abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197162057
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Er is een tussenweg tussen schieten en iedereen gewoon zijn gang laten gaan.
Waarom begon je dan meteen over "ze hebben toch vuurwapens? " :/

Maar goed, wat stel je dan voor? Specifiek? In die situatie? Duindorp lijkt me toch beste hoor, en dan na afloop organisatie bestraffen...
#WeesGeenWhales
pi_197162072
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod zeg. Agenten hebben toch niet voor niets een vuurwapen?
Niet om burgers mee dood te schieten omdat ze een feestje vieren nee.
zie email 27 oktober
pi_197162092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)werk-bizar~ac78ef46/

O.a.

De minister heeft geen enkel begrip voor groepen mensen die het nodig vonden naar illegale feesten te gaan, of zich tegen hulpverleners te keren. ,,Zij plaatsen zich buiten de samenleving. Zelfs een dringende oproep je aan te passen vanwege een moorddadig virus leggen ze naast zich neer.”

Ik kan dit soort uitspraken uit zijn mond gewoon niet meer serieus nemen
Die sukkel is toch verantwoordelijk voor de handhaving. Ik snap dus niet waarom hij loopt te klagen ipv er iets aan te doen. Maar goed, die vent is zijn geloofwaardigheid al kwijt sinds de perikelen rondom zijn huwelijk.
pi_197162115
Het gaat weer een heel zwaar en zwart jaar worden.
pi_197162126
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Niet om burgers mee dood te schieten omdat ze een feestje vieren nee.
Maar wel als ze met bommen bestookt worden...
pi_197162159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:40 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wellicht. Maar dan nog moet je je afvragen of terugtrekken niet een verstandigere optie is.

Of überhaupt er niet aan beginnen ten einde escalatie te voorkomen. Zeker als er geen vernielingen oid gepleegd worden.
zie email 27 oktober
pi_197162211
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:40 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Maar niet als je weet als je gaat schieten, (vele) anderen die dt niet doen ook afgeknald worden, specifiek jongeren met een toekomst, met alle verscheurde families etc, terwijl je van te voren wéét dat als je terugtrekt je dat voorkomt. Dan dus niet.

Snap je het verschil? Vermijdbare situatie: burgers doodschieten slecht. Onvermijdbare situatie: burgers doodschieten nog steeds slecht, maar in een enkel geval onvermijdelijk.
#WeesGeenWhales
pi_197162267
Waar hebben jullie het eigenlijk over?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_197162334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk over?
Wel (bekeuringen) en niet (doodschieten) gepaste middelen voor de politie om op te treden tegen jongeren die een feestje vieren ;(
#WeesGeenWhales
  vrijdag 1 januari 2021 @ 20:48:29 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_197162342
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:40 schreef quirina het volgende:
Ik vrees er ook een beetje voor. In ieder geval in de periode dat de vaccinaties nog gaande zijn. Met die nieuwe mutatie zo erbij... da's nu precies wat we níet nodig hadden.

Was al niet erg vrolijk - heb best moeite met die beperkingen die al zo lang duren, ondanks dat ik goed alleen kan zijn - en net nu ik dacht dat er een lichtpuntje was: vaccin onderweg, nieuwe lockdown om de besmettingen omlaag te krijgen, en dan krijg je die mutatie. Zijn kinderen ook vatbaarder, waaronder dus ook mijn eigen kleuterdochter.

En nog steeds zijn ze niet aan het vaccineren.
Laten we zeggen dat de optelsom van deze dingen me nu niet echt in een optimistische bui brengt.
(Un)masking for the greater good.
pi_197162376
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wellicht. Maar dan nog moet je je afvragen of terugtrekken niet een verstandigere optie is.
Nee, daarmee schep je een heel gevaarlijk precedent. Al staat dat laffe volk daar wel bekend om natuurlijk

quote:
Of überhaupt er niet aan beginnen ten einde escalatie te voorkomen. Zeker als er geen vernielingen oid gepleegd worden.
Volgens de lezing van de autoriteiten is dit allemaal heel gevaarlijk qua risico op spread event. Als je dat gelooft, dan zijn de gevolgen echt wel erger dan wat vernielingen natuurlijk. Als je denkt dat het wel meevalt, kap dan eens met die maatregelen voor buiten.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 20:50:09 #62
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197162403
quote:
Bron?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197162407
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Wel (bekeuringen) en niet (doodschieten) gepaste middelen voor de politie om op te treden tegen jongeren die een feestje vieren ;(
Nee misbaksel, om te schieten op mensen die politie met brandbommen bekogeld.
pi_197162419
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Owh. Okee.

Ik denk dat 75% al weg is als ze die politie-auto zien. Van dat feestje.
pi_197162452
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, daarmee schep je een heel gevaarlijk precedent. Al staat dat laffe volk daar wel bekend om natuurlijk
[..]

Volgens de lezing van de autoriteiten is dit allemaal heel gevaarlijk qua risico op spread event. Als je dat gelooft, dan zijn de gevolgen echt wel erger dan wat vernielingen natuurlijk. Als je denkt dat het wel meevalt, kap dan eens met die maatregelen voor buiten.
Het gaat erom dat de gevolgen van ingrijpen op die manier erger zijn.

Stel 3 dode bejaarden uiteindelijk als je het door laat gaan vs zeg 50 dode jongeren alleen direct al, en daarna demonstraties met honderdduizenden woede fransen en totale gesloopte woonwijken + alle verspreiding die daardoor komt, omdat er toevallig 3 zwarten bij zaten (of gewoon omdat je 50 jongeren geslacht hebt voor een feestje).

Dit hoeven we toch niet uit te leggen...??
#WeesGeenWhales
pi_197162459
quote:
88s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ik vrees er ook een beetje voor. In ieder geval in de periode dat de vaccinaties nog gaande zijn. Met die nieuwe mutatie zo erbij... da's nu precies wat we níet nodig hadden.

Was al niet erg vrolijk - heb best moeite met die beperkingen die al zo lang duren, ondanks dat ik goed alleen kan zijn - en net nu ik dacht dat er een lichtpuntje was: vaccin onderweg, nieuwe lockdown om de besmettingen omlaag te krijgen, en dan krijg je die mutatie. Zijn kinderen ook vatbaarder, waaronder dus ook mijn eigen kleuterdochter.

Laten we zeggen dat de optelsom van deze dingen me nu niet echt in een optimistische bui brengt.
Ik mag hopen dat die nieuwe mutatie, de Britse is?

Of nog een nieuwere?
pi_197162504
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, iets met proportionaliteit enzo.
quote:
[..]

Die damage is al done he? Dus daar hoef je het niet meer voor te doen. Kun je beter de toegang afsluiten.
zie email 27 oktober
  vrijdag 1 januari 2021 @ 20:55:46 #68
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197162588
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:28 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

??? je hebt gelijk dat subtiliteit en al helemaal statistiek meestal niet besteed is aan de media hoor, help, maar als men 40.000 mensen in fase 3 heeft, waarvan 20.000 65+, en in de vaccin groep worden er 0 "moderately ill", 0 "severely ill", 0 dood, en 95% minder "mildly ill", dan kan men toch stellen dat het ook bij ouderen gewoon (bijna) 100% werkt tegen (ernstige) ziekte? Dat is toch gewoon een feit?

Duur klopt, men vermoed een jaar of langer, maar niemand weet het nog zeker...
Pfizer rommelt wmb met aantallen in de rapporten, die voor de MHRA en FDA een net wat andere inhoud - en daarom op de komma onvergelijkbaar - heeft en toch wonderlijk uit dezelfde testgroepen putten.

Ik heb vooral moeite met de definitie aangaande "ziek worden" in die vage Pfizer rapporten die vooral bouwen de "CDC" definitie van visuele symptomen aangaande ernst zoals hoesten, koorts enz.
Bij het Oxford moet je tenminste nog een PCR-test hebben om aangemerkt te worden als besmet met/door Covid19.

Aangaande de EMA, waar ik het maar bij laat, waren er in de vaccingroep 3848 personen (ruim 20% van 18198) ouder dan 65. Dan nog deze sidenote om te laten zien hoe belachelijk dingen klinken die ik in quotes zet....
quote:
Dat "gewoon altijd" is gebaseerd dat in de vaccingroep t.o.v. de placebo groep er maar 1 (0,02%) resp. 19 (0,4%) gediagnosticeerd werden met Covid19 en een vorm van "behandeling/diagnose" kreeg.
Ja dat is dan onweerlegbaar aan te tonen dat het vaccin 94,7% effectief is :')
Je moet maar durven. Ik kan voorts wide-eyes-shut op grond van deze studie kan aantonen dat kennelijk maar 0,25% van de ouderen een Covid19 besmetting opliep.
Sterker nog onder de 65 is volgens getallen in dat rapport die besmettingskans onder jongeren veel groter nl. 0,4% waarmee ik kan zeggen dat Covid19 tot 60% besmettelijker blijkt te zijn voor mensen jonger dan 65.
Wat inhoudelijk weer wat jammer is dat op diverse punten de EMA goedkeuring gewoon fout is...... door bv Pfizer rapportage C4591001 nummers herhaalde malen om te wisselen onbestaand nummer C4951001.. (NB copy saved before Orwell's correction).
So far mijn vertrouwen omtrent onze/hun geweldige toezichthoudende accuratesse. Ik zie over twee jaar wel met een bak popcorn, de eindrapportage tegemoet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vallon op 01-01-2021 21:03:27 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197162592
Ik lurk hier af en toe mee en ondanks dat de situatie best kut is, zijn sommige hier wel héél zwartgallig hoor. Even de schouders eronder en het komt echt wel weer goed hoor, linksom of rechtsom.
pi_197162601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja, iets met proportionaliteit enzo.
[..]

Die damage is al done he? Dus daar hoef je het niet meer voor te doen. Kun je beter de toegang afsluiten.
Geef het op, dit is gewoon zo iemand die met scherp wilt schieten op looters als die Trump zou zijn in de VS.

Godzijdank runt dit hier niet de politie.
#WeesGeenWhales
pi_197162705
twitter

Ondertussen evolueert de operboreaal in opperwappie.
zie email 27 oktober
pi_197162815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Die is echt volledig aan het doordraaien.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:04:22 #73
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197162856
Sowieso is de effectiviteit van 1 vaccin dosis 52% volgens het onderzoek wat hier gisteren gepost werd. En de immuniteit duurt ook 10-14 dagen om op te bouwen. Baudet ontspoort de laatste tijd steeds meer.
pi_197162871
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[..]

Die damage is al done he?
Ja, maar door nu daadkrachtig te handelen kan je herhaling voorkomen of verminderen.

Want nu weet in Frankrijk dat je prima de regels kunt overtreden, als je maar met genoeg mensen bent.
pi_197162880
quote:
88s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef Celestien het volgende:

[..]

Met die nieuwe mutatie werden jonge kinderen toch niet ineens zieker? Ze kregen wat vaker milde symptomen. Oftewel, dan heeft je kleuterdochter 13 snotneuzen ipv 12 in een jaar? Ik snap dat je je zorgen maakt, maar ik zou me niet direct zorgen maken om je kleine.

In het vervelendste geval duurt de lockdown nog tot 't warmer wordt. Afgelopen jaar heeft laten zien dat we toen 't warmer werd de situatie prima onder controle hadden, dus moeten we 't in het slechtste geval uitzingen tot eind april.

Dat is nog maar 4 maanden, terwijl we er al bijna 10 achter de rug hebben. Komt wel goed dus.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:07:36 #76
236264 crew  capricia
pi_197162938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef chratnox het volgende:

[..]

Met die nieuwe mutatie werden jonge kinderen toch niet ineens zieker? Ze kregen wat vaker milde symptomen. Oftewel, dan heeft je kleuterdochter 13 snotneuzen ipv 12 in een jaar? Ik snap dat je je zorgen maakt, maar ik zou me niet direct zorgen maken om je kleine.

In het vervelendste geval duurt de lockdown nog tot 't warmer wordt. Afgelopen jaar heeft laten zien dat we toen 't warmer werd de situatie prima onder controle hadden, dus moeten we 't in het slechtste geval uitzingen tot eind april.

Dat is nog maar 4 maanden, terwijl we er al bijna 10 achter de rug hebben. Komt wel goed dus.
In GB liggen er ook meer kinderen in het zh.
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197162942
Moorddadig zegt de man die zn schoonmoeder wilde omleggen op zijn bruiloft.

Ik zou graag zien dat deze zin later in de geschiedenisboeken komt zodat deze periode nog donkerder en duisterder lijkt.
Go hard or go home
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:08:58 #78
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_197162975
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:07 schreef capricia het volgende:

[..]

In GB liggen er ook meer kinderen in het zh. [ twitter ]
Ik was hem ook al aan het zoeken. Had hem toevallig net zien langskomen.

Geen goede ontwikkeling. Hopelijk denken 'we' nu niet dat het in Nederland wel anders zal zijn. :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_197162984
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Volgens de betrouwbare Russische nieuwssite.

Maar niet eens raar wat er staat. Er staat dat ze het hebben gekregen dagen na de vaccinatie. Dan is 240 van een miljoen niet zo veel.
pi_197163018
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:07 schreef capricia het volgende:

[..]

In GB liggen er ook meer kinderen in het zh. [ twitter ]
Ik zou dit wel met een korrel zout willen nemen. Als dit daadwerkelijk zo is is het een gigantische verandering in hoe je met het virus om zou moeten gaan, los van 'we moeten ze vaker testen'. Als dit echt zo is zou ik meer berichten verwachten. Voor zover ik kan vinden is dit specifieke BBC artikel de enige bron ook?
pi_197163042
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:08 schreef Jane het volgende:

[..]

Geen goede ontwikkeling. Hopelijk denken 'we' nu niet dat het in Nederland wel anders zal zijn. :{
Dat nieuwe virus trof in Zuid-Afrika ook al meer jongeren.

COVID-19: Nieuwe mutatie in Zuid-Afrika
pi_197163079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat nieuwe virus trof in Zuid-Afrika ook al meer jongeren.
Ja, maar dat artikel van @capricia zegt dat hele afdelingen vol liggen met kinderen in het VK. Dat zou echt wel groter nieuws zijn dan een tweet van een verslaggever die iemand in een ziekenhuis spreekt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2021 21:13:01 ]
pi_197163134
quote:
Ah.... kom je ons weer opbeuren? :{
Jij ook een goed nieuwjaar gewenst hoor.
pi_197163135
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:07 schreef Noek het volgende:
Moorddadig zegt de man die zn schoonmoeder wilde omleggen op zijn bruiloft.

Ik zou graag zien dat deze zin later in de geschiedenisboeken komt zodat deze periode nog donkerder en duisterder lijkt.
Buiten is allemaal niet zo spannend hé.
pi_197163155
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:08 schreef Jane het volgende:

[..]

maar we zijn toch anders ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197163193
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja, maar dat artikel van @:capricia zegt dat hele afdelingen vol liggen met kinderen in het VK. Dat zou echt wel groter nieuws zijn dan een tweet van een verslaggever die iemand in een ziekenhuis spreekt.
https://www.telegraph.co.(...)andemic-warn-nurses/

Maar lijkt me overtrokken inderdaad.

Het wordt wel tijd dat we in Nederland geen verschil meer gaan maken tussen iemand van 10 of 14 wat mij betreft.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:16:11 #87
236264 crew  capricia
pi_197163202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:10 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zou dit wel met een korrel zout willen nemen. Als dit daadwerkelijk zo is is het een gigantische verandering in hoe je met het virus om zou moeten gaan, los van 'we moeten ze vaker testen'. Als dit echt zo is zou ik meer berichten verwachten. Voor zover ik kan vinden is dit specifieke BBC artikel de enige bron ook?
Ik neem dit niet met een korrel zout. En de Britse regering ook niet.
Die sluit per direct alle scholen in Londen. Ik denk dat er nog wel meer nieuws komt. Want dit is nog maar net bekend.
https://amp.theguardian.c(...)tter_impression=true
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197163208
quote:

[..]

Ja, maar dat artikel van @:capricia zegt dat hele afdelingen vol liggen met kinderen in het VK. Dat zou echt wel groter nieuws zijn dan een tweet van een verslaggever die iemand in een ziekenhuis spreekt.
Ja.

Dat klopt.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:16:30 #89
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_197163218
quote:

[..]

Ik heb het idee dat men in de UK wel redelijk op dit bericht gesprongen is, dus waarschijnlijk hoeven we niet zo lang te wachten op andere artikelen die het bevestigen, dan wel debunken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_197163285
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Die sluit per direct alle scholen in Londen. Ik denk dat er nog wel meer nieuws komt. Want dit is nog maar net bekend.
als het klopt gaan in januari of zelfs februari de scholen niet open.....en dat is nu al aardig discutabel.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197163311
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod zeg. Agenten hebben toch niet voor niets een vuurwapen?
Zo werkt het gewoon. Net als dat ze vaak een achtervolging zullen afbreken, als mensen echt te gevaarlijk gaan rijden. Gepaste afstand en als ze heli kunnen regelen, dan volgt die.

Je kan dat zwak vinden, maar de schade is niet te overzien als ze vervolgens wel met hoge snelheid op een andere (politie) auto knallen.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_197163361
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef capricia het volgende:

[..]

In een artikel waarnaar gelinked wordt door jouw artikel:
quote:
Why has the government ordered some schools to close and others to reopen?
The government has yet to divulge the basis on which it selected the 50 areas where primaries have been told to shut. It said the “contingency framework” plans were being implemented in local areas “with high rates of infection and with significant increases in seven-day case rates, and pressure on the NHS”.

All 50 are in tier 4 areas but others in tier 4 have not been included. This has led to confusion in areas with higher rates of infection but where primaries have been told to remain open.
Ofwel, scholen moeten dicht in regio's waar veel infecties zijn.

Daarbij, als hele ziekenhuisafdelingen vol liggen met kinderen is dat niet ineens afgelopen nacht gebeurd, we hadden er echt wel meer over gehoord.

Gelet op de andere paniek, ook over vaccineren, die momenteel in het VK heerst zou ik het hier nog niet zo heftig aanzetten tot we meer horen van andere bronnen.
pi_197163364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, maar door nu daadkrachtig te handelen kan je herhaling voorkomen of verminderen.

Want nu weet in Frankrijk dat je prima de regels kunt overtreden, als je maar met genoeg mensen bent.
Kortom we gaan afstraffen? Zullen we dat lekker aan de rechter overlaten?
zie email 27 oktober
pi_197163408
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:10 schreef chratnox het volgende:

[..]

Op Twitter wel meer meldingen, zag ook een IC arts uit Zweden langskomen bijvoorbeeld. Maar dat kan ook heel goed toeval zijn natuurlijk. Lijkt me wel iets om in de gaten te houden.
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:22:26 #95
236264 crew  capricia
pi_197163459
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:20 schreef chratnox het volgende:

[..]

In een artikel waarnaar gelinked wordt door jouw artikel:
[..]

Ofwel, scholen moeten dicht in regio's waar veel infecties zijn.

Daarbij, als hele ziekenhuisafdelingen vol liggen met kinderen is dat niet ineens afgelopen nacht gebeurd, we hadden er echt wel meer over gehoord.

Gelet op de andere paniek, ook over vaccineren, die momenteel in het VK heerst zou ik het hier nog niet zo heftig aanzetten tot we meer horen van andere bronnen.
Niemand zegt dat 'hele ziekenhuisafdelingen vol liggen met kinderen'.
Dit is wat er gezegd wordt in dat bericht:
"It was minimally affecting children in the first wave... we now have a whole ward of children here."

Laura Duffel, a matron in a London Hospital, tells Adrian Chiles about the Covid situation in hospitals.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197163579
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef capricia het volgende:

[..]

"It was minimally affecting children in the first wave... we now have a whole ward of children here."

Laura Duffel, a matron in a London Hospital, tells Adrian Chiles about the Covid situation in hospitals.
Ja, en zij zegt in datzelfde bericht dat collega's van haar dezelfde situatie hebben. Een 'ward' is in dit geval een afdeling.

Oftewel, ze zegt letterlijk dat ze een hele afdeling vol kinderen heeft, en collega's van haar ook. Indien dit echt zo groot is zou dat niet vanuit een enkele zuster moeten komen, maar zou je dit van de instanties die daarover gaan verwachten.
pi_197163582
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Hangende het onderzoek de scholen sluiten of iig lesgeven met afstand wat mij betreft. Morgen nog aankondigen Hugo...
zie email 27 oktober
pi_197163603
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hangende het onderzoek de scholen sluiten of iig lesgeven met afstand wat mij betreft. Morgen nog aankondigen Hugo...
Waarom? Scholen zijn al dicht tot 18 januari. Waarom zou je daar nu nog overheen willen reageren met een extra sluiting?
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:14 #99
236264 crew  capricia
pi_197163649
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hopelijk valt het mee. Maar denk dat weinig ouders risico met hun kinderen willen lopen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197163650
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef chratnox het volgende:

[..]

Waarom? Scholen zijn al dicht tot 18 januari. Waarom zou je daar nu nog overheen willen reageren met een extra sluiting?
De examenklassen mogen nog naar school. Volgens mij moet je dat even niet doen. Dat zijn ook nog eens de oudste leerlingen namelijk.

Maar nu de school toch grotendeels leeg is kun je ze ook wel afstand laten houden. Dat zou al een hoop schelen.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')