minder voor een koffieleut die de hele dag koffie drinkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik zet even wat koffie
@:ggmm @:jojoortje
Iemand hier nog suggesties voor ordinaire filterkoffie? Merk dat ik toch weer gewoon oldschool naar DE rood neig. DEGODEN.
Ik zie liever meer persoonlijke verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor ambtstermijnen, ook bij de ministeries
kleinere overheid dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie liever meer persoonlijke verantwoordelijkheid.
Is al besproken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
Toen men het had over Wuhan virus en Trump over China virus, toen was dat niet oké. Nu constant 'Britse variant' en is het prima. Ligt het voornamelijk aan China die even snauwde dat men niet gediend was van die benaming of zijn de media hypocriet?
Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, niet kleiner. Persoonlijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |