Gisteren oud en nieuw gevierd met een verpleegkundige. Gevraagd of ze het vuurwerk ervaarde als een middelvinger, maar dat was niet zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
Hier ook zat gehoord helaas, ook een feestje aan de gang aan de overkant
Dikke middelvinger naar alle zorgpersoneel die het afgelopen jaar hard bezig zijn geweest. Waarschijnlijk ook weer zat op de EH met vuurwerk verwondingen.
Neem dan even in het achterhoofd dat bruls al veel langer over vuurwerk aan het zeuren is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Helemaal mee eens trouwens. Je ziet veel belangenclubjes COVID aangrijpen om hun eigen agenda te pushen. Echt schaamteloos.
Je moet je wel afvragen wat je 'never wil wasten' en hoe.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij is persoonlijk zelf een groot tegenstander en gebruikt zijn positie en deze speciale omstandigheden om zijn eigen mening door te drukken.
Dat heet machtsmisbruik en is laakbaar.
Net geschikt voor zijn functie, dus: doei
Sowieso vakanties naar het buitenland verbieden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:24 schreef descon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dr zijn ook minder gipsvluchten...zullen we skieen ook maar verbieden ?
De business case van minder rotzooi door gerel en minder politie inzet.quote:
Daar kun je alle kanten mee op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:21 schreef AchJa het volgende:
FWIW, de stand na ongeveer 20.000 stemmen:
[ afbeelding ]
Goed ideequote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:24 schreef descon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Minder auto ongelukken. Auto rijden ook maar verbieden?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:24 schreef descon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Goed ideequote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Minder auto ongelukken. Auto rijden ook maar verbieden?
Mensen hebben ook minder papercuts omdat ze thuiswerken en niet aan de copier zitten. Copiers en op het werk werken ook maar verbieden?
Treinen rijden ook beter op tijd nu omdat het niet zo druk is. Ov reizigers ook maar verbieden?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:30 schreef Red_85 het volgende:
De business case van minder rotzooi door gerel en minder politie inzet.
quote:Streep door centrale vuurwerkshow in Utrecht: niemand wil voor de kosten opdraaien
Uit een vergelijking van Utrecht met andere grote steden en navraag bij evenementenorganisaties blijkt dat het organiseren van een centrale vuurwerkshow in de stad tussen de 450.000 en 550.000 euro kost.
quote:Verdubbeling van vuurwerkschade in gemeente Utrecht
De schade aan gemeentelijke eigendommen was afgelopen oud en nieuw 196.250 euro. De schadebedragen voor de jaarwisselingen van 2016/2017, 2017/2018 en 2018/2019 bedroegen achtereenvolgens 97.250 euro, 62.400 euro en 86.975 euro.
Dan lijkt het afschaffen van voetbal mij een beter idee. Maar iedere afschaffing van geweld spreekt mij wel aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:24 schreef descon het volgende:
[..]
[ twitter ]
De club die voor een totaalverbod is is zo te zien wel in de minderheid. Maar goed, zoals al eerder gesteld in dit topic, het is en blijft een poll.quote:
Iedereen gevangen binnen de eigen landsgrenzen!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sowieso vakanties naar het buitenland verbieden.
Enorm belastend voor het milieu, en wat heb je er aan?
Leuke.quote:
Ik ben alleen voor een reisverbod voor mensen met obesitas, de hoeveelheid aan brandstoffen en energie dat wordt verbruikt om die mensen te verplaatsen vormt een te grote relatieve belasting op het milieu, maar het zal juridisch wel weer moeilijk liggen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sowieso vakanties naar het buitenland verbieden.
Enorm belastend voor het milieu, en wat heb je er aan?
Waarom?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan lijkt het afschaffen van voetbal mij een beter idee. Maar iedere afschaffing van geweld spreekt mij wel aan.
Ik vind het ook krankzinning dat ze daar zelfs in ieder journaaf gewoon 2 minuten aandacht aan geven; in die tijd had je ook iets nuttigs of belangrijks kunnen berichten.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor een reisverbod voor mensen met obesitas, de hoeveelheid aan brandstoffen en energie dat wordt verbruikt om die mensen te verplaatsen vormt een te grote belasting voor het milieu, maar het zal juridisch wel weer moeilijk liggen?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor een reisverbod voor mensen met obesitas, de hoeveelheid aan brandstoffen en energie dat wordt verbruikt om die mensen te verplaatsen vormt een te grote relatieve belasting op het milieu, maar het zal juridisch wel weer moeilijk liggen?
Gewoon gelukkig en vredig zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom?
Wat mag een bevolking nog wel doen als Tengano de dictator is in een land?
Het is in een van de vorige delen ook al uitvoerig aan bod gekomen. Sowieso heeft Nederland niet voldoende vuurwerkprofessionals die dit kunnen organiseren, het is veel te duur, in sommige gemeentes moeten mensen tientallen kilometers afleggen om bij zo'n show te komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:44 schreef Red_85 het volgende:
Leuke.
Dan zoek je een sponsor voor de rest. Marketing viert hoogtij tegenwoordig met al die nutteloze insta/youtubemiljonairs. Zet er evt wat horeca bij waarmee je prijzen afspreekt als gemeente en een deel int.
Ja, ook al die hotels en appartementen zijn heel erg goed voor het milieu. Die toeristen veroorzaken natuurlijk ook geen overlast?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen gevangen binnen de eigen landsgrenzen!
Reizen verruimd je geest. Wist de eu ook al, want die gaven 18 jarigen een internationaal trein abbo voor de zomermaanden. Athans, dat was ooit een plan.
Anders corrumperen mensen en kan de eu wel heel snel opdoeken. Nationalisme groeit weer, de internationale economie komt tot stilstand want minder handel.
Beetje kortzichtig ook, zeker met de gedachte dst vervoer zelf ook milieuvriendelijk wordt.
sowieso is het OV na 8 uur dicht en ik ga niet midden in de nacht een half uur lopen om bij de vuurwerkshow van 10 minuten oid te komen hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is in een van de vorige delen ook al uitvoerig aan bod gekomen. Sowieso heeft Nederland niet voldoende vuurwerkprofessionals die dit kunnen organiseren, het is veel te duur, in sommige gemeentes moeten mensen tientallen kilometers afleggen om bij zo'n show te komen.
Een andere optie is om die shows lekker in de randstad te organiseren en het vuurwerk daar te verbieden en de rest van het land gewoon met rust te laten.
Ook dat.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:50 schreef sp3c het volgende:
sowieso is het OV na 8 uur dicht en ik ga niet midden in de nacht een half uur lopen om bij de vuurwerkshow van 10 minuten oid te komen hoor
het is koud en ik moet drinken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |