Waarom begon je dan meteen over "ze hebben toch vuurwapens? " :/quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Er is een tussenweg tussen schieten en iedereen gewoon zijn gang laten gaan.
Niet om burgers mee dood te schieten omdat ze een feestje vieren nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod zeg. Agenten hebben toch niet voor niets een vuurwapen?
Die sukkel is toch verantwoordelijk voor de handhaving. Ik snap dus niet waarom hij loopt te klagen ipv er iets aan te doen. Maar goed, die vent is zijn geloofwaardigheid al kwijt sinds de perikelen rondom zijn huwelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)werk-bizar~ac78ef46/
O.a.
De minister heeft geen enkel begrip voor groepen mensen die het nodig vonden naar illegale feesten te gaan, of zich tegen hulpverleners te keren. ,,Zij plaatsen zich buiten de samenleving. Zelfs een dringende oproep je aan te passen vanwege een moorddadig virus leggen ze naast zich neer.”
Ik kan dit soort uitspraken uit zijn mond gewoon niet meer serieus nemen
Maar wel als ze met bommen bestookt worden...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet om burgers mee dood te schieten omdat ze een feestje vieren nee.
Wellicht. Maar dan nog moet je je afvragen of terugtrekken niet een verstandigere optie is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar wel als ze met bommen bestookt worden...
Maar niet als je weet als je gaat schieten, (vele) anderen die dt niet doen ook afgeknald worden, specifiek jongeren met een toekomst, met alle verscheurde families etc, terwijl je van te voren wéét dat als je terugtrekt je dat voorkomt. Dan dus niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar wel als ze met bommen bestookt worden...
Wel (bekeuringen) en niet (doodschieten) gepaste middelen voor de politie om op te treden tegen jongeren die een feestje vierenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk over?
Ik vrees er ook een beetje voor. In ieder geval in de periode dat de vaccinaties nog gaande zijn. Met die nieuwe mutatie zo erbij... da's nu precies wat we níet nodig hadden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:40 schreef quirina het volgende:
Het gaat weer een heel zwaar en zwart jaar worden.
Nee, daarmee schep je een heel gevaarlijk precedent. Al staat dat laffe volk daar wel bekend om natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wellicht. Maar dan nog moet je je afvragen of terugtrekken niet een verstandigere optie is.
Volgens de lezing van de autoriteiten is dit allemaal heel gevaarlijk qua risico op spread event. Als je dat gelooft, dan zijn de gevolgen echt wel erger dan wat vernielingen natuurlijk. Als je denkt dat het wel meevalt, kap dan eens met die maatregelen voor buiten.quote:Of überhaupt er niet aan beginnen ten einde escalatie te voorkomen. Zeker als er geen vernielingen oid gepleegd worden.
Bron?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:40 schreef quirina het volgende:
Het gaat weer een heel zwaar en zwart jaar worden.
Nee misbaksel, om te schieten op mensen die politie met brandbommen bekogeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wel (bekeuringen) en niet (doodschieten) gepaste middelen voor de politie om op te treden tegen jongeren die een feestje vieren
Owh. Okee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wel (bekeuringen) en niet (doodschieten) gepaste middelen voor de politie om op te treden tegen jongeren die een feestje vieren
Het gaat erom dat de gevolgen van ingrijpen op die manier erger zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, daarmee schep je een heel gevaarlijk precedent. Al staat dat laffe volk daar wel bekend om natuurlijk
[..]
Volgens de lezing van de autoriteiten is dit allemaal heel gevaarlijk qua risico op spread event. Als je dat gelooft, dan zijn de gevolgen echt wel erger dan wat vernielingen natuurlijk. Als je denkt dat het wel meevalt, kap dan eens met die maatregelen voor buiten.
Ik mag hopen dat die nieuwe mutatie, de Britse is?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik vrees er ook een beetje voor. In ieder geval in de periode dat de vaccinaties nog gaande zijn. Met die nieuwe mutatie zo erbij... da's nu precies wat we níet nodig hadden.
Was al niet erg vrolijk - heb best moeite met die beperkingen die al zo lang duren, ondanks dat ik goed alleen kan zijn - en net nu ik dacht dat er een lichtpuntje was: vaccin onderweg, nieuwe lockdown om de besmettingen omlaag te krijgen, en dan krijg je die mutatie. Zijn kinderen ook vatbaarder, waaronder dus ook mijn eigen kleuterdochter.
En nog steeds zijn ze niet aan het vaccineren.
Laten we zeggen dat de optelsom van deze dingen me nu niet echt in een optimistische bui brengt.
Ja, iets met proportionaliteit enzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, daarmee schep je een heel gevaarlijk precedent. Al staat dat laffe volk daar wel bekend om natuurlijk
Die damage is al done he? Dus daar hoef je het niet meer voor te doen. Kun je beter de toegang afsluiten.quote:[..]
Volgens de lezing van de autoriteiten is dit allemaal heel gevaarlijk qua risico op spread event. Als je dat gelooft, dan zijn de gevolgen echt wel erger dan wat vernielingen natuurlijk. Als je denkt dat het wel meevalt, kap dan eens met die maatregelen voor buiten.
Pfizer rommelt wmb met aantallen in de rapporten, die voor de MHRA en FDA een net wat andere inhoud - en daarom op de komma onvergelijkbaar - heeft en toch wonderlijk uit dezelfde testgroepen putten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:28 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
??? je hebt gelijk dat subtiliteit en al helemaal statistiek meestal niet besteed is aan de media hoor, help, maar als men 40.000 mensen in fase 3 heeft, waarvan 20.000 65+, en in de vaccin groep worden er 0 "moderately ill", 0 "severely ill", 0 dood, en 95% minder "mildly ill", dan kan men toch stellen dat het ook bij ouderen gewoon (bijna) 100% werkt tegen (ernstige) ziekte? Dat is toch gewoon een feit?
Duur klopt, men vermoed een jaar of langer, maar niemand weet het nog zeker...
Wat inhoudelijk weer wat jammer is dat op diverse punten de EMA goedkeuring gewoon fout is...... door bv Pfizer rapportage C4591001 nummers herhaalde malen om te wisselen onbestaand nummer C4951001.. (NB copy saved before Orwell's correction).quote:Dat "gewoon altijd" is gebaseerd dat in de vaccingroep t.o.v. de placebo groep er maar 1 (0,02%) resp. 19 (0,4%) gediagnosticeerd werden met Covid19 en een vorm van "behandeling/diagnose" kreeg.
Ja dat is dan onweerlegbaar aan te tonen dat het vaccin 94,7% effectief is![]()
Je moet maar durven. Ik kan voorts wide-eyes-shut op grond van deze studie kan aantonen dat kennelijk maar 0,25% van de ouderen een Covid19 besmetting opliep.
Sterker nog onder de 65 is volgens getallen in dat rapport die besmettingskans onder jongeren veel groter nl. 0,4% waarmee ik kan zeggen dat Covid19 tot 60% besmettelijker blijkt te zijn voor mensen jonger dan 65.
Geef het op, dit is gewoon zo iemand die met scherp wilt schieten op looters als die Trump zou zijn in de VS.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, iets met proportionaliteit enzo.
[..]
Die damage is al done he? Dus daar hoef je het niet meer voor te doen. Kun je beter de toegang afsluiten.
Die is echt volledig aan het doordraaien.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen evolueert de operboreaal in opperwappie.
Ja, maar door nu daadkrachtig te handelen kan je herhaling voorkomen of verminderen.quote:
Met die nieuwe mutatie werden jonge kinderen toch niet ineens zieker? Ze kregen wat vaker milde symptomen. Oftewel, dan heeft je kleuterdochter 13 snotneuzen ipv 12 in een jaar? Ik snap dat je je zorgen maakt, maar ik zou me niet direct zorgen maken om je kleine.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik vrees er ook een beetje voor. In ieder geval in de periode dat de vaccinaties nog gaande zijn. Met die nieuwe mutatie zo erbij... da's nu precies wat we níet nodig hadden.
Was al niet erg vrolijk - heb best moeite met die beperkingen die al zo lang duren, ondanks dat ik goed alleen kan zijn - en net nu ik dacht dat er een lichtpuntje was: vaccin onderweg, nieuwe lockdown om de besmettingen omlaag te krijgen, en dan krijg je die mutatie. Zijn kinderen ook vatbaarder, waaronder dus ook mijn eigen kleuterdochter.
En nog steeds zijn ze niet aan het vaccineren.
Laten we zeggen dat de optelsom van deze dingen me nu niet echt in een optimistische bui brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |