Waar is je handhaving dan?quote:Op woensdag 2 september 2026 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh flikker op. We hebben hier een week geleden iemand rond iddernacht gehad die op een plein hier dichtbij zo nodig weer vuurwerk moest afsteken. Alle honden hier in de straat gingen meteen over de zeik, mijn katten weer in angst. Echt wel behoorlijk klaar mee. Vuurwerk is echt tot een kneuzenhobby verworden.
Die iemand is toch meteen opgepakt zeker? De handhaving is supersimpel nu al het vuurwerk verboden is.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh flikker op. We hebben hier een week geleden iemand rond iddernacht gehad die op een plein hier dichtbij zo nodig weer vuurwerk moest afsteken. Alle honden hier in de straat gingen meteen over de zeik, mijn katten weer in angst. Echt wel behoorlijk klaar mee. Vuurwerk is echt tot een kneuzenhobby verworden.
Als tegenstander van het verbod hoop ik bij dit soort dingen, mensen die ergens willekeurig op een willekeurig moment shit afsteken, altijd dat er ergens een vinger af vliegt ofzoquote:Op woensdag 2 september 2026 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |