SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:ggmm ging hier harder af dan @:vangerwen nu afgaat
Ze noemden hem ook professor, ik zou dit commentaar niet al te serieus nemen.quote:
Dimitri Gorbunov ookquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri had op deze plek ook vGerwen kunnen slopen
jaquote:
ff wegzettenquote:
Eye of the tiger gap.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:58 schreef BB-King het volgende:
Mike moet nu Barney bellen voor wat motivatie.
Hardop gelachenquote:
Echt gκnant.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jazeker, commentatoren hadden het niet door.
Pak er een biertje bij. Of is het Draai Jeneroewie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Nou, laat de choke van de eeuw beginnen jongens. Ik ga er lekker voor zitten.
Dit dachten we ook na die wedstrijd tegen Dimitri.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Koekoek. Ik heb Chizzy nog nooit zo'n goed toernooi zien spelen. Zul je zien dat ie in de halve finale weer een cringepot speelt
Next level lopende band werk. Respect.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:58 schreef Szura het volgende:
Dame ontvangt in Utrecht Noord in een galerijflat. Toen ik de lift instapte stapte een man uit die ik een kwartier eerder binnen had zien gaan ;-) Na binnenkomst stapte achter de deur vandaan, in een schemerige gang, een andere dame dan van de foto's. Ouder, steviger en minder aantrekkelijk. Wel lang blond haar en natuurlijke borsten. Had er alkemaal al rekening mee gehouden dus ik zette de date door maar jammer was het wel. In de kamer naast de hare hoorde ik ook een andere dame bezig. Ik wilde de optie 45 minuten voor 100 euro doen maar dame vertelde meteen dat ze maar 1 optie had en dat was pzc en nmc en dat het klaar zou zijn wanneer ik klaar zou zijn gekomen. Op haar bureau lagen 3 telefoons die alle 3 continu over gingen. Ik vraag me af welke andere kinky.nl accounts dat zijn... Een echte afwerkplek dus. Dame begon me meteen met gemak deepthroat te pijpen. Heb nog kort een paar standjes gedaan en klaar gekomen in haar mond. Mocht helaas niet in haar gezicht. Binnen een kwartier was ik afgewerkt voor 100 euro. Bij het verlaten van de flat stond de volgende klant al voor de deur te wachten om binnen gelaten te worden. Zucht. Ik moet echt eens afleren af te gaan op mooie foto's en aanleren alleen een dame te bezoeken na positieve recensies hier...
Mijn lever moet even herstellen van gister.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pak er een biertje bij. Of is het Draai Jeneroewie.
Volgens mij was dit een truc om in het hoofd van Chizzy te komen (op een eerlijke manier).quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Even showbooten, terwijl je er 0-4 afgaat
quote:
Hoopvolquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Zolang Chisnall nog niet gewonnen heeft, ga ik uit van een halve finale tussen Van Gerwen en Anderson.
nee was een grapquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef skysherrif het volgende:
waren die 1000 euros hier nou echt ingezet (en wat waren de odds)
Price kan en mag niet winnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoop het, maar zal die irritante klootzak Price wel worden
Chizzy - Bunzing zou ultiem genot zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoop het, maar zal die irritante klootzak Price wel worden
Prince Charmingquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Monolith het volgende:
Ik kom er bij het dartsen altijd weer achter wat voor een enorme kutprogramma's er bij de commerciλlen verder nog worden uitgezonden.
Nog meer reality shit in 2021quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Monolith het volgende:
Ik kom er bij het dartsen altijd weer achter wat voor een enorme kutprogramma's er bij de commerciλlen verder nog worden uitgezonden.
Dit, maar hij zal wel weer arrogant zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een truc om in het hoofd van Chizzy te komen (op een eerlijke manier).
bean en flodderquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Monolith het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel maar dit kan je toch niet verzinnen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef skysherrif het volgende:
Absoluut.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een truc om in het hoofd van Chizzy te komen (op een eerlijke manier).
Al had je maar 25 euro gedaan ouwe reusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik had al zo'n voorgevoel maar dit kan je toch niet verzinnen?
Kan @JR-Style-93 hier ook een leuke lay-out voor maken?quote:
NIEMAND ZIT IN ZIJN HOOFDquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die was er vanmiddag.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:03 schreef WethouderHekking het volgende:
Waar is topanalist Co Stompe gebleven. Al een tijd niet meer gezien.
Deze middag nogquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:03 schreef WethouderHekking het volgende:
Net als Koert Westermanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:03 schreef WethouderHekking het volgende:
Chizzy winst stond al op 4.20 koekoekquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef skysherrif het volgende:
In Chisnalls hoofd zit inderdaad weinigquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:03 schreef Zorro het volgende:
"Een 4-0 achterstand bij een best of 9 is heel lastig"
Liegt ie niks aanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:04 schreef Kopiko het volgende:
Een 4-0 achterstand in een best-of-negen in best lastig.
Price hoeft alleen maar te vertragen en Gary is klaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:05 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dan maar hopen dat Anderson Price weet te stoppen...
Ja dat willen we dus niet hequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Noot: als MvG er hier uit gaat en Price het toernooi wint is die laatste de nummer een van de wereld
Doe mij maar Anderson, Deef of Buntquote:
Moet Van Gerwen maar beter gooien. En niet alleen hier op t wkquote:
Eens al zie ik MvG dit niet meer winnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe mij maar Anderson, Deef of Bunt
En als het niet anders kan MvG
Ja Hansiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Als Maikol verliest is Prijs nieuwe nr. 1 toch?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:05 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dan maar hopen dat Anderson Price weet te stoppen...
Avondvullend programmaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik voorspel dat @:wimderon het archief druk aan het bijeenrapen is.
Bizar jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Iedereen heeft ook wel de beste pot ooit gegooid tegen hem. Wat een wk.
Hij kan wel de finale winnen van Gando, maar dan moet hij ook nog het gevecht met Gando na de finale winnenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Noot: als MvG er hier uit gaat en Price het toernooi wint is die laatste de nummer een van de wereld
Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Dat is wel een reden om Anderson in de finale te willenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij kan wel de finale winnen van Gando, maar dan moet hij ook nog het gevecht met Gando na de finale winnen
Ahquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja Hansie
Mits Prijs het toernooi wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |