abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:20 #1
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163458

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSEEEEEE

Dinsdag 15 december 2020, dat is de dag waarop elke dartsliefhebber het zeker weet: Mekka is bereikt, Ally Pally opent haar deuren. Corona of niet, op 3 januari weten we wie de opvolger wordt van Peter Wright als wereldkampioen darts. Wellicht volgt hij zichzelf op, dat kan ook, maar dit jaar lijkt niets zeker te voorspellen. De top-3 heeft haar TV-toernooitjes wel meegepakt, maar spelers als Durrant, Van den Bergh en De Sousa schreven ook een grote prijs op hun naam. Van Gerwen, Wright en Price kunnen een toernooi sprankelen, maar het kan ook ineens weer rap verdwenen zijn. Door de steeds betere Pro Tour qua brede kwaliteit staat altijd wel iemand klaar om de gevestigde orde een tik uit te delen. Dat maakt ook meteen dat het WK voor iedere speler een belangrijkere aangelegenheid wordt dan normaal. Iedereen staat dichter op elkaar in de ranking: een goed toernooi maakt je positie, een slecht toernooi kan je positie bréken.

Van dinsdag 15 december tot zondag 3 januari, dus. Bewonderen en genieten op RTL7, ieder uur en iedere seconde. Je mag toch niet met veel mensen samenkomen, derhalve is er geen enkel excuus om absent te zijn. Engeland inkomen is lastig zonder kwarrantén te ontwijken dus we gaan uit van een zee Engelsmannen in Ally Pally.

Op 3 december was de LOTING om 10:30 's morreges:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De speeldagenverdeling tot en met 23 december:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het programma:


Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets

Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500

De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch

Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.

We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?

HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA

Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas

Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei





twitter

twitter
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:33 #2
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163462
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook

Dagjesmensvraag: 3 legs is een set toch

Oh ik zie het al laat maar
En we gaan tot vijf gewonnen sets
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:36 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_197163466
Wat doet Chizzy _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:36 #4
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163467
Senk joe lens.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:41 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197163468
Onlangs ook bij Destany geweest Best een vriendelijke dame maar zij heeft iets treurigs ,als of ze een hoop ellende heeft meegemaakt En van het pand waar zij ontvangt word je ook niet vrolijk/ een verlopen gebouw dat eerdaags moet wijken voor een parkeergarage Als start stopte ik direct mijn tong in haar mond en ze beantwoorde dit, toen het,wat ranzige bed op,en ze vroeg of ik gerimd wilde worden Ik ben wel meer gerimd,dan deed de dame haar best om zo diep mogelijk in mijn kontgaatje te komen daar nu voelde ik niet meer dan een beetje gekriebel met het puntje van haar tong,zo ook mijn ballen Toen werd er gepijpt zonder condoom maar ook dit was te zachtjes om opgewonden van te raken Haar beffen in 69 ,altijd een geil standje maar ik had niet het idee dat het haar wat deed en beffen kan ik als geen ander ik hou van BDSM en in de advertentie had ik gelezen dat ze een strapon had. Maar die had ze weg gegooid omdat hij wit uitgeslagen was, nooit een condoom er over heen gedaan? Maar zij heeft mij anaal gevingerd en gefist ,en dat was wel aangenaam nagels in mijn zak en tepels Toch werd ik niet echt geil van deze dame die haar best deed om mij te plezieren maar zelf geen enkele emotie toonde Ik had het idee dat zij het tegen haar zin deed ,maar hier toe gedwongen was om brood op de plank te krijgen voor haar gezin Uiteindelijk maar afgetrokken en mijn zaad in haar mond gespoten ,ik heb het haar niet uit zien spugen Voor mij geen herhaling, maar als ik haar op een andere manier zou kunnen helpen zou ik dat doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197163469
Chizzy staat lekker te speren :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:43 #7
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197163471
Gaat Chisnall nog choken?

Ja
Makkelijk tweede.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:44 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163473
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:20 schreef Karina het volgende:
Oh jee billenknijpen mensen.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:46 #9
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163475
In Almere bij Karen geweest. Slechtste ervaring ooit. Afspreken ging makkelijk telefonisch. SMS met huisnummer. Dame van de foto's. Zelfs iets slanker. Ze zegt uit Columbia te komen. Na financiële plichtpleging voor 60 minuten, douche opgezocht. Beetje wietlucht in huis. Handdoek was gewassen maar rook nog naar zweet. Vervolgens op bed plaatsgenomen kreeg condoom om en begon ze met het orale gedeelte. Condoom is geen punt voor mij en eigenlijk ook veiliger, dus daar niets over gezegd. Toen begon de ellende op het moment dat ik haar slipje wilde verwijderen. Ze vroeg tot 2 keer toe waarom ik haast had. "You have one hour baby". Vervolgens na 2 minuten nam ze een klodder glijmiddel en heeft ze mij 30 seconden bereden waarbij ze met haar hand het condoom vasthield. Standje 69 zag ik dankzij het glijmiddel aan mijn neus voorbij gaan... Ik was uit mijn flow en had eigenlijk geen zin meer. Daarna ging ze op haar rug liggen en nodigde mij uit om in missio haar te penetreren met de woorden "you need to fuck me baby". Ook daarbij was haar linkerhand weer om het condoom en haar rechterhand bij haar clit zodat ik niet helemaal mijn gang kon gaan. Ze heeft het ideale postuur om haar door te neuken in missio met haar handen boven haar hoofd. Dat heb ik aangegeven en haar armen in de gewenste positie gelegd, maar voor haar niet bespreekbaar. "I need tot protect the preservativ". Aangezien het niets ging worden ben ik opgestaan "preservativ" op bed gesmeten en begonnen met aankleden. Zij belde toen met iemand anders en in het Spaans gaf ze aan een probleem te hebben en hoe ze het geld probleem moest oplossen. Ik had geen zin in een discussie over geld en heb haar in het Spaans uitgelegd dat ze geen probleem had en ben ik weggelopen.

Conclusie: Mooie meid die wel je geld wil, maar er niet zo veel voor wil doen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197163477
Zo door het slotje :7
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:54 #11
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163480
Overigens gaat dit topic te hard om posts van langer dan drie tot vier woorden te lezen

Niet te lang maken dus
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:54 #12
35723 crew  GGMM
pi_197163481
Lenny post na het slotje _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197163482
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:21 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nee, niet.
Ik laat mezelf geen enkele vorm van naïviteit toe.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:59 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163484
Er post weer eens een mod door het slotje heen.
What can change the nature of a man?
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:23:03 #15
213457 engine
pi_197163485
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Chizzy staat lekker te speren :)
112 om 108 :7
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:23:17 #16
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163489
Microscopische allergenen en deeltjes :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197163490
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Onlangs ook bij Destany geweest Best een vriendelijke dame maar zij heeft iets treurigs ,als of ze een hoop ellende heeft meegemaakt En van het pand waar zij ontvangt word je ook niet vrolijk/ een verlopen gebouw dat eerdaags moet wijken voor een parkeergarage Als start stopte ik direct mijn tong in haar mond en ze beantwoorde dit, toen het,wat ranzige bed op,en ze vroeg of ik gerimd wilde worden Ik ben wel meer gerimd,dan deed de dame haar best om zo diep mogelijk in mijn kontgaatje te komen daar nu voelde ik niet meer dan een beetje gekriebel met het puntje van haar tong,zo ook mijn ballen Toen werd er gepijpt zonder condoom maar ook dit was te zachtjes om opgewonden van te raken Haar beffen in 69 ,altijd een geil standje maar ik had niet het idee dat het haar wat deed en beffen kan ik als geen ander ik hou van BDSM en in de advertentie had ik gelezen dat ze een strapon had. Maar die had ze weg gegooid omdat hij wit uitgeslagen was, nooit een condoom er over heen gedaan? Maar zij heeft mij anaal gevingerd en gefist ,en dat was wel aangenaam nagels in mijn zak en tepels Toch werd ik niet echt geil van deze dame die haar best deed om mij te plezieren maar zelf geen enkele emotie toonde Ik had het idee dat zij het tegen haar zin deed ,maar hier toe gedwongen was om brood op de plank te krijgen voor haar gezin Uiteindelijk maar afgetrokken en mijn zaad in haar mond gespoten ,ik heb het haar niet uit zien spugen Voor mij geen herhaling, maar als ik haar op een andere manier zou kunnen helpen zou ik dat doen
Lekker in die kont!
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:23:19 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163491
@capuchon_jongen

Niveautje nu hoor
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:23:29 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197163495
Iedereen gooit zijn beste game tegen Michael lol
pi_197163496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo door het slotje :7
Wanneer gaat FEE weer dicht?
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:23:40 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163502
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:23 schreef engine het volgende:

[..]

112 om 108 :7
Houdt hij nooit vol.
What can change the nature of a man?
pi_197163504
Doe effeks rustig deef
No bitch to me
pi_197163507
Sjek doet alsof MVG zijn set verliest met 3-1.
pi_197163509
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Szura het volgende:
In Almere bij Karen geweest. Slechtste ervaring ooit. Afspreken ging makkelijk telefonisch. SMS met huisnummer. Dame van de foto's. Zelfs iets slanker. Ze zegt uit Columbia te komen. Na financiële plichtpleging voor 60 minuten, douche opgezocht. Beetje wietlucht in huis. Handdoek was gewassen maar rook nog naar zweet. Vervolgens op bed plaatsgenomen kreeg condoom om en begon ze met het orale gedeelte. Condoom is geen punt voor mij en eigenlijk ook veiliger, dus daar niets over gezegd. Toen begon de ellende op het moment dat ik haar slipje wilde verwijderen. Ze vroeg tot 2 keer toe waarom ik haast had. "You have one hour baby". Vervolgens na 2 minuten nam ze een klodder glijmiddel en heeft ze mij 30 seconden bereden waarbij ze met haar hand het condoom vasthield. Standje 69 zag ik dankzij het glijmiddel aan mijn neus voorbij gaan... Ik was uit mijn flow en had eigenlijk geen zin meer. Daarna ging ze op haar rug liggen en nodigde mij uit om in missio haar te penetreren met de woorden "you need to fuck me baby". Ook daarbij was haar linkerhand weer om het condoom en haar rechterhand bij haar clit zodat ik niet helemaal mijn gang kon gaan. Ze heeft het ideale postuur om haar door te neuken in missio met haar handen boven haar hoofd. Dat heb ik aangegeven en haar armen in de gewenste positie gelegd, maar voor haar niet bespreekbaar. "I need tot protect the preservativ". Aangezien het niets ging worden ben ik opgestaan "preservativ" op bed gesmeten en begonnen met aankleden. Zij belde toen met iemand anders en in het Spaans gaf ze aan een probleem te hebben en hoe ze het geld probleem moest oplossen. Ik had geen zin in een discussie over geld en heb haar in het Spaans uitgelegd dat ze geen probleem had en ben ik weggelopen.

Conclusie: Mooie meid die wel je geld wil, maar er niet zo veel voor wil doen.
Wie is hiermee begonnen _O-
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:00 #25
35723 crew  GGMM
pi_197163511
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Onlangs ook bij Destany geweest Best een vriendelijke dame maar zij heeft iets treurigs ,als of ze een hoop ellende heeft meegemaakt En van het pand waar zij ontvangt word je ook niet vrolijk/ een verlopen gebouw dat eerdaags moet wijken voor een parkeergarage Als start stopte ik direct mijn tong in haar mond en ze beantwoorde dit, toen het,wat ranzige bed op,en ze vroeg of ik gerimd wilde worden Ik ben wel meer gerimd,dan deed de dame haar best om zo diep mogelijk in mijn kontgaatje te komen daar nu voelde ik niet meer dan een beetje gekriebel met het puntje van haar tong,zo ook mijn ballen Toen werd er gepijpt zonder condoom maar ook dit was te zachtjes om opgewonden van te raken Haar beffen in 69 ,altijd een geil standje maar ik had niet het idee dat het haar wat deed en beffen kan ik als geen ander ik hou van BDSM en in de advertentie had ik gelezen dat ze een strapon had. Maar die had ze weg gegooid omdat hij wit uitgeslagen was, nooit een condoom er over heen gedaan? Maar zij heeft mij anaal gevingerd en gefist ,en dat was wel aangenaam nagels in mijn zak en tepels Toch werd ik niet echt geil van deze dame die haar best deed om mij te plezieren maar zelf geen enkele emotie toonde Ik had het idee dat zij het tegen haar zin deed ,maar hier toe gedwongen was om brood op de plank te krijgen voor haar gezin Uiteindelijk maar afgetrokken en mijn zaad in haar mond gespoten ,ik heb het haar niet uit zien spugen Voor mij geen herhaling, maar als ik haar op een andere manier zou kunnen helpen zou ik dat doen
Ik snap die ene gast wel die in FB opperde om alles wat niet dart-gerelateerd is te verwijderen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:02 #26
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_197163513
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doet Chizzy _O-
11-12-12
pi_197163514
Begin tijdperk Dave Chisnall.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack does it in real time...
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:10 #28
213457 engine
pi_197163516
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:23 schreef Coco het volgende:

[..]

Houdt hij nooit vol.
Nee dat zeker niet. Maar wel leuk begin :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:18 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163521
Rot op met die reviews.
What can change the nature of a man?
pi_197163522
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Onlangs ook bij Destany geweest Best een vriendelijke dame maar zij heeft iets treurigs ,als of ze een hoop ellende heeft meegemaakt En van het pand waar zij ontvangt word je ook niet vrolijk/ een verlopen gebouw dat eerdaags moet wijken voor een parkeergarage Als start stopte ik direct mijn tong in haar mond en ze beantwoorde dit, toen het,wat ranzige bed op,en ze vroeg of ik gerimd wilde worden Ik ben wel meer gerimd,dan deed de dame haar best om zo diep mogelijk in mijn kontgaatje te komen daar nu voelde ik niet meer dan een beetje gekriebel met het puntje van haar tong,zo ook mijn ballen Toen werd er gepijpt zonder condoom maar ook dit was te zachtjes om opgewonden van te raken Haar beffen in 69 ,altijd een geil standje maar ik had niet het idee dat het haar wat deed en beffen kan ik als geen ander ik hou van BDSM en in de advertentie had ik gelezen dat ze een strapon had. Maar die had ze weg gegooid omdat hij wit uitgeslagen was, nooit een condoom er over heen gedaan? Maar zij heeft mij anaal gevingerd en gefist ,en dat was wel aangenaam nagels in mijn zak en tepels Toch werd ik niet echt geil van deze dame die haar best deed om mij te plezieren maar zelf geen enkele emotie toonde Ik had het idee dat zij het tegen haar zin deed ,maar hier toe gedwongen was om brood op de plank te krijgen voor haar gezin Uiteindelijk maar afgetrokken en mijn zaad in haar mond gespoten ,ik heb het haar niet uit zien spugen Voor mij geen herhaling, maar als ik haar op een andere manier zou kunnen helpen zou ik dat doen
Sow
pi_197163523
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
Darten analyseren is stom.
@GGMM ik tel tot 3 en wacht op uitleg
pi_197163524
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef Kopiko het volgende:

[..]

11-12-12
Verkapte 9 darter GENOT
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:35 #33
15600 BB-King
Long live the King!
pi_197163525
Cougar.nl
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:38 #34
35723 crew  GGMM
pi_197163528
Hopelijk krijg ik zo die ene katje reclame te zien

Iedereen op Haxball praat daar constant over
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197163529
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Overigens gaat dit topic te hard om posts van langer dan drie tot vier woorden te lezen

Niet te lang maken dus
Ik ga wel even de tijd nemen om de recensies te lezen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:46 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163530
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Lenny post na het slotje _O-
gelukkig was ik het niet dit keer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197163534
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijg ik zo die ene katje reclame te zien

Iedereen op Haxball praat daar constant over
Haxball is zo 2020
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:58 #38
35723 crew  GGMM
pi_197163536
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef Oriente het volgende:

[..]

@:GGMM ik tel tot 3 en wacht op uitleg
Ik heb niks geanalyseerd gek.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:00 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163538
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Wanneer gaat FEE weer dicht?
Als Den Haag gedoofd is
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:08 #40
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163542
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik snap die ene gast wel die in FB opperde om alles wat niet dart-gerelateerd is te verwijderen
Maar dit is dus gewoon dartsgerelateerd uiteindelijk

Prijsvraagje bij RTL via twitter, sommige reacties werden hier geplaatst, daar zat dus ook iemand tussen die bijverdiende als hoer, daarvan werden recensies opgezocht en nu wordt er af en toe een hoerenrecensie geplaatst

Logisch toch
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_197163544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Szura het volgende:
In Almere bij Karen geweest. Slechtste ervaring ooit. Afspreken ging makkelijk telefonisch. SMS met huisnummer. Dame van de foto's. Zelfs iets slanker. Ze zegt uit Columbia te komen. Na financiële plichtpleging voor 60 minuten, douche opgezocht. Beetje wietlucht in huis. Handdoek was gewassen maar rook nog naar zweet. Vervolgens op bed plaatsgenomen kreeg condoom om en begon ze met het orale gedeelte. Condoom is geen punt voor mij en eigenlijk ook veiliger, dus daar niets over gezegd. Toen begon de ellende op het moment dat ik haar slipje wilde verwijderen. Ze vroeg tot 2 keer toe waarom ik haast had. "You have one hour baby". Vervolgens na 2 minuten nam ze een klodder glijmiddel en heeft ze mij 30 seconden bereden waarbij ze met haar hand het condoom vasthield. Standje 69 zag ik dankzij het glijmiddel aan mijn neus voorbij gaan... Ik was uit mijn flow en had eigenlijk geen zin meer. Daarna ging ze op haar rug liggen en nodigde mij uit om in missio haar te penetreren met de woorden "you need to fuck me baby". Ook daarbij was haar linkerhand weer om het condoom en haar rechterhand bij haar clit zodat ik niet helemaal mijn gang kon gaan. Ze heeft het ideale postuur om haar door te neuken in missio met haar handen boven haar hoofd. Dat heb ik aangegeven en haar armen in de gewenste positie gelegd, maar voor haar niet bespreekbaar. "I need tot protect the preservativ". Aangezien het niets ging worden ben ik opgestaan "preservativ" op bed gesmeten en begonnen met aankleden. Zij belde toen met iemand anders en in het Spaans gaf ze aan een probleem te hebben en hoe ze het geld probleem moest oplossen. Ik had geen zin in een discussie over geld en heb haar in het Spaans uitgelegd dat ze geen probleem had en ben ik weggelopen.

Conclusie: Mooie meid die wel je geld wil, maar er niet zo veel voor wil doen.
Zijn er ook ooit positieve reviews? Ik lees vooral vervelende ervaringen.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:20 #42
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_197163545
sjizzel
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:28 #43
35723 crew  GGMM
pi_197163551
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Maar dit is dus gewoon dartsgerelateerd uiteindelijk

Prijsvraagje bij RTL via twitter, sommige reacties werden hier geplaatst, daar zat dus ook iemand tussen die bijverdiende als hoer, daarvan werden recensies opgezocht en nu wordt er af en toe een hoerenrecensie geplaatst

Logisch toch
Ja ik maakte ook een grapje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:29 #44
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163552
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
Rot op met die reviews.
De poll was duidelijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197163553
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef Karina het volgende:

[..]

gelukkig was ik het niet dit keer.
Dat zouden we door de vingers zien. Zo zijn we dan ook wel weer.
pi_197163554
sjisnel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:38 #47
35723 crew  GGMM
pi_197163558
Maar logische uitleg idd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:40 #48
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163559
Maar

Misschien kunnen we de reviews effe in de reclame doen ofzo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_197163560
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
Rot op met die reviews.
-1
pi_197163561
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zijn er ook ooit positieve reviews? Ik lees vooral vervelende ervaringen.
Die zijn gister al geweest.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197163564
sjishnol
pi_197163565
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijg ik zo die ene katje reclame te zien

Iedereen op Haxball praat daar constant over

FrummelGod.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:48 #53
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja ik maakte ook een grapje
Oh
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_197163567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Szura het volgende:
Ze zegt uit Columbia te komen.
:')
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:58 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zijn er ook ooit positieve reviews? Ik lees vooral vervelende ervaringen.
Ja maar die zijn minder leuk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:59 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163571
Wat is het met die rare verhaaltjes hier :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197163572
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Wanneer gaat FEE weer dicht?
Dit bespreek ik niet voor de schermen.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:26:12 #58
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_197163575
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik mag hem vast nu al posten, hé? @:mani89

Domme Deef is goed opweg de choke van de eeuw te realiseren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:26:16 #59
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163580
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Wat is het met die rare verhaaltjes hier :')
Dat heb ik net uitgelegd
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_197163583
Goede reviewsite gevonden zo te zien hier. Is dit bengi.nl?
Jack does it in real time...
pi_197163585
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Wat is het met die rare verhaaltjes hier :')
Hoort erbij _O_
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:26:30 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163586
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Wat is het met die rare verhaaltjes hier :')
What can change the nature of a man?
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:26:31 #63
35723 crew  GGMM
pi_197163587
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Maar

Misschien kunnen we de reviews effe in de reclame doen ofzo
Geen probleem maat

Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan deze film klopt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:26:34 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163592
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat heb ik net uitgelegd
ja die uitleg was een beetje vaag hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197163594
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Goede reviewsite gevonden zo te zien hier. Is dit bengi.nl?
Dit is Tonzon
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:26:41 #66
213457 engine
pi_197163595
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Wat is het met die rare verhaaltjes hier :')
Vermaak voor de niet darts fans
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197163596
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geen probleem maat

Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan deze film klopt.
zijnd
ie
pi_197163597
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Wat is het met die rare verhaaltjes hier :')
Bezoekje aan de girls. Doe jij je gigolo ervaringen maar eens uit de doeken.
pi_197163598
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Karina het volgende:
Wat is het met die rare verhaaltjes hier :')
Wat bedoel je precies?
pi_197163599
Jammer dat we het support-vakje voor spelers in de zaal niet in beeld mogen zien. De begeleider van Deef hebben we nodig.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:27:03 #71
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163605
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Karina het volgende:

[..]

ja die uitleg was een beetje vaag hoor.
Ik keur die uitleg ook niet goed.
What can change the nature of a man?
pi_197163613
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:23 schreef Max23 het volgende:

[..]

Wie is hiermee begonnen _O-
Komt door Mina Arnhem die over haar autistische zoon/fan van Van Gerwen twitterde.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:27:18 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_197163615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat we het support-vakje voor spelers in de zaal niet in beeld mogen zien. De begeleider van Deef hebben we nodig.
En zijn blindegeleidehond.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:27:21 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163617
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef engine het volgende:

[..]

Vermaak voor de niet darts fans
mij boeit dat geen reet he.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:27:29 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163625
Deef gaat ons hoop geven en het dan weer verneuken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:27:45 #76
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163634
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Karina het volgende:

[..]

ja die uitleg was een beetje vaag hoor.
Duidelijker wordt lastig :D

Soms organiseert RTL een prijsvraag waarbij je eigenlijk een foto van je woonkamer opstuurt, hoe je darts kijkt

De meest gare fotos worden hier geplaatst, toen bleek er opeens ook een van een hoer te zijn

Daar werden recensies van opgezocht en dat is een eigen leven gaan leiden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_197163635
MvG choke
pi_197163640
Deef mag van mij deze pot winnen, maar dan ook graag het hele WK
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:05 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163642
Maikol hep een probleem
pi_197163645
RIP
pi_197163646
En de breek.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:12 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197163647
Ik ben nu stiekem toch wel weer voor Deef

Even ter info
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:12 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163648
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Duidelijker wordt lastig :D

Soms organiseert RTL een prijsvraag waarbij je eigenlijk een foto van je woonkamer opstuurt, hoe je darts kijkt

De meest gare fotos worden hier geplaatst, toen bleek er opeens ook een van een hoer te zijn

Daar werden recensies van opgezocht en dat is een eigen leven gaan leiden
ow _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197163651
Het vlaggetje kan de kast weer in
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197163654
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef Szura het volgende:
Deef gaat ons hoop geven en het dan weer verneuken
Laat jezelf geen enkele vorm van naïviteit toe tot voor er een 5 bij Chisnall in het setbalkje staat.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197163655
Dit is gespeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197163656
Maikol mentaal geknakt.
pi_197163658
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maikol hep een probleem
Jelle zit in zijn hoofd
pi_197163659
Dit is gespeeld. Gefeliciteerd Chizzy
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:31 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163661
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef Szura het volgende:
Deef gaat ons hoop geven en het dan weer verneuken
Net als Djoo Kullen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:32 #91
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197163662
Kan vGerwen eigenlijk wel darten?
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:34 #92
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163664
180000000000
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:36 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163665
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu stiekem toch wel weer voor Deef

Even ter info
successupporter gespot.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:40 #94
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_197163666
Oei, nu wordt het lastig :@
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:43 #95
312039 K_uit_h
Kinderpindakaas!
pi_197163668
Heeft MvG een probleem?
pi_197163672
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:28 schreef fetX het volgende:
Kan vGerwen eigenlijk wel darten?
Toen hij nog haar had wel.
pi_197163677
Van Gerwen heeft een GROOT probleem
pi_197163679
@El-Stinho mag vaker wegblijven
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:09 #99
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163683
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu stiekem toch wel weer voor Deef

Even ter info
Jij waait ook maar met alle winden mee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197163684
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu stiekem toch wel weer voor Deef

Even ter info
Hoeft niet stiekem. DRT staat achter d'n Deef met uitzondering van het vlaggetjesvolk.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:24 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163687
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
@:el-stinho mag vaker wegblijven
wow
What can change the nature of a man?
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:34 #102
213457 engine
pi_197163689
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:29 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Hoeft niet stiekem. DRT staat achter d'n Deef met uitzondering van het vlaggetjesvolk.
w/
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:34 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197163690
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jij waait ook maar met alle winden mee.
Ik ben dan ook voornamelijk tegen Prijs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:41 #104
35723 crew  GGMM
pi_197163693
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
@:el-stinho mag vaker wegblijven
Oneens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:44 #105
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_197163694
8)7
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:47 #106
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163695
Dit is erg leuk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197163696
Dave zal dit wel 3-4 sets volhouden en daarna is het weer Chokenall denk ik
pi_197163698
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
@:el-stinho mag vaker wegblijven
Zit zeker weer naar Bazzelona te kijken.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:52 #109
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197163699
Walk over
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:55 #110
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197163700
Die kale wordt gesloopt
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:29:57 #111
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_197163703
Deef Chisnall is een fenomeen. Ik zei hier voor het WK al dat hij de topfavoriet is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_197163707
Genot.
pi_197163709
18000000
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197163710
Michael is op tijd weer thuis voor de nieuwjaarsborrel bij Vincent
pi_197163711
Sow :P
pi_197163712
MVG wil naar huis?
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:06 #117
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163713
Hahaha
18000000000000
pi_197163715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:29 schreef Max23 het volgende:
Dave zal dit wel 3-4 sets volhouden en daarna is het weer Chokenall denk ik
Goedenavond maat. :)
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:13 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163716
volgens mij gaat het niet zo goed met van gerwen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:13 #120
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_197163717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Coco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:13 #121
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_197163718
Dit is niet mooi.
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:19 #122
35723 crew  GGMM
pi_197163720
Bij darten is het mentale aspect wel heel belangrijk

Kut nu ben ik toch aan het analyseren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:20 #123
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163721
Schouderkeilen met Deefgod

Alles in T20
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:29 #124
312039 K_uit_h
Kinderpindakaas!
pi_197163723
boee
pi_197163724
Waar is die gast die 1000 euro op een whitewash voor d'n Deef gezet heeft? :7
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:30 #126
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163725
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:29 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Hoeft niet stiekem. DRT staat achter d'n Deef met uitzondering van het vlaggetjesvolk.
w/ w/
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:30 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163726
Zjak wordt al een beetje zenuwachtig
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:33 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197163727
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
MVG wil naar huis?
Eerst in kwarrentaine.
pi_197163731
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:30 schreef Oriente het volgende:

[..]

Goedenavond maat. :)
Hoi :W
pi_197163732
Dit wordt geen cumbek meer.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197163733
Deze Chisnall is puur genot.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:45 #132
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197163734
quote:
Frummel O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:49 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197163736
Chisgod staat te vlammen!
pi_197163739
112.62
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:31:06 #135
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163744
Dit slaat helemaal nergens op
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:31:08 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163746
Chizzy moet over de 15 180 heen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197163748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:30 schreef Bastiefcg het volgende:
112.62
Om?

@Zipportal
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197163749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:30 schreef Oriente het volgende:
Waar is die gast die 1000 euro op een whitewash voor d'n Deef gezet heeft? :7
Whitewash voor MvG was het toch
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:31:23 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197163752
CHOKED
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:31:30 #140
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_197163756
HET KAN NOG
pi_197163757
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Om?

@:zipportal
98.
pi_197163760
Cumbek
pi_197163762
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]

98.
^O^
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:31:47 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163763
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:31 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Whitewash voor MvG was het toch
nee
What can change the nature of a man?
pi_197163764
En het choken begint.
pi_197163766
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Om?


@:zipportal
98.77
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:31:50 #147
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197163767
vGerwen wint dit nog hoor
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:31:57 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197163768
Cumbek gestart
pi_197163769
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zijn er ook ooit positieve reviews? Ik lees vooral vervelende ervaringen.
Poepzor laat louter positieve reviews achter over zijn meesteres.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_197163773
Het choken is begonnen hoor
No bitch to me
pi_197163775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:31 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Whitewash voor MvG was het toch
I stand corrected
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef BB-King het volgende:
Ok ik doe eens gek.

1000 euro ingelegd dat Chizzy Michael whitewashed.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:09 #152
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:12 #153
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197163778
OEEAAHH
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:18 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163781
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:30 schreef Karina het volgende:
volgens mij gaat het niet zo goed met van gerwen.
Is maar schijn :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:24 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163784
Chizzy is uitgeraasd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:31 #156
213457 engine
pi_197163786
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen wint dit nog hoor
Dit wordt gewoon 5-2 of 5-3 w/
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197163789
Puddingbeurt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:40 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197163790
Chisnall is het helemaal kwijt.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:45 #159
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163794
Zoo beste schouders weer
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_197163795
Schouderworp
pi_197163796
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:30 schreef Karina het volgende:
volgens mij gaat het niet zo goed met van gerwen.
Nee dat is zijn normale hoofd.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:57 #162
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197163798
oe
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:57 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163799
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is maar schijn :Y
laten we het hopen :P moet hij wel opschieten
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:57 #164
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163800
oe
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:32:59 #165
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163801
oe
What can change the nature of a man?
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:00 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163802
OEHHHHHH
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:04 #167
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197163805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:32 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

I stand corrected
[..]

Hij had ook het geld naar mij kunnen overmaken
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:21 #168
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163809
Chokenall
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:23 #169
312039 K_uit_h
Kinderpindakaas!
pi_197163811
Nu al choken, kutdeef
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:23 #170
35723 crew  GGMM
pi_197163812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:32 schreef Oriente het volgende:

[..]

Nee dat is zijn normale hoofd.
Gefeliciteerd, ik heb zojuist om een grap van jou gelachen :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:24 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163813
Het gesjook is begonnen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197163814
Nou was gezellig deef
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:25 #173
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197163816
Chokenall :')
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:32 #174
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197163819
Choke genot.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:33 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197163820
Gefeliciteerd MvG
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:34 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163821
mooie comeback idd _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197163822
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, ik heb zojuist om een grap van jou gelachen :)
2021 is nu al een groter succes dan 2020!
pi_197163823
Het choken begint al vroeg
pi_197163824
Chokenall begint weer.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_197163825
Gewoon even heen laten doen die deef en dan toeslaan net als de andere 26 keren.
pi_197163826
Vlaggetje sjookt NIET
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197163827
Het kan nog *O*
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:43 #183
15600 BB-King
Long live the King!
pi_197163828
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:30 schreef Oriente het volgende:
Waar is die gast die 1000 euro op een whitewash voor d'n Deef gezet heeft? :7
Wel een figuurlijke 1000 euro. :@

Ja hoor eens, zo gek ben ik ook weer niet.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:43 #184
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163829
5-1, we kunnen naar bed
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:49 #185
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_197163832
boys ik ben er
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:53 #186
35723 crew  GGMM
pi_197163833
Mijn analyse dat darten een mentaal iets is wordt weer bewezen.

Ik heb echt kijk op het spelletje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:33:56 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163835
sjezus wat is die gast toch lelijk _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197163836
Materiaal pech.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:02 #189
842 Zorro
Z
pi_197163837
Godverdomme chokenall :(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:04 #190
213457 engine
pi_197163838
1800000
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:05 #191
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197163839
18000000000000000
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:08 #192
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197163841
Robin hood genot
pi_197163843
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef Karina het volgende:
sjezus wat is die gast toch lelijk _O-
ach ja hij hep centen he
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:16 #194
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163846
T20 smijten met Deef
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197163847
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef Karina het volgende:
sjezus wat is die gast toch lelijk _O-
Dit is van toepassing op beide
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:17 #196
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163848
Zeven keer max in nog geen twee sets _O-
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:19 #197
213457 engine
pi_197163849
Kan hier mvg gewoon breaken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197163850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef GGMM het volgende:
Mijn analyse dat darten een mentaal iets is wordt weer bewezen.

Ik heb echt kijk op het spelletje
Oké Joppe Breuker
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:24 #199
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:32 schreef TornadoDK het volgende:
Het choken is begonnen hoor
Best vroeg wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:29 #200
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197163854
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef Karina het volgende:
sjezus wat is die gast toch lelijk _O-
Je bedoelt Van Gerwen neem ik aan?
pi_197163856
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef Karina het volgende:
sjezus wat is die gast toch lelijk _O-
Welke van de twee? :P
pi_197163857
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef KingRoland het volgende:
boys ik ben er
Gun jij iemand nog de griep?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:33 #203
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_197163859
blijkbaar zijn bepaalde users blind ik zei

IK BEN ER! :)
pi_197163861
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef BB-King het volgende:

[..]

Wel een figuurlijke 1000 euro. :@

Ja hoor eens, zo gek ben ik ook weer niet.
Ik heb gisteren de figuurlijke ouderjaarsloterij gewonnen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:36 #205
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197163862
inpakken wegwezen

Chisnall had wel op dit punt mogen choken tegen Dimitri
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:50 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197163867
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef KingRoland het volgende:
boys ik ben er
Iedereen is welkom hier

Maar er zijn grenzen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:34:55 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_197163870
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Dit is van toepassing op beide
eigenlijk wel ja.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197163871
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar zijn bepaalde users blind ik zei

IK BEN ER! :)
Of je bent niet gemist :6
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:10 #209
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197163874
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar zijn bepaalde users blind ik zei

IK BEN ER! :)
nog steeds geen corona gekregen in de kerk? of al groepsimmuniteit ontwikkeld daar
Makkelijk tweede.
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:16 #210
35723 crew  GGMM
pi_197163878
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef KingRoland het volgende:
boys ik ben er
Hoera! *O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197163881
LOL
pi_197163882
Prachtige chokedart weer.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:27 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197163883
Oehh
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:32 #214
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_197163884
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef engine het volgende:
Kan hier mvg gewoon breaken
:B
pi_197163887
BDO leg
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:41 #216
35723 crew  GGMM
pi_197163890
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Prachtige chokedart weer.
Leuk dat je er bent :)

Ondanks dat @Wereldgozer hier blijkbaar anders over denkt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197163893
chizzygod
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197163895
Dit is gespeeld.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197163896
*O*
pi_197163897
Haha wat slecht
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:50 #221
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163898
Genot
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:50 #222
312039 K_uit_h
Kinderpindakaas!
pi_197163899
Hoppa *O*
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:51 #223
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197163900
Toch nog.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:51 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197163901
Hoera
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:51 #225
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163902
Jaaaaaaaaaaa
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197163903
JAAAA JIZZY
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_197163904
Dit kan niet
pi_197163905
Maikel hep een probleem
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:55 #229
357045 Grifte
Feijenoord
pi_197163906
Klasse Dave
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:57 #230
35723 crew  GGMM
pi_197163907
Waarom is er zovaak pauze
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:58 #231
213457 engine
pi_197163910
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef Kopiko het volgende:

[..]

:B
-O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:35:59 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197163911
Pffff
pi_197163912
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_197163913
Dit gaat fout voor Van Gerwen
pi_197163914
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Darten is een zeer vermoeiende sport
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:18 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163916
en nu is Vlijmen in last
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:22 #237
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_197163917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Prachtige chokedart weer.
Begin je al te gloven?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_197163918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Anders worden ze moe
pi_197163921
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Omdat ze geen conditie hebben
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:26 #240
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197163923
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Ze moeten uitrusten.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:27 #241
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163924
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Het lijkt mij levensgevaarlijk twee dikke mannen dusdanig lang in beweging te laten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:28 #242
213457 engine
pi_197163925
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Even bijkomen :7
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197163927
Heb j
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Heb je die posturen niet gezien?
pi_197163929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Zo'n lijf meetillen is niet makkelijk.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:45 #245
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_197163930
HOE

KÀN

DIT

:?
pi_197163931
Jaaa weer deze nieuwe bazen reclame van Jumbo *O*
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:46 #247
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_197163932
People say I was finished
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:48 #248
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197163933
Dit is niks
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:54 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197163935
Gespeeld
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:57 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197163936
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Fysieke sport
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:36:58 #251
15600 BB-King
Long live the King!
pi_197163937
Een flinke hadouken tegen de kin van Michael.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_197163938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Leuk dat je er bent :)

Ondanks dat @:wereldgozer hier blijkbaar anders over denkt.
Ja leuk
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:00 #253
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_197163940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Gun jij iemand nog de griep?
Ik geef bewust geen antwoord op deze vraag. Voor je het weet ga ik op vakantie makker.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Iedereen is welkom hier

Maar er zijn grenzen
Wat een ontvangst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef StephanL het volgende:

[..]

Of je bent niet gemist :6
Die kans acht ik zeer klein. De kans dat ik bij de big 4 wordt aangenomen is denk ik groter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

nog steeds geen corona gekregen in de kerk? of al groepsimmuniteit ontwikkeld daar
Gewoon in bescheiden kring
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:06 #254
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163942
Ik merk op dat de DRT users de dagjesmensen met alle liefde het een en ander uitleggen :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:07 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197163943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:36 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Pffff niet voor de Nederlander zijn :') Boooeeeeeee
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:09 #256
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_197163944
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Goede reviewsite gevonden zo te zien hier. Is dit bengi.nl?
Nee omakutje.nl
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:12 #257
35723 crew  GGMM
pi_197163946
Bedankt voor het inkoppen mensen :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:15 #258
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197163948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Om tijd te maken voor reclames
Makkelijk tweede.
pi_197163951
Fijn dat iedereen het eens is geworden over de fysieke uitdagingen die de darts sport met zich meebrengt
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:23 #260
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_197163954
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Omdat commercie belangrijker is dan ALLES
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:23 #261
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_197163955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er zovaak pauze
Dat prijzengeld komt niet uit de lucht vallen.
pi_197163956
JAAAA HOMO'S
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_197163958
waar blijven de hoerenrecensies>?
pi_197163960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:36 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit gaat fout voor Van Gerwen
Hoe moet Van Gerwen dit nog omdraaien?
Jack does it in real time...
pi_197163961
Big Americans vind ik niet zo lekker
pi_197163966
Nee nee nee nee neeeee en dan dat handje :D _O_
pi_197163968
RECENSIE VOOR IN DE PAUZE

@Szura
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197163969
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk op dat de DRT users de dagjesmensen met alle liefde het een en ander uitleggen :)
Inclusief warm bad, al zijn sommige users in FB het daar niet mee eens
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:49 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197163973
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk op dat de DRT users de dagjesmensen met alle liefde het een en ander uitleggen :)
Normaal worden ze uitgescholden.

Wat raar, zal zeker niets te maken hebben met een mod status.
What can change the nature of a man?
pi_197163976
Even kijken op Twitter hoe het dagjesvolk in paniek schiet.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197163977
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
JAAAA HOMO'S
Min min.
pi_197163978
Recensies graag
AFCA!
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 21:37:55 #273
213457 engine
pi_197163979
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Hoe moet Van Gerwen dit nog omdraaien?
Even iets parkeren.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197163981
Van Gerwen heeft zijn kruit verschoten in de eerste duels.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_197163982
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Coco het volgende:

[..]

Normaal worden ze uitgescholden.

Wat raar, zal zeker niets te maken hebben met een mod status.
FA status zelfs
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:38:08 #276
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_197163986
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Inclusief warm bad, al zijn sommige users in FB het daar niet mee eens
namen en rugnummers
pi_197163987
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Hoe moet Van Gerwen dit nog omdraaien?
Misschien een andere tactiek, aanvallend darten?
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:38:08 #278
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197163988
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:38:10 #279
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197163989
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Bluedisplay het volgende:
Big Americans vind ik niet zo lekker
Ik ken jou langer dan vandaag

Dan klinkt dit opeens een beetje vies
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:38:17 #280
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197163993
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Bluedisplay het volgende:
Big Americans vind ik niet zo lekker
Ik ook niet

Ik heb nu een La Classica gehaald maar eten lukt mij vooralsnog niet echt
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:38:20 #281
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_197163996
In welke set komt de inzinking van Jizzy?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_197163998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Rits :D :')
pi_197164000
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Dit zei ik dinsdagavond ook tegen m'n vriendin
pi_197164001
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef KingRoland het volgende:

[..]

namen en rugnummers
Bedoel je @TjjWester misschien?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197164004
Waar blijven de recensies voor in de pauze
AFCA!
pi_197164006
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Bluedisplay het volgende:
Big Americans vind ik niet zo lekker
Vieze dikke deeghompen, weinig pizza
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:38:41 #287
35723 crew  GGMM
pi_197164007
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk op dat de DRT users de dagjesmensen met alle liefde het een en ander uitleggen :)
Hier voelt hier écht als een warm bad
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197164010
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Coco het volgende:

[..]

Normaal worden ze uitgescholden.

Wat raar, zal zeker niets te maken hebben met een mod status.
Echt he

Kijk al die gasten kruipen voor @GGMM
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:38:49 #289
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_197164012
Users die geen users bij de naam noemen wanneer ze over andere praten zijn echt laf
pi_197164016
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Recensies graag
Jij bent hier de influencer. Doe er wat voor dan
  FOK!fotograaf vrijdag 1 januari 2021 @ 21:38:58 #291
842 Zorro
Z
pi_197164018
Mentaal erg sterk he, Chisnall _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197164019
hoi kaas leuk dat je meeleest
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 1 januari 2021 @ 21:39:04 #293
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197164020
PANIEK BIJ MARCEL
pi_197164021
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
1
Zeker @KingRoland
pi_197164022
quote:
80s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik ken jou langer dan vandaag

Dan klinkt dit opeens een beetje vies
:?

Nooit gekocht
pi_197164025
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Rits leeft weer op.
SOONY
pi_197164026
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:39 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

:?

Nooit gekocht
je mist wat
pi_197164027
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ook niet

Ik heb nu een La Classica gehaald maar eten lukt mij vooralsnog niet echt
Waarom niet
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:39:27 #299
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_197164030
Van Gerwen heeft een groot probleem.
Rini dankjewel.
  Forum Admin vrijdag 1 januari 2021 @ 21:39:28 #300
35723 crew  GGMM
pi_197164033
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Echt he

Kijk al die gasten kruipen voor @:GGMM
Jij hoopte ook dat ik mee zou kijken

Sterker nog, door jou ben ik hier
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:39:29 #301
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197164034
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Echt he

Kijk al die gasten kruipen voor @:GGMM
Dit
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')