quote:Op zondag 3 januari 2021 19:52 schreef Cee het volgende:
Het is ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus tja.:o)![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:52 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
In de tijd dat Cinestar werd opgezet. Leek mij daar precies te passen. Wij waren naar Mallorca op vakantie geweest en daar hadden ze een heel mooie minigolfbaan. En toen dacht ik, in Nederland kun je maar zo weinig per jaar minigolf spelen. Als je dat nu indoor doet en dan met gave lichteffecten a la discobowlenquote:![]()
Maar ja ik was toen 20 ofzo, veel te jong om serieus iets te doen met zo'n idee. En sinds een paar jaar zie je overal glow in the dark indoor minigolfbanen
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht![]()
Of een eerfraaiert.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
En elke keer als het balletje erin zit, dan wordt er een muziekje afgespeeld![]()
En de winnaar krijgt een gouden krabpaal
:o)![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ahhh echt zo zondequote:Op zondag 3 januari 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de tijd dat Cinestar werd opgezet. Leek mij daar precies te passen. Wij waren naar Mallorca op vakantie geweest en daar hadden ze een heel mooie minigolfbaan. En toen dacht ik, in Nederland kun je maar zo weinig per jaar minigolf spelen. Als je dat nu indoor doet en dan met gave lichteffecten a la discobowlen![]()
Maar ja ik was toen 20 ofzo, veel te jong om serieus iets te doen met zo'n idee. En sinds een paar jaar zie je overal glow in the dark indoor minigolfbanenMaarja, zo'n idee moet ook gewoon op het juiste moment komen, als je er echt klaar voor bent om ook echt zoiets op te zetten.
Maar toch, dan elke keer bij zo'n minigolfbaan te denken "dat was MIJN plan, grrr"![]()
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P![]()
@Cee maar dubbelklikken schijnt alle spoilers in 1 keer te openen, maar mobiel werkt dat geloof ik niet.:o)![]()
Klinkt als iets wat mijn vriendengroep ook heeft. Heel veel uitjes die we ooit nog eens moeten gaan doen, maar er niet van komen.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We gaan alle leuke meet-ideeën doen zodra het weer kan
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.![]()
Bij het eettentje dat erbij zit, wordt ook alles in de eerfraaiert gemikkerdquote:Daarnaast kun je er ook oliebollen krijgen en kaasfondue
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P![]()
Ja en ook letterlijk NAAST Cinestarquote:Op zondag 3 januari 2021 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de tijd dat Cinestar werd opgezet. Leek mij daar precies te passen. Wij waren naar Mallorca op vakantie geweest en daar hadden ze een heel mooie minigolfbaan. En toen dacht ik, in Nederland kun je maar zo weinig per jaar minigolf spelen. Als je dat nu indoor doet en dan met gave lichteffecten a la discobowlen![]()
Maar ja ik was toen 20 ofzo, veel te jong om serieus iets te doen met zo'n idee. En sinds een paar jaar zie je overal glow in the dark indoor minigolfbanen![]()
Was wel gaaf geweest als je het toen begonnen was
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.![]()
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Probeer je nou mensen hun broek uit te laten trekken?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.![]()
Dit gaat ervan komen! Ik sta erop! Ik heb al een Word documentje geopendquote:Op zondag 3 januari 2021 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat mijn vriendengroep ook heeft. Heel veel uitjes die we ooit nog eens moeten gaan doen, maar er niet van komen.
Ja, de tragiekquote:Op zondag 3 januari 2021 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en ook letterlijk NAAST Cinestar![]()
Was wel gaaf geweest als je het toen begonnen was
Twente O+
Wat wou je precies gaan meten dan?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We gaan alle leuke meet-ideeën doen zodra het weer kan
Asking for a friend.:o)![]()
Wie heeft er op dit tijdstip nog een broek aan joh?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Probeer je nou mensen hun broek uit te laten trekken?!?!Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Oh, lekker bezigquote:Op zondag 3 januari 2021 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit gaat ervan komen! Ik sta erop! Ik heb al een Word documentje geopend
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.![]()
#jesuisariquote:Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Daar is dit niet het juiste topic voorquote:Op zondag 3 januari 2021 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat wou je precies gaan meten dan?
Asking for a friend.
Twente O+
Grappenbestand 2.0quote:Op zondag 3 januari 2021 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit gaat ervan komen! Ik sta erop! Ik heb al een Word documentje geopendOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Je wil toch graag je ouders achter je hebben. Ze hadden idd hun eigen mening even voor zich moeten houden en zeggen: ‘goed gedaan, we zijn hartstikke trots op je’.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, die illusie ben ik sinds de basisschoolleeftijd wel voorbij, dat mijn ouders altijd gelijk hebben![]()
Ik vind het prima dat ze een afwijkende mening hebben. Alleen de timing waarop ze die gaven was nogal ongelukkig. Soms moet je je eigen mening even opzij zetten of inslikken
Ik zou het proberen los te laten en af te sluiten. Je hebt je beslissing genomen.
Heel goed gedaan, ik ben trots op je
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Hij wil gewoon heel graag jou zijn!quote:Op zondag 3 januari 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft @:strani nog in zijn sig staan
Dat hoefde maar één dag StraniOp maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Nee dat was Guana!quote:Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: