SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter
16:45 Ian White v Kim Huybrechts
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Van Gerwen/Stein v Terry Jenkins
23:15 Chisnall/Van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Hamilton/K Anderson
15:15 G Anderson/Klaasen v Reyes/Painter
16:45 D Webster/Winstanley v Hopp/Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/Brown v Van Barneveld/Caven
21:40 Taylor/M Webster v White/K Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Dolan/M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton/K. Anderson v G. Anderson/Klaasen/Reyes/Painter
22:00 Van Gerwen/Stein/Jenkins v Chisnall/Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/M. Webster/White/K. Huybrechts v D. Webster/Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
Dan knippen ze dat eruitquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
en wat als 3 pijlen in de 20 landen? hmm? HMM?![]()
Ad "The Voice" van Gameren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Ad moet ook een bijnaam hebben.
"Er hoort een bijnaampje bij."![]()
![]()
Vraag van het draaiende dartbord.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:13 schreef Nober het volgende:
Hoe komen jullie aan kapsalon en Benito?
Ik snap Bungalow ook al niet.
Zijn favoriete voedsel![]()
nee weet ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leg 1 neem ik aan, zou ik nog niet doen![]()
Ik denk dat Klaasen - Anderson een thriller wordt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jan Dekker in de studio, mooi man. Heb je trouwens al meegestemd voor de twitterstelling van de favoriete Nederlanders?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Klaasen - Anderson een thriller wordt.![]()
Wat is de stelling precies?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Dekker in de studio, mooi man. Heb je trouwens al meegestemd voor de twitterstelling van de favoriete Nederlanders?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat ben jij Stijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Nederlander?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ad van Gamerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Nederlander?![]()
Ik eis lekkere wijvenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cheerleaders hebben we nauwelijks gezien, schande
Zonder wrijving geen glans![]()
Met zijn allen Tony O'shea twitteren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
"Wie is je favoriete Nederlandse darter?"![]()
#Vlaardingenbroekquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Nederlander?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die Benito moet toch wel minstens een procent of 10 aankomen in bodyfat om stabiel en goed te kunnen gooien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
#Dickvandijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
"Wie is je favoriete Nederlandse darter?"![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
WHOOAAA LEKKER WIJVEHHH TIETEN TIETENquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
link vd twittersquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Netjes herpakt'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
quote:quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Set van Chisnall natuurlijk, dus nog niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:23 schreef Sked het volgende:
Jammer Benito! Volgende set gaat het vast beter.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eerste set met de pijltjes mee, en breekkansen geweest voor Benito.. Er zijn nog mogelijkheden.'And I called your name,
Dan moet hij Chisnall wel een keer gaan breken!quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Set van Chisnall natuurlijk, dus nog niets aan de hand.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Eerste set met de pijltjes mee, en breekkansen geweest voor Benito.. Er zijn nog mogelijkheden.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee hoor. Gewoon eigen sets en legs winnen en dan in de Sudden Death het bullen winnenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet hij Chisnall wel een keer gaan breken!![]()
Als Benito de volgende set niet wint, staat het 2-0.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik reageerde op de algehele negativiteit.quote:'And I called your name,
Als Benito zijn bril verliest, heeft Benito geen bril meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Als Benito de volgende set niet wint, staat het 2-0.![]()
Als Chisnall van het podium valt heeft hij pijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Benito zijn bril verliest, heeft Benito geen bril meer.![]()
Hier kan ik het niet mee oneens zijn.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien ligt er wel een dikke mat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Chisnall van het podium valt heeft hij pijn![]()
quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit dus...slaat echt helemaal nergens op. Iedere worp zo goed mogelijk mikken, meer is het niet.quote:![]()
Die Benito moet gewoon wat meer triple 20's gaan gooien. En sterk zijn in de dubbels.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En wat als hij wel wint, wat dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Als Benito de volgende set niet wint, staat het 2-0.![]()
Darten analyseren analyseren is dom.quote:'And I called your name,
Koos kan tegenwoordig het dartbord niet eens meer vindenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:28 schreef Anoonumos het volgende:
Co kan de bull niet eens vinden op een dartbord![]()
Topic staat in m'n AT, waarom weet ik niet. Zal er een keer gepost hebben.quote:
Toen zag ik opeens een post van Caland, en dus kwam ik even kijken.
De posts van Caland zijn het bekijken altijd meer dan waard.![]()
![]()
Bedankt Steve.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Die Benito moet gewoon wat meer triple 20's gaan gooien. En sterk zijn in de dubbels.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat heb ik nog niet uitgerekend.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit kan ik niet ontkennen. Wel gezellig dat je meepost.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topic staat in m'n AT, waarom weet ik niet. Zal er een keer gepost hebben.
De posts van Caland zijn het bekijken altijd meer dan waard.![]()
Pijltjes laten draaien of niet tijdens je worp, wat jullie?
'And I called your name,
Heb je me gemist. (ik had een ban)quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topic staat in m'n AT, waarom weet ik niet. Zal er een keer gepost hebben.
De posts van Caland zijn het bekijken altijd meer dan waard.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: