Het personeel valt niets te verwijten. We hebben in de eerste golf gezien hoe catastrofaal het uitpakte dat alle resources naar de ziekenhuizen gingen ipv de verpleeghuizen (gebrek aan beschermende middelen). Dit is weer een herhaling.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De mensen die coronapatiënten behandelen jatten nu ook nog de prikken van de ouderen!
Meer per week dan we kunnen vaccineren?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ach kom op. Prikken jatten van anderen? Er zijn op dit moment meer dan genoeg vaccins voor de komende weken beschikbaar en er komt vanaf maandag iedere week een levering bij die groter is dan opgemaakt wordt.
Dan wordt het misschien tijd voor een nieuw batterijtje in dat horloge van jouquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:11 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb weer ergens gelezen dat het nog langer gaat duren uitrol vaccinatie in Nederland.
Hugo het is nu echt 5 voor 12
Volgens bepaalde betrokkenen zijn er genoeg vaccins dat een niet ten koste hoeft te gaan van het ander. Enkel Hugo beweert anders, maar die geloof ik niet meer zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Meest kwetsbare groep krijgt nu het vaccin weer een week later door de verandering van koers vandaag toch
Ik denk dat die beste man zich zorgen moet maken om heel andere dingen. Dat beetje extra gwzichtsverlies gaat het verschil ook niet meer maken als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het komt uiteindelijk sowieso maar op een paar dagen aan. Zou het kunnen dat de minister het zo probeert te spelen dat er niet voor 8 januari wordt begonnen om gezichtsverlies te vermijden?
Of als Thierry Baudet aan de macht was. Dan had Nederland niet eens vaccins ingekocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:59 schreef Fred het volgende:
Wat een luxe is het eigenlijk dat we kunnen discussiëren wie we als eerste prikken.
Je zal maar in een afgebrand kamp in de buitenlucht zitten zonder dat je überhaupt kans maakt op een vaccin dit jaar.
Lekkere dooddoener. Zullen we dan maar stoppen met dit forum?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:59 schreef Fred het volgende:
Wat een luxe is het eigenlijk dat we kunnen discussiëren wie we als eerste prikken.
Je zal maar in een afgebrand kamp in de buitenlucht zitten zonder dat je überhaupt kans maakt op een vaccin dit jaar.
---quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:04 schreef Unmountable het volgende:
Jeetje net interview met Hugo gezien bij het RTL nieuws, heeft hij wel geslapen de laatste tijd?
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Dat gebash hier op de overheid begint vervelender te worden dan de lockdown.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Lekkere dooddoener. Zullen we dan maar stoppen met dit forum?
‘T waren eerder dikke wallen met kleine oogjes die erg duf kijkenquote:
Nu vind ik het ook dat hij het onwijs slecht doet hoor; daar niet van, maar die drugs opmerkingen (of opmerkingen over hoe slecht hij er lichamelijk wel niet uit ziet....zijn die nou echt nodig?quote:
Hij doet het net zo goed als de gemiddelde Nederlander in deze crisis.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu vind ik het ook dat hij het onwijs slecht doet hoor; daar niet van
De gemiddelde Nederlander heeft alleen niet zijn verantwoordelijkheden. Waar hij zelf voor heeft gekozen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:10 schreef Fred het volgende:
[..]
Hij doet het net zo goed als de gemiddelde Nederlander in deze crisis.
Zeer mee eens. Ik denk dat hij zijn best wel doet hoor, misschien zijn het zaken waar hij geen invloed op heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu vind ik het ook dat hij het onwijs slecht doet hoor; daar niet van, maar die drugs opmerkingen (of opmerkingen over hoe slecht hij er lichamelijk wel niet uit ziet....zijn die nou echt nodig?Niet specifiek naar jou hoor, maar ik zie het vaker gepost worden.
Ja, hij ziet er echt heel slecht uit. Maar dat kan ik me goed voorstellen. Ik vind hem niet goed werken, maar hij is er volgens mij wel 14 uur per dag mee bezig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:04 schreef Unmountable het volgende:
Jeetje net interview met Hugo gezien bij het RTL nieuws, heeft hij wel geslapen de laatste tijd?
Gevalletje de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat de bevolking het een en ander niet goed doet (een deel althans) betekent natuurlijk niet dat we geen commentaar mogen uiten richting het kabinet, dat is onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |