Nog nooit gezien hoe die Fransen tekeer gaan? Dat gaat echt nergens meer over.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zwaargewonde burgers op de IC? Er zit ook nog wel wat tussen he
Je komt niet zomaar op de IC.
Het zijn gewoon laffe honden en geven het signaal dat alsje maar met een groot genoege groep bent, dat je kunt doen waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja ben het met je eens hoor. Maar de politie zijn ook gewoon net mensen die moeten kiezen tussen twee kwaden.
Als ze gister ingegrepen hadden Duindorp dan hadden ze vanaf dat moment tot diep in de nacht ellende gehad daar.
Nu was het op een gegeven moment gewoon afgelopen en is iedereen naar huis gegaan.
En vervolgens gaan ze weer afschalen in de zomerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt straks in de lente weer geroepen dat onze strategie 'heel intelligent' is en in de zomer denkt men wéér dat het 'weg' is. Dat zie je al van mijlenver aankomen, imho.
Dat is absoluut een probleem ja, feestjes van 25 man bekeuren met ronkende persberichten en bij 2500 staan ze er bij en kijken er naar. Daar vind ik iets van.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het zijn gewoon laffe honden en geven het signaal dat alsje maar met een groot genoege groep bent, dat je kunt doen waar je zin in hebt.
Beetje flauw nietquote:Morgen gaan dezelfde helden wel weer eerzame burgers voor futiliteiten bekeuren, want dat durven ze nog wel.
Want rellen tot diep in de nacht met alle bijbehorende schade is wel in het belang van de goedwillende burger?quote:Ik verwacht verdomme dat de politie ons beschermt, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.
"Vaccinaties zijn niet meer nodig, dus we hebben onze voorraad verkocht aan landen die nog wel willen vaccineren. Goed voor de schatkist!"quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En vervolgens gaan ze weer afschalen in de zomer
Ik dacht dat het over Den Haag ging, dat waren er geen 2500.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:46 schreef trein2000 het volgende:
Want rellen tot diep in de nacht met alle bijbehorende schade is wel in het belang van de goedwillende burger?
ik wil er niet eens aan denken en ik ben wel klaar ermee ook met zulke uitspraken, vorig jaar genoeg commentaar op gegeven, laat ze nou maar snel beginnen met vaccineren en snel dat oxford vaccin goedkeurenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt straks in de lente weer geroepen dat onze strategie 'heel intelligent' is en in de zomer denkt men wéér dat het 'weg' is. Dat zie je al van mijlenver aankomen, imho.
Er werden ook oa brandbommen naar de politie gegooid. Levend verbrande agenten wiens familie de verkoolde resten kunnen halen, is dat het ook waard? Of als zo'n ding iets in de hangar in de fik steekt, 2500 dode/afgefakkelde feestgangers?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat die feestgangers in het ziekenhuis komen? Ja, dat is het wel waard ja. Gaat ook om het signaal dat je dat als land niet tolereert.
niet zo gek doen....quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
"Vaccinaties zijn niet meer nodig, dus we hebben onze voorraad verkocht aan landen die nog wel willen vaccineren. Goed voor de schatkist!"
In combinatie met een oplopende vaccinatiegraad zouden we in de zomer ook best een heel eind kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Het zijn gewoon laffaards. Doe godverdomme gewoon je werk. Als straks een groep van 20 man bij mij inbreekt doet de politie dan ook niets omdat ze inbrekers niet willen provoceren omdat ze dan misschien gaan rel schoppen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:57 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
We hebben het over de ME hier, je denkt toch niet dat ze voor de lol niet ingrijpen? Dat doen ze omdat het totaal onverantwoord is. .
als ze opschieten gaan de besmettingen flink naar beneden en hebben we een redelijke vaccinatiegraad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In combinatie met een oplopende vaccinatiegraad zouden we in de zomer ook best een heel eind kunnen zijn.
Ik ben mijn optimisme nog niet kwijt
Als ze denken dat ze dan met brandbommen gaan gooien zoals hier en daardoor jouw huis, 10 andere huizen van onschuldigen in de straat afbranden, drie winkels slopen, 15 autos, en jij zelf plus paar politieagenten (half) dood in het ziekenhuis/begraafplaats belanden? Nee, dan zullen ze idd niets doen. RIP. Koop maar nieuwe spullen. Beter dan slachtoffers of nog 10 extra gesloopte huizen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het zijn gewoon laffaards. Doe godverdomme gewoon je werk. Als straks een groep van 20 man bij mij inbreekt doet de politie dan ook niets omdat ze inbrekers niet willen provoceren omdat ze dan misschien gaan rel schoppen?
Bovendien kan je toch op zijn minst alle gegevens noteren en ze daarna oppakken? Maar nee, men kan dit gewoon straffeloos doen. Dus doen ze het de volgende keer weer, want hé wie maakt ze wat?
Wat een zwaktebod zeg. Agenten hebben toch niet voor niets een vuurwapen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:11 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Als ze denken dat ze dan met brandbommen gaan gooien zoals hier en daardoor jouw huis, 10 andere huizen van onschuldigen in de straat afbranden, drie winkels slopen, 15 autos, en jij zelf plus paar politieagenten (half) dood in het ziekenhuis/begraafplaats belanden? Nee, dan zullen ze idd niets doen. RIP. Koop maar nieuwe spullen. Beter dan slachtoffers of nog 10 extra gesloopte huizen.
Nee, dat klopt. Ze zouden idd ook kunnen schieten als iemand een brandbom gooit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod zeg. Agenten hebben toch niet voor niets een vuurwapen?
Agenten moeten de boel de-escaleren, niet escaleren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Stop maar met trollen nu.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, deze user doet me aan idiocracy denken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Agenten moeten de boel de-escaleren, niet escaleren.
Jij bent wel erg selectief, eerst heb je het over brandbommen, daar is het is maar een feestje. Ik weet niet naar wat voor feestjes jij gaat, maar waar ik heen ga wordt doorgaans niet met brandbommen gegooid.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ze zouden idd ook kunnen schieten als iemand een brandbom gooit.
Wel jammer dat als jantje een brandbom gooit, dat piet en koen van 17 die alleen door groepsdruk meegingen en daar letterlijk niets mee te maken hebben dan ook worden geraakt omdat men met een m16 in de hangar erop loss gaat schieten. Maar ja, je moet er wat voor over hebben he?
Of zullen we dat dus maar niet doen?
Wat je omschrijft is GVD niet eens legaal (zomaar) in een fucking oorlog. Laat staan voor de politie.
Het is een feestje, niet Auswitch.
Primair moet ze de wet handhaven en zorgen voor de veiligheid van alle burgers.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Agenten moeten de boel de-escaleren, niet escaleren.
Wat zei hij precies dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Stop maar met trollen nu.
Overigens las ik net op AD een interview met Grapperhaus..
Ik geloof geen woord meer van wat die man allemaal uitkraamt
*zucht*. Er zijn 2500 mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jij bent wel erg selectief, eerst heb je het over brandbommen, daar is het is maar een feestje. Ik weet niet naar wat voor feestjes jij gaat, maar waar ik heen ga wordt doorgaans niet met brandbommen gegooid.
En wat Jantje en Piet betreft, als zij naar meermaals vorderen van de politie zich niet van het plaats delict verwijderen nemen ze zelf dat risico.
Er is een tussenweg tussen schieten en iedereen gewoon zijn gang laten gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:31 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
*zucht*. Er zijn 2500 mensen.
Toen ze aankwamen werd er direct een bus in de fik gestoken, en die dingen gegooid. Dat zal een kleine harde groep tuig zijn, niet de gemiddelde jongere die tegen beter weten in dacht "na 10 maanden eindelijk weer eens normaal een feestje".
Dan kan je dus maar een ding doen, terugtrekken, omsingelen en een strategie bedenken. Je zal toch met me eens zijn dat je dan niet met vuurwapens kan gaan schieten meteen? Dat wordt een bloedbad.
En dan is er dus ook nog niemand gevorderd, gewaarschuwd, of wat dan ook.
En dan kan je zeggen "door naar een illegaal feestje te gaan neem je het risico", maar nee, ik neem het risico op een coronaboete van 95 euro, niet afgeknald worden met een vuurwapen. Gelóóf me, zo gaat een rechter er ook over denken.
Je idee is dus, sorry, krankzinnig. Daarom ben jij geen politiecommandant. Gelukkig.
https://www.ad.nl/binnenl(...)werk-bizar~ac78ef46/quote:
Je moet ook realistisch zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Primair moet ze de wet handhaven en zorgen voor de veiligheid van alle burgers.
En volgens de autoriteiten is een dergelijke massa bijeenkomst een groot risico voor de volksgezondheid. Het is buiten, ik heb daar mijn twijfels over, maar dat willen de autoriteiten ons wel doen geloven. En als er dan een actie die door verdere verspreiding de potentie heeft duizenden slachtoffers te veroorzaken, is moe hier wel echt hard tegen opgereden worden. Anders verliezen ze het laatste beetje geloofwaardigheid dat ze nog hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |