abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:40:38 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197166963
quote:
88s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:38 schreef Koen66 het volgende:

[..]

in de tijd (lang geleden) dat we nog wel sociale dingen deden had ik daar op zaterdag toch vaker last van dan op donderdag
Zaterdagavond had ik dat meestal niet. :@ Enkel wel eens een toernooi.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:40:47 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197166965
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Amerika heeft een apotheekmedewerker expres 500.000 vaccins tegen corona uit de vriezer gehaald om ze onbruikbaar te maken. :N
Is dat ook bevestigd of een wild verhaal? Zo ja, wel bizar. De natte droom van de wappies die hier teststraten beschadigen :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:41:10 #104
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197166969
En Ferd noemt mijn normale oudjaarsavond saai. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197166970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet want WIDM is wel echt een gezellig zaterdagavond-dingetje met het gezin, maar ik ben soms ook ergens wel bereid om de NSF belangrijker te vinden dan WIDM. Het heeft voor mij in ieder geval niet meer de magie die het had toen het nog op donderdag was. Sinds het op zaterdag is, is het naar mijn gevoel ook gewoon commerciëler geworden en dat is ergens ook jammer.
Voor mij is het prefereren van de NSF's ook voornamelijk omdat die vaak niet terug te kijken zijn. En al kán het, het leuke zit hem ook vooral in het meetypen en meekletsen met de mensen hier. Dat geldt voor WIDM en MOL natuurlijk ook, maar dan kies ik voor het live kijken van de NSF's. WIDM kijk ik dan gewoon wel terug.

En eens wat betreft de switch naar zaterdag. Dat en het vernieuwde Moltalk, en bovenal ook de live finale :r , hebben van WIDM echt commerciële inhoudloze tv gemaakt. Alsnog vermakelijk, anders zou ik helemaal niet meer kijken, maar wel iets waar dan op een gegeven moment andere programma's voor gaan wijken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:41:55 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197166975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:40 schreef Redefine het volgende:

[..]

Is dat ook bevestigd of een wild verhaal? Zo ja, wel bizar. De natte droom van de wappies die hier teststraten beschadigen :{
Was net op het rtl nieuws, dus neem aan dat het wel bevestigd is. Motief moest alleen nog onderzocht worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197166980
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
Hmmm. De inschrijving voor de triathlon (1/8e) is kennelijk gisterenavond weer geopend. Ik twijfel nog om mee te doen... Zou het in Juni door kunnen gaan?

Weet wel dat met een doel ik wel toch weer fanatieker ga sporten. (T sinds de 2e lockdown drama qua motivatie) Hmm. Waarschijnlijk maar wel doen.
Doen ^O^ Zelfs al gaat het niet door, dan heb je alsnog een motivatie om te sporten. En fitter worden is altijd mooi meegenomen.

Hooguit jammer als je je echt op die triatlon gaat verheugen, maar zie het als een bonus als het doorgaat, en anders gewoon die trainingen sowieso als een beloning zien
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197166994
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:26 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Tof. Van die trailer die je hier wel eens hebt neergezet van jullie toneelvoorstelling denk ik dat je dit ook wel kan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Leuk joh. ^O^ Goeie aanvulling op je toneel lijkt me dat. :Y
Zeker! ^O^

Het is ook muziektheater, met zang erbij. Maar wie het niet kan of wie niet wil, hoeft het niet persé te doen :P

Maar ik heb bij een eerdere theatergroep ook live voor publiek gezongen. De basis is er wel, maar ik moet gewoon de techniek weer helemaal aanleren; daar is niet veel meer van over.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:44:47 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197167001
Conclusie na oudejaarsconference van Guido te hebben gekeken is dat ik twee keer moest glimlachen en een keer moest grinniken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:46:10 #110
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167007
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Conclusie na oudejaarsconference van Guido te hebben gekeken is dat ik twee keer moest glimlachen en een keer moest grinniken.
Ja dat was het wel zo'n beetje.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197167015
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:33 schreef Redefine het volgende:

[..]

Eens. Die verplaatsing naar de zaterdag was ook om een groter publiek aan te spreken. En om dat te doen moest het wel iets simpeler. En sinds ze op zaterdag zitten, hebben ze altijd hoge kijkcijfers. Dus dat blijven ze ook wel zo doen.
Daar baal ik ook zo van. Zolang het goed bekeken wordt, is er geen reden om het programma aan te passen. Wat komt door de andere uitzenddag en op een breder publiek mikken. Helaas komt het dan niet de kwaliteit ten goede.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197167017
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:48:54 #113
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197167027
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat was het wel zo'n beetje.
Gelukkig tijdens het luisteren gewoon aan het gamen geweest, dus het was niet echt een tijdverspilling. Zou wat anders zijn geweest als ik het gisteravond zou hebben gekeken. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:53:05 #114
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197167055
Waarom werkt DM niet meer lekker op m'n laptop :(
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:53:34 #115
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Daar baal ik ook zo van. Zolang het goed bekeken wordt, is er geen reden om het programma aan te passen. Wat komt door de andere uitzenddag en op een breder publiek mikken. Helaas komt het dan niet de kwaliteit ten goede.
Ja. Waarbij voor veel kijkers er ook niks hoeft te veranderen, want ze vinden het zo wel best. Maar voor de kijker die een beetje niveau verwacht mag er best wel wat veranderen.

Het punt met WIDM is dat het een programma is waar je weet dat veel mensen die je kent ook naar kijken en het natuurlijk een puzzel blijft. Dus dan is het ideaal om te bespreken met anderen. Daardoor blijf je vaak wel kijken.

Nou heb ik zelf wel al een paar seizoenen dat ik begin en vooral aankijk of ik blijf kijken. Waarbij ik dan vaak net niet afhaak. Het is nog net goed genoeg om te blijven kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:54:32 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167063
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Gelukkig tijdens het luisteren gewoon aan het gamen geweest, dus het was niet echt een tijdverspilling. Zou wat anders zijn geweest als ik het gisteravond zou hebben gekeken. :X
Terwijl dat wel de opzet was van RTL. Daardoor zat het precies tussen The Masked Singer gepropt, zodat mensen de hele avond RTL bleven kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:04:41 #117
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197167123
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

Terwijl dat wel de opzet was van RTL. Daardoor zat het precies tussen The Masked Singer gepropt, zodat mensen de hele avond RTL bleven kijken.
op zich wel slim. Was niet de opzet, in de gids hier stond het anders
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 januari 2021 @ 00:06:40 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_197167132
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

op zich wel slim. Was niet de opzet, in de gids hier stond het anders
Het werd wel zo aangekondigd in de show, die ze vast niet deze week hebben opgenomen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:09:21 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167153
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

op zich wel slim. Was niet de opzet, in de gids hier stond het anders
Wat stond er dan in de gids na Guido?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:09:27 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167154
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:06 schreef H_T het volgende:

[..]

Het werd wel zo aangekondigd in de show, die ze vast niet deze week hebben opgenomen
Ja precies.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:09:48 #121
2681 Dave
Aardig op drave
pi_197167160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

Terwijl dat wel de opzet was van RTL. Daardoor zat het precies tussen The Masked Singer gepropt, zodat mensen de hele avond RTL bleven kijken.
Ik ben juist daardoor geswitched, en heb later vernomen dat ik goed zat qua oliebol en champagnefles.
:o)
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:10:08 #122
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197167163
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat stond er dan in de gids na Guido?
er stond 20:30 Guido, en daarna Masjed Singer
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:11:36 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167172
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]

er stond 20:30 Guido, en daarna Masjed Singer
Het gaat om na Guido he.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197167174
Na SR en Top 2000 geweld ben ik vandaag maar weer in nieuwe muziek gedoken... en Kylie Minogue heeft de samenwerking met Dua Lipa opgezocht en daar word ik heel blij van O+

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:12:55 #125
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167179
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik ben juist daardoor geswitched, en heb later vernomen dat ik goed zat qua oliebol en champagnefles.
Ik denk dat alleen de echte fans van hem en de gemakskijkers (je hebt er nog genoeg die op een zender blijven hangen, zeker als het programma erna willen zien) zijn blijven kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197167185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Waarbij voor veel kijkers er ook niks hoeft te veranderen, want ze vinden het zo wel best. Maar voor de kijker die een beetje niveau verwacht mag er best wel wat veranderen.

Het punt met WIDM is dat het een programma is waar je weet dat veel mensen die je kent ook naar kijken en het natuurlijk een puzzel blijft. Dus dan is het ideaal om te bespreken met anderen. Daardoor blijf je vaak wel kijken.

Nou heb ik zelf wel al een paar seizoenen dat ik begin en vooral aankijk of ik blijf kijken. Waarbij ik dan vaak net niet afhaak. Het is nog net goed genoeg om te blijven kijken.
Ja, heel herkenbaar; het is leuk om mee te blijven praten met anderen en het is ook niet slecht genoeg om écht af te haken. En zo blijf ik dan toch maar gewoon kijken. Ook omdat ik dan tóch benieuwd ben wie het dan is :P . En het is ook niet zo dat het niet leuk is, maar wel dat er andere programma's dan live voorgaan.

En ja, dat is heel jammer voor de kijkers die al langer kijken en het 'oude' format meer gewend zijn. Dan is de nieuwe versie al gauw geen klap meer aan. Maar die zijn in de minderheid, dus er zal wel niks veranderen. Terwijl ik echt denk dat ook met het oude format de kijkcijfers wel overeind zullen blijven.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:16:03 #127
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167189
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, heel herkenbaar; het is leuk om mee te blijven praten met anderen en het is ook niet slecht genoeg om écht af te haken. En zo blijf ik dan toch maar gewoon kijken. Ook omdat ik dan tóch benieuwd ben wie het dan is :P . En het is ook niet zo dat het niet leuk is, maar wel dat er andere programma's dan live voorgaan.

En ja, dat is heel jammer voor de kijkers die al langer kijken en het 'oude' format meer gewend zijn. Dan is de nieuwe versie al gauw geen klap meer aan. Maar die zijn in de minderheid, dus er zal wel niks veranderen. Terwijl ik echt denk dat ook met het oude format de kijkcijfers wel overeind zullen blijven.
Ik denk ook niet dat de kijkers van de laatste jaren af zouden haken als ze iets meer terug zouden gaan naar de opdrachten etc. van de jaren ervoor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:16:20 #128
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197167190
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, heel herkenbaar; het is leuk om mee te blijven praten met anderen en het is ook niet slecht genoeg om écht af te haken. En zo blijf ik dan toch maar gewoon kijken. Ook omdat ik dan tóch benieuwd ben wie het dan is :P . En het is ook niet zo dat het niet leuk is, maar wel dat er andere programma's dan live voorgaan.

En ja, dat is heel jammer voor de kijkers die al langer kijken en het 'oude' format meer gewend zijn. Dan is de nieuwe versie al gauw geen klap meer aan. Maar die zijn in de minderheid, dus er zal wel niks veranderen. Terwijl ik echt denk dat ook met het oude format de kijkcijfers wel overeind zullen blijven.
ik ben benieuwd hoe een seizoen met het Vlaamse format zou aanslaan
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:17:23 #129
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197167196
Ik zou in plaats van de laseropdracht wel een keer een paintballopdracht willen zien. Is net zo gaaf, maar je kan er net weer een andere twist aan geven dan net met lasergamen :Y

Oh en dat Mollenstreken met Lavezzi Rutjes, vind ik ook een blijk van het commerciële gedrocht wat WIDM is geworden :{
pi_197167207
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de kijkers van de laatste jaren af zouden haken als ze iets meer terug zouden gaan naar de opdrachten etc. van de jaren ervoor.
Precies. En ergens was het Jubileum seizoen ook een stapje terug; is volgens mij ook prima ontvangen door de kijkers van de laatste jaren :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:19:30 #131
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167212
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou in plaats van de laseropdracht wel een keer een paintballopdracht willen zien. Is net zo gaaf, maar je kan er net weer een andere twist aan geven dan net met lasergamen :Y

Oh en dat Mollenstreken met Lavezzi Rutjes, vind ik ook een blijk van het commerciële gedrocht wat WIDM is geworden :{
Eens. Daarvoor hebben ze dat natuurlijk al gedaan met Moltak. En dat wordt dan nota bene ook nog gebruikt om de kandidaten bekend te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:21:37 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167227
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Precies. En ergens was het Jubileum seizoen ook een stapje terug; is volgens mij ook prima ontvangen door de kijkers van de laatste jaren :Y
Daar waren de meeste opdrachten wel haalbaar als er geen mol was geweest. Dus dat scheelde veel. Al waren de meeste opdrachten alsnog wel suf. Het idee van Elba was heel tof, maar had ook wel wat haken en ogen.

Het was i.i.g. beter dan China en Colombia. Al had dat seizoen dan nog wel wat aardige momenten door de jokers waar mogelijk een vrijstelling in zat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:35:28 #133
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197167316
Ik denk dat ik vervloekt zou worden als ik dit op het .com-forum zou zeggen, maar ik denk dat het een goed idee is als de huidige regisseur Rick McCullough het stokje doorgeeft aan een nieuw persoon. Deze man heeft een fantastisch tv-programma opgebouwd, maar er zit zo veel meer in. Een jong, fris paar ogen zou nieuwe inzichten zien, dingen wellicht dynamischer maken en in ieder geval ervoor zorgen (denk ik) dat er niet in oude clichés vast wordt gehangen. Dingen kunnen frisser en dat zou geprobeerd moeten worden. Wordt het niks, dan ga je weer terug naar de huidige safe situatie. Denk niet dat er veel mensen volledig af zullen haken bij wat veranderingen. Dan hadden dat er al genoeg gedaan na de eerste Vondelparkfinales.

Sowieso lijkt het me goed dat ze ook eens naar de fans luisteren. Laat ze bijvoorbeeld een invulformulier maken waarin fans hun zelfbedachte opdracht in kunnen voeren. Die kunnen met leuke nieuwe inzichten komen die dit team zelf nog niet heeft bedacht.
pi_197167339
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar waren de meeste opdrachten wel haalbaar als er geen mol was geweest. Dus dat scheelde veel. Al waren de meeste opdrachten alsnog wel suf. Het idee van Elba was heel tof, maar had ook wel wat haken en ogen.

Het was i.i.g. beter dan China en Colombia. Al had dat seizoen dan nog wel wat aardige momenten door de jokers waar mogelijk een vrijstelling in zat.
Ja, dat haalbaar zonder mol vond ik ook echt tof ^O^ Dan moet een mol ook echt iets doen. Mede daarom is Jeroen ook zo goed uit de verf gekomen vorig seizoen; veel opdrachten waren gewoon gelukt als hij niks had gedaan. In andere jaren waren het warrige opdrachten waarbij de mol dan biechtte "Oh éedecht hebben jullie dat niet door gehad? Oh echt, nee, ja, maar kijk eens; er was een mol in het spel!", maar vervolgens 0 toelichting wat die mol dan zoal gedaan zou hebben behalve achterover leunen terwijl het toch wel mis ging :')

De Elba opdracht vond ik aanvankelijk heel gaaf. Echt oldschool dat de ene opdracht voortvloeit in de andere, lekker roadtrip, lekker de kandidaten het zelf een beetje zien uitvogelen. Maar de aflevering erop werd het toch weer verpest door een vrij simpele opdracht over anderhalve uitzending te rekken. Waarbij Tycho en Nikkie uiteindelijk ook gewoon heel makkelijk zichzelf konden bevrijden _O- En die belachelijke dubbele executie met twee vrijstellingen, waarbij de mol ook nog eens onder de testmakers zat :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:44:44 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167378
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, dat haalbaar zonder mol vond ik ook echt tof ^O^ Dan moet een mol ook echt iets doen. Mede daarom is Jeroen ook zo goed uit de verf gekomen vorig seizoen; veel opdrachten waren gewoon gelukt als hij niks had gedaan. In andere jaren waren het warrige opdrachten waarbij de mol dan biechtte "Oh éedecht hebben jullie dat niet door gehad? Oh echt, nee, ja, maar kijk eens; er was een mol in het spel!", maar vervolgens 0 toelichting wat die mol dan zoal gedaan zou hebben behalve achterover leunen terwijl het toch wel mis ging :')

De Elba opdracht vond ik aanvankelijk heel gaaf. Echt oldschool dat de ene opdracht voortvloeit in de andere, lekker roadtrip, lekker de kandidaten het zelf een beetje zien uitvogelen. Maar de aflevering erop werd het toch weer verpest door een vrij simpele opdracht over anderhalve uitzending te rekken. Waarbij Tycho en Nikkie uiteindelijk ook gewoon heel makkelijk zichzelf konden bevrijden _O- En die belachelijke dubbele executie met twee vrijstellingen, waarbij de mol ook nog eens onder de testmakers zat :')
Ja dit was een opdracht die met meer kandidaten beter had gepast. Want de dubbele executie op dit moment was gewoon niet eerlijk tegenover de rest. Waarbij op dat moment eigenlijk ook wel zeker was dat Nikkie en Tygo de mol niet konden zijn. Natuurlijk was het bij de Molloten wel dat er van alles bedacht werd dat het alsnog kont. Maar bij die opdracht was zoveel geld te verdienen, dat zouden ze nooit zonder mol willen doen. Plus dat je een mol nooit zolang buiten spel zou zetten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 00:45:30 #136
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197167384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:35 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat ik vervloekt zou worden als ik dit op het .com-forum zou zeggen, maar ik denk dat het een goed idee is als de huidige regisseur Rick McCullough het stokje doorgeeft aan een nieuw persoon. Deze man heeft een fantastisch tv-programma opgebouwd, maar er zit zo veel meer in. Een jong, fris paar ogen zou nieuwe inzichten zien, dingen wellicht dynamischer maken en in ieder geval ervoor zorgen (denk ik) dat er niet in oude clichés vast wordt gehangen. Dingen kunnen frisser en dat zou geprobeerd moeten worden. Wordt het niks, dan ga je weer terug naar de huidige safe situatie. Denk niet dat er veel mensen volledig af zullen haken bij wat veranderingen. Dan hadden dat er al genoeg gedaan na de eerste Vondelparkfinales.

Sowieso lijkt het me goed dat ze ook eens naar de fans luisteren. Laat ze bijvoorbeeld een invulformulier maken waarin fans hun zelfbedachte opdracht in kunnen voeren. Die kunnen met leuke nieuwe inzichten komen die dit team zelf nog niet heeft bedacht.
Daar heb je wel een punt ja. Hoe goed iemand het doet, kan geen kwaad als er op een gegeven moment door geselecteerd wordt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197167451
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:44 schreef Redefine het volgende:

Waarbij op dat moment eigenlijk ook wel zeker was dat Nikkie en Tygo de mol niet konden zijn.
Dat ook ja. Want inderdaad; teveel geld te verdienen die opdracht, en no way dat het programma de mol voor 2 afleveringen buiten spel zou zetten.

Wat dan automatisch betekende dat het een 50/50 executie zou worden tussen de twee kandidaten, en dat is op dat punt van het spel gewoon niet heel fair meer.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 01:12:17 #138
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197167537
iedereen slapen? :o
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 januari 2021 @ 01:35:49 #139
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197167629
klaar met Groundhog Day, slapen nu :Z
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 02:53:16 #140
375570 crew  Cyan9
pi_197167793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Na SR en Top 2000 geweld ben ik vandaag maar weer in nieuwe muziek gedoken... en Kylie Minogue heeft de samenwerking met Dua Lipa opgezocht en daar word ik heel blij van O+

Ik zou dit heel leuk moeten vinden, ben een grote Kylie fan en Dua vind ik ook tof. Dit nummer doet het alleen niet echt voor me..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 02:54:24 #141
375570 crew  Cyan9
pi_197167797
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou in plaats van de laseropdracht wel een keer een paintballopdracht willen zien. Is net zo gaaf, maar je kan er net weer een andere twist aan geven dan net met lasergamen :Y

Oh en dat Mollenstreken met Lavezzi Rutjes, vind ik ook een blijk van het commerciële gedrocht wat WIDM is geworden :{
Je bent zelf een commercieel gedr..
Nou ja, laat ik aardig blijven. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 02:56:01 #142
375570 crew  Cyan9
pi_197167801
Uitgestorven.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 07:33:34 #143
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197168187
:W
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_197168304
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 02:56 schreef Cyan9 het volgende:
Uitgestorven.
Nee hoor we slapen gewoon ;)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197168340
Goedemorgen! c_/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_197168438
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 08:16 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen! c_/
Goedemorgen Sjors! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197168577
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 08:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Goedemorgen Sjors! *O*
Hoi *O*
Jij bent vroeg! :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 09:27:51 #148
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197168818
Goedemorgen

Gewekt door de kat. Die ging bovenop mij zitten en ging spinnen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:33:39 #149
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197168865
Goedemorgen!

Ik heb eindelijk een keer lekker geslapen en ook echt gedroomd over een zonnige vakantie. In Californië O+ O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 09:36:38 #150
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197168889
Ik zit in de WieIsDeMol pule van ESF SC
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:18:07 #151
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197169259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga trouwens WIDM niet kijken dit jaar :o

(vraag me af of ik me eraan ga houden, maar het is in ieder geval mijn voornemen |:) )
Ik ga wel kijken maar echt zin erin heb ik nog niet. Ik vind het vorige seizoen echt nog veel te recent eigenlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197169273
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken maar echt zin erin heb ik nog niet. Ik vind het vorige seizoen echt nog veel te recent eigenlijk.
Mijn verwachtingen liggen ook niet zo hoog voor het komende seizoen, dat helpt ook niet aan het enthousiasme.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:19:46 #153
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197169275
Tevens een hele goedemorgen mensen op deze tweede januari 2021!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197169279
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:19 schreef Strani het volgende:
Tevens een hele goedemorgen mensen op deze tweede januari 2021!
Volgens mij is het in dit universum dit pas de eerste januari 2021 ooit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 januari 2021 @ 10:22:59 #155
39237 crew  H_T
2733
pi_197169302
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Volgens mij is het in dit universum dit pas de eerste januari 2021 ooit.
De joden zitten al in 5781, maar ik denk dat januari nog niet was uitgevonden toen ze in 2021 zaten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:34:11 #156
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197169387
Ik vind het wel stom dat de politie in Frankrijk de mensen van die rave gewoon naar huis laat gaan zeg. Ik had liever gezien dat ze ze gewoon een week of 3 in die loods zouden houden, dan maar omsingelen. Alle auto's confisceren en laat ze het daarbinnen maar uitzoeken allemaal.

Wel voedsel en water leveren natuurlijk maar niet meer dan het minimale.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197169460
Ik heb de laatste jaren gewoon nooit meer echt verwachtingen bij WIDM en verdiep me er verder niet meer echt in, dan is het allemaal wel prima eigenlijk _O-
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:50:28 #158
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197169499
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:45 schreef Em31 het volgende:
Ik heb de laatste jaren gewoon nooit meer echt verwachtingen bij WIDM en verdiep me er verder niet meer echt in, dan is het allemaal wel prima eigenlijk _O-
Ik zou het wel leuk vinden als er wat meer afleveringen zijn als die waarin ze naar Elba gingen. Misschien wat minder opdrachten maar dan uitgebreidere.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197169511
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:45 schreef Em31 het volgende:
Ik heb de laatste jaren gewoon nooit meer echt verwachtingen bij WIDM en verdiep me er verder niet meer echt in, dan is het allemaal wel prima eigenlijk _O-
Ik merk dat het bij mij ook wel is veranderd sinds ik de NSF's zo ben gaan volgen. Dan is WIDM lang niet meer hetgeen waar ik zo naar uitkijk in het voorjaar. En ben er dan ook gewoon minder mee bezig.

En het was "vroeger" ook dat je echt hints kon ontcijferen enzo. Dat zit er nu ook niet tot nauwelijks meer in.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197169530
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:50 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zou het wel leuk vinden als er wat meer afleveringen zijn als die waarin ze naar Elba gingen. Misschien wat minder opdrachten maar dan uitgebreidere.
Ik heb een haat/liefde gevoel bij die opdracht. Het idee was hartstikke tof en het begon goed, maar de uitwerking was wat minder. Maar meer van dat soort opdrachten die overvloeien in elkaar en de aflevering erna zie ik graag ja _O_ _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:04:24 #161
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197169612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb een haat/liefde gevoel bij die opdracht. Het idee was hartstikke tof en het begon goed, maar de uitwerking was wat minder. Maar meer van dat soort opdrachten die overvloeien in elkaar en de aflevering erna zie ik graag ja _O_ _O_
Oh ik vond het vooral leuk, maar eigenlijk was het leukste voordat de opdracht begon, met die vier in een road trip.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:05:43 #162
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197169627
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik merk dat het bij mij ook wel is veranderd sinds ik de NSF's zo ben gaan volgen. Dan is WIDM lang niet meer hetgeen waar ik zo naar uitkijk in het voorjaar. En ben er dan ook gewoon minder mee bezig.

En het was "vroeger" ook dat je echt hints kon ontcijferen enzo. Dat zit er nu ook niet tot nauwelijks meer in.
Nou zijn er op het begin eigenlijk amper NSFs. Volgens mij staat er niks gepland in januari toch zo uit m’n hoofd? Alles februari of maart.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:06:59 #163
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197169636
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh ik vond het vooral leuk, maar eigenlijk was het leukste voordat de opdracht begon, met die vier in een road trip.
Ja, dat was lekker kneuterig _O_ In dat busje en dat ze mee gingen zingen met de radio en zo. Prima tv ^O^
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:08:53 #164
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197169652
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:06 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, dat was lekker kneuterig _O_ In dat busje en dat ze mee gingen zingen met de radio en zo. Prima tv ^O^
:Y m'n favoriete molstukje eigenlijk in de laatste jaren.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197169692
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:50 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zou het wel leuk vinden als er wat meer afleveringen zijn als die waarin ze naar Elba gingen. Misschien wat minder opdrachten maar dan uitgebreidere.
Ja ik vond afgelopen seizoen dus wel al een stuk leuker :Y mede door zo'n opdracht.
pi_197169721
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik merk dat het bij mij ook wel is veranderd sinds ik de NSF's zo ben gaan volgen. Dan is WIDM lang niet meer hetgeen waar ik zo naar uitkijk in het voorjaar. En ben er dan ook gewoon minder mee bezig.

En het was "vroeger" ook dat je echt hints kon ontcijferen enzo. Dat zit er nu ook niet tot nauwelijks meer in.
Ja daar ging het bij mij dus een beetje 'mis' :P Er was weinig te ontcijferen, hints die niet klopten etc. ik weet dat het erbij hoort, maar daardoor viel het steeds extra tegen en had ik geen zin meer om te kijken. Nu wel weer gewoon :Y
pi_197169755
Ik vind het enthousiasme trouwens hier gewoon wel leuk hoor :D begrijp me niet verkeerd. Ook om jullie theorieën enzo te lezen.

Dit is gewoon omdat ik het programma op die manier voor mezelf verprutste :+
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:19:32 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197169776
Goedemorgen :W

Laatste keer schoonmaken van dit jaar weer gehad. Oh wacht, het is pas de eerste keer van het jaar
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197169811
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh ik vond het vooral leuk, maar eigenlijk was het leukste voordat de opdracht begon, met die vier in een road trip.
Ja dat was echt tof _O_ En dat ze ook helemaal zelf uit moesten vogelen O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:23:26 #170
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197169821
Goedemorgen Allemaal *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197169822
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:05 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Nou zijn er op het begin eigenlijk amper NSFs. Volgens mij staat er niks gepland in januari toch zo uit m’n hoofd? Alles februari of maart.
In het begin niet echt nee, maar op een gegeven moment gaat het wel clashen; meestal rond de tijd dat ik het seizoen ook wat in vind kakken :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197169832
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:08 schreef Strani het volgende:

[..]

:Y m'n favoriete molstukje eigenlijk in de laatste jaren.
'Wij zijn niet in Kiev vriend!' vind ik nog mooier, maar qua opdracht staat deze wel hoog ja (het begin dan). Echt weer zo'n oud en vertrouwd WIDM gevoel waarin alles nog wat meer low-key was O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197169850
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:15 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja daar ging het bij mij dus een beetje 'mis' :P Er was weinig te ontcijferen, hints die niet klopten etc. ik weet dat het erbij hoort, maar daardoor viel het steeds extra tegen en had ik geen zin meer om te kijken. Nu wel weer gewoon :Y
Het zelf speuren was altijd een van de leukste onderdelen van WIDM *O* Ik snap wel dat ze sinds de kloosterhint met Klaas voorzichtiger zijn geworden, maar wat mij betreft mogen er nog steeds wel verborgen aanwijzingen in.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197169856
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:17 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het enthousiasme trouwens hier gewoon wel leuk hoor :D begrijp me niet verkeerd. Ook om jullie theorieën enzo te lezen.

Dit is gewoon omdat ik het programma op die manier voor mezelf verprutste :+
Jij hebt niks verprutst Em! Nu doe je alsof jij de mol bent :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:27:43 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197169868
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

'Wij zijn niet in Kiev vriend!'
Beste uitspraak ooit _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197169871
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het zelf speuren was altijd een van de leukste onderdelen van WIDM *O* Ik snap wel dat ze sinds de kloosterhint met Klaas voorzichtiger zijn geworden, maar wat mij betreft mogen er nog steeds wel verborgen aanwijzingen in.
Ja dat was weer het andere uiterste inderdaad _O- de speurders worden misschien ook wel te goed :D

Lijkt me wel leuk om die van België dit jaar een keer te volgen *O*
pi_197169873
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij hebt niks verprutst Em! Nu doe je alsof jij de mol bent :P
Dat zou wel leuk zijn :7
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:29:22 #178
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197169879
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat was weer het andere uiterste inderdaad _O- de speurders worden misschien ook wel te goed :D

Lijkt me wel leuk om die van België dit jaar een keer te volgen *O*
Ik heb eind vorig jaar de Belg van 2020 gekeken, was erg tof :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197169883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat was weer het andere uiterste inderdaad _O- de speurders worden misschien ook wel te goed :D

Lijkt me wel leuk om die van België dit jaar een keer te volgen *O*
Het slechte van die hint was ook gewoon dat het wel móest kloppen, en het ook echt alleen naar Klaas leidde. Het was minder erg geweest als het een hint was waar je ook nog wel over kon twijfelen. Ik vond het ook wel echt lullig voor Klaas toen; hij kon daar ook niets aan doen verder.

Jaaa ga die van België volgen, die is tof! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197169888
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat zou wel leuk zijn :7
Jij bent natuurlijk meteen al heel verdacht, met het buitenhouden van de Hollanders
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:32:49 #181
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197169921
Vanavond zitten wij in ieder geval voor de buis *G*
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:33:19 #182
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197169929
En als de NL mol afgelopen is schakelen we mee naar de Belg
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197169960
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:32 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond zitten wij in ieder geval voor de buis *G*
Hier ook hoor *O*

En ik ben toch ook wel benieuwd hoe ze dat hebben gedaan met de opdrachten. Er zal dan niks bij zitten met de locals
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:36:27 #184
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197169969
Ik hoop gewoon heel erg op wat opdrachten met lagen. Laat ze maar een keer afkijken bij de Belgen, dat is echt niet verkeerd.
pi_197169971
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij bent natuurlijk meteen al heel verdacht, met het buitenhouden van de Hollanders
:D

Ik vraag me nu af of ik echt een Mol zou kunnen zijn. Volgens mij zou ik daar echt al snel te zenuwachtig voor worden :D
pi_197169984
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:33 schreef Koen66 het volgende:
En als de NL mol afgelopen is schakelen we mee naar de Belg
Kunnen we gewoon zien op tv hier toch? *O* niet zoals bij De Slimste
pi_197170004
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:36 schreef Em31 het volgende:

[..]

:D

Ik vraag me nu af of ik echt een Mol zou kunnen zijn. Volgens mij zou ik daar echt al snel te zenuwachtig voor worden :D
Kun je in je voordeel gebruiken :D En dan lekker een ander de schuld geven

Zelf lijkt het idee om Mol te zijn me ook wel heel erg tof, maar denk ook dat ik het uiteindelijk niet zou durven. Het lot van het programma ligt dan toch heel erg in je handen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:38:03 #188
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197170006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:37 schreef Em31 het volgende:

[..]

Kunnen we gewoon zien op tv hier toch? *O* niet zoals bij De Slimste
Via de site van VT4, vrijwel direct na de tv uitzending beschikbaar
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:38:06 #189
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197170009
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:32 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond zitten wij in ieder geval voor de buis *G*
Ik ook *G*

Ik ben stiekem nog wel excited maar dat is meer omdat dit echt het programma der programma’s is voor mij. Desondanks besef ik dat het echt wel een stuk minder is geworden de afgelopen jaren en dat er echt dingen moeten veranderen. Toch blijf ik elk jaar weer die hoop houden op een tof seizoen. Aan de kandidatengroep kan het in ieder geval niet liggen: dat doet WIDM al sinds jaar en dag gewoon goed en dat zal dit jaar niet anders zijn.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:38:58 #190
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197170025
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:36 schreef Em31 het volgende:

[..]

:D

Ik vraag me nu af of ik echt een Mol zou kunnen zijn. Volgens mij zou ik daar echt al snel te zenuwachtig voor worden :D
Jij, zenuwachtig? :o Onze ijskoele Friezin??
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197170047
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:38 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik ook *G*

Ik ben stiekem nog wel excited maar dat is meer omdat dit echt het programma der programma’s is voor mij. Desondanks besef ik dat het echt wel een stuk minder is geworden de afgelopen jaren en dat er echt dingen moeten veranderen. Toch blijf ik elk jaar weer die hoop houden op een tof seizoen. Aan de kandidatengroep kan het in ieder geval niet liggen: dat doet WIDM al sinds jaar en dag gewoon goed en dat zal dit jaar niet anders zijn.
Ik moet ook ineens denken aan die enquete via de app vorig seizoen, dat we aan konden geven of we de live finale wilden houden of niet. Ben benieuwd wat daaruit is gekomen :o Lijkt me toch niet dat ze dat zonder reden in de enquete zetten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197170060
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:38 schreef Strani het volgende:

[..]

Jij, zenuwachtig? :o Onze ijskoele Friezin??
Trap er niet in Strani, het is een rookgordijn!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197170077
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Kun je in je voordeel gebruiken :D En dan lekker een ander de schuld geven

Zelf lijkt het idee om Mol te zijn me ook wel heel erg tof, maar denk ook dat ik het uiteindelijk niet zou durven. Het lot van het programma ligt dan toch heel erg in je handen.
Ja en het lijkt me ook best eenzaam. Je moet volgens mij ook gewoon 24/7 op je woorden letten, zelfs als je even relaxt wat anders aan het doen bent.
pi_197170078
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken maar echt zin erin heb ik nog niet. Ik vind het vorige seizoen echt nog veel te recent eigenlijk.
Ja, dat heb ik ook een beetje :)
pi_197170090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:38 schreef Strani het volgende:

[..]

Jij, zenuwachtig? :o Onze ijskoele Friezin??
_O-
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:44:58 #196
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197170138
Ben benieuwd of ik zo keihard kan liegen, irl heb ik op wat kleine leugentjes om bestwil nooit echt reden keihard te liegen
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:45:23 #197
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197170146
*Vermaakt zich ondertussen met Emmely de Wilt.

Helaas wel via de radio en niet in het echt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:46:37 #198
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197170166
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:45 schreef Strani het volgende:
*Vermaakt zich ondertussen met Emmely de Wilt.

Helaas wel via de radio en niet in het echt.
Vond Emmely wel een verademing op de tv :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_197170178
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja en het lijkt me ook best eenzaam. Je moet volgens mij ook gewoon 24/7 op je woorden letten, zelfs als je even relaxt wat anders aan het doen bent.
Ja precies dat hebben de vorige mollen ook altijd aangegeven; ook als de camera niet draait, ook als er wel eens een rustdagje is, dan gaat het spel toch gewoon door. Je moet altijd in je rol blijven. Lijkt me ook echt behoorlijk vermoeiend ja, en zelfs met een vertrouwenspersoon inderdaad erg eenzaam ook.

Het lijkt me tof om Mol te zijn, maar denk gewoon niet dat ik het zou kúnnen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197170199
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:45 schreef Strani het volgende:
*Vermaakt zich ondertussen met Emmely de Wilt.

Helaas wel via de radio en niet in het echt.
Na het weekje top 2000 ben ik altijd even muziekmoe. Hebben jullie dat niet?
pi_197170210
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd of ik zo keihard kan liegen, irl heb ik op wat kleine leugentjes om bestwil nooit echt reden keihard te liegen
Ik kán wel goed liegen, maar ga me dan altijd heel schuldig voelen :') Al denk ik dat ik er dan in spel-verband juist niet zoveel last van zou hebben, omdat het toch niet echt is
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197170225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:45 schreef Strani het volgende:
*Vermaakt zich ondertussen met Emmely de Wilt.

Helaas wel via de radio en niet in het echt.
Altijd blijven dromen Strani! O+

Ik vond haar ook echt heel leuk bij de Top2000 _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')