Yup, ik heb het vandeweek al geroepen dat ook Gommers en Kuipers soms wel iets meer mogen nadenken voordat ze dingen roepen en druk beginnen te zetten...quote:
Heb je zoveel gegeten dat je zo moeilijk loopt?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar de kroeg!
[ afbeelding ]
Hele pens volgegeten met de feestdagen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb je zoveel gegeten dat je zo moeilijk loopt?
Dan moet je de andere kant opsjokken joh, richting sportschool! Niet naar de kroeg!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hele pens volgegeten met de feestdagen.
ook dichtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan moet je de andere kant opsjokken joh, richting sportschool! Niet naar de kroeg!
Ze kunnen 6 dagen beginnen nadat ze te horen krijgen dat ze daadwerkelijk mogen beginnen. Dat is een stuk sneller dan het RIVM.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik heb het vandeweek al geroepen dat ook Gommers en Kuipers soms wel iets meer mogen nadenken voordat ze dingen roepen en druk beginnen te zetten...
Als er een stijging komt dan komt dat door de paas-coronas. Wat denk jij nou dan? Die kerst-coronas moeten netjes aansluiten in de rij.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is pas een week na 2e Kerstdag en Oud en Nieuwjaarsdag is er significant minder getest. Ik houd nog even een slag om de arm. Verder wil een rustige Kerst niets zeggen over Oud en Nieuw en het breken van regels.
Ze zeiden dat op woensdagavond. Als je dan pas je GO krijgt op zaterdag rond de middag is het toch logisch dat je plan iets opschuift? Die vertraging is meer aan de minister toe te rekenen dan aan de ziekenhuizen volgens mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik heb het vandeweek al geroepen dat ook Gommers en Kuipers soms wel iets meer mogen nadenken voordat ze dingen roepen en druk beginnen te zetten...
Ah, dus als bv. de GGD eerder gevraagd wordt is het 'waarom hebben ze niet allang draaiboeken klaarliggen?!', maar als bij de ziekenhuizen het draaiboek blijkbaar nog gemaakt moet worden is het opeens 'tja, ze zijn er nog niet klaar voor'.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat op woensdagavond. Als je dan pas je GO krijgt op zaterdag rond de middag is het toch logisch dat je plan iets opschuift? Die vertraging is meer aan de minister toe te rekenen dan aan de ziekenhuizen volgens mij.
Het komt uiteindelijk sowieso maar op een paar dagen aan. Zou het kunnen dat de minister het zo probeert te spelen dat er niet voor 8 januari wordt begonnen om gezichtsverlies te vermijden?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat op woensdagavond. Als je dan pas je GO krijgt op zaterdag rond de middag is het toch logisch dat je plan iets opschuift? Die vertraging is meer aan de minister toe te rekenen dan aan de ziekenhuizen volgens mij.
En dat is wat anders dan ze riepen. Maandag konden ze beginnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:29 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ze kunnen 6 dagen beginnen nadat ze te horen krijgen dat ze daadwerkelijk mogen beginnen. Dat is een stuk sneller dan het RIVM.
In de NRC valt tussen de regels door te lezen dat er gerekt wordt om de verpleeghuizen niet voor het hoofd te stoten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het komt uiteindelijk sowieso maar op een paar dagen aan. Zou het kunnen dat de minister het zo probeert te spelen dat er niet voor 8 januari wordt begonnen om gezichtsverlies te vermijden?
Ja, zoiets vermoed ik ook. Ze willen de gezondheidsraad niet passeren en daarom vanaf de eerste dag ook ouderen vaccineren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In de NRC valt tussen de regels door te lezen dat er gerekt wordt om de verpleeghuizen niet voor het hoofd te stoten.
Maar de zorgmedewerkers die gevaccineerd gaan worden, dat gebeurd toch inprincipe 'parallel' aan de bestaande vaccinatie strategie? Dus tegelijkertijd de medewerkers van verpleeghuizen, gehandicaptenzorg, wijkverpleging en maatschappelijke ondersteuning. Van wat ik begreep.quote:
Het komt aan op preken voor eigen parochie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het komt uiteindelijk sowieso maar op een paar dagen aan. Zou het kunnen dat de minister het zo probeert te spelen dat er niet voor 8 januari wordt begonnen om gezichtsverlies te vermijden?
waar ?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:11 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb weer ergens gelezen dat het nog langer gaat duren uitrol vaccinatie in Nederland.
Hugo het is nu echt 5 voor 12
Eensquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Het komt aan op preken voor eigen parochie.
Gommers en kuipers zitten er voor hun achterban.
Dat hun doelgroep eerder wordt gevaccineerd ben ik t mee eens.
Maar ze zitten in t OMT en daar horen ze hun strijd te voeren
Niet via de media.
En als ze roepen dat ze maandag kunnen beginnen blijkt t niet te kunnen.
Klonk alleen wel beter in t pr-praatje.
Ze zijn nog helemaal niet klaar voor, wat hebben ze gedaan het afgelopen half jaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Het komt aan op preken voor eigen parochie.
Gommers en kuipers zitten er voor hun achterban.
Dat hun doelgroep eerder wordt gevaccineerd ben ik t mee eens.
Maar ze zitten in t OMT en daar horen ze hun strijd te voeren
Niet via de media.
En als ze roepen dat ze maandag kunnen beginnen blijkt t niet te kunnen.
Klonk alleen wel beter in t pr-praatje.
Ik waardeerde je al als user, maar nu kan je echt niet meer stuk. Pinguïnsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar de kroeg!
[ afbeelding ]
Nee. De ziekenhuizen willen eerder dan de ouderen ingent worden. Daar was het vanaf het begin om te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach kom op. Prikken jatten van anderen? Er zijn op dit moment meer dan genoeg vaccins voor de komende weken beschikbaar en er komt vanaf maandag iedere week een levering bij die groter is dan opgemaakt wordt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee. De ziekenhuizen willen eerder dan de ouderen ingent worden. Daar was het vanaf het begin om te doen.
Het 'zo snel mogelijk met vaccinatie beginnen' is gedaan om de prikken te jatten van de meest kwetsbare groep. De groep die al niet wordt opgenomen op de IC.
De mensen die coronapatiënten behandelen jatten nu ook nog de prikken van de ouderen!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee. De ziekenhuizen willen eerder dan de ouderen ingent worden. Daar was het vanaf het begin om te doen.
Het 'zo snel mogelijk met vaccinatie beginnen' is gedaan om de prikken te jatten van de meest kwetsbare groep. De groep die al niet wordt opgenomen op de IC.
Meest kwetsbare groep krijgt nu het vaccin weer een week later door de verandering van koers vandaag tochquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ach kom op. Prikken jatten van anderen? Er zijn op dit moment meer dan genoeg vaccins voor de komende weken beschikbaar en er komt vanaf maandag iedere week een levering bij die groter is dan opgemaakt wordt.
They took ur jabs!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De mensen die coronapatiënten behandelen jatten nu ook nog de prikken van de ouderen!
Het personeel valt niets te verwijten. We hebben in de eerste golf gezien hoe catastrofaal het uitpakte dat alle resources naar de ziekenhuizen gingen ipv de verpleeghuizen (gebrek aan beschermende middelen). Dit is weer een herhaling.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De mensen die coronapatiënten behandelen jatten nu ook nog de prikken van de ouderen!
Meer per week dan we kunnen vaccineren?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ach kom op. Prikken jatten van anderen? Er zijn op dit moment meer dan genoeg vaccins voor de komende weken beschikbaar en er komt vanaf maandag iedere week een levering bij die groter is dan opgemaakt wordt.
Dan wordt het misschien tijd voor een nieuw batterijtje in dat horloge van jouquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:11 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb weer ergens gelezen dat het nog langer gaat duren uitrol vaccinatie in Nederland.
Hugo het is nu echt 5 voor 12
Volgens bepaalde betrokkenen zijn er genoeg vaccins dat een niet ten koste hoeft te gaan van het ander. Enkel Hugo beweert anders, maar die geloof ik niet meer zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Meest kwetsbare groep krijgt nu het vaccin weer een week later door de verandering van koers vandaag toch
Ik denk dat die beste man zich zorgen moet maken om heel andere dingen. Dat beetje extra gwzichtsverlies gaat het verschil ook niet meer maken als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of als Thierry Baudet aan de macht was. Dan had Nederland niet eens vaccins ingekocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:59 schreef Fred het volgende:
Wat een luxe is het eigenlijk dat we kunnen discussiëren wie we als eerste prikken.
Je zal maar in een afgebrand kamp in de buitenlucht zitten zonder dat je überhaupt kans maakt op een vaccin dit jaar.
Lekkere dooddoener. Zullen we dan maar stoppen met dit forum?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:59 schreef Fred het volgende:
Wat een luxe is het eigenlijk dat we kunnen discussiëren wie we als eerste prikken.
Je zal maar in een afgebrand kamp in de buitenlucht zitten zonder dat je überhaupt kans maakt op een vaccin dit jaar.
---quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:04 schreef Unmountable het volgende:
Jeetje net interview met Hugo gezien bij het RTL nieuws, heeft hij wel geslapen de laatste tijd?
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Dat gebash hier op de overheid begint vervelender te worden dan de lockdown.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Lekkere dooddoener. Zullen we dan maar stoppen met dit forum?
‘T waren eerder dikke wallen met kleine oogjes die erg duf kijkenquote:
Nu vind ik het ook dat hij het onwijs slecht doet hoor; daar niet van, maar die drugs opmerkingen (of opmerkingen over hoe slecht hij er lichamelijk wel niet uit ziet....zijn die nou echt nodig?quote:
Hij doet het net zo goed als de gemiddelde Nederlander in deze crisis.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu vind ik het ook dat hij het onwijs slecht doet hoor; daar niet van
De gemiddelde Nederlander heeft alleen niet zijn verantwoordelijkheden. Waar hij zelf voor heeft gekozen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:10 schreef Fred het volgende:
[..]
Hij doet het net zo goed als de gemiddelde Nederlander in deze crisis.
Zeer mee eens. Ik denk dat hij zijn best wel doet hoor, misschien zijn het zaken waar hij geen invloed op heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu vind ik het ook dat hij het onwijs slecht doet hoor; daar niet van, maar die drugs opmerkingen (of opmerkingen over hoe slecht hij er lichamelijk wel niet uit ziet....zijn die nou echt nodig?Niet specifiek naar jou hoor, maar ik zie het vaker gepost worden.
Ja, hij ziet er echt heel slecht uit. Maar dat kan ik me goed voorstellen. Ik vind hem niet goed werken, maar hij is er volgens mij wel 14 uur per dag mee bezig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:04 schreef Unmountable het volgende:
Jeetje net interview met Hugo gezien bij het RTL nieuws, heeft hij wel geslapen de laatste tijd?
Gevalletje de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat de bevolking het een en ander niet goed doet (een deel althans) betekent natuurlijk niet dat we geen commentaar mogen uiten richting het kabinet, dat is onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |