Is het weer te lastig om te volgen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mijn kant ?
Moet ik me verdedigen ?
Je kan inderdaad beter drank kopen van je uitkering.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je om aan een loterij mee te doen ?
Dus eigenlijk heb je louter het milieu belast met je lot maar geen verlies?quote:
Dit topic sluit automatisch over 1 post.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het weer te lastig om te volgen?
Nee, dat hoeft niet. Jij maakt het beleid hier niet.
In debiel zijn heb je gradaties, je eigen lever opblazen vind ik bijvoorbeeld debiel, daar is een lot kopen niks bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe debiel ben je om aan een loterij mee te doen ?
We zijn het een keer eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter drank kopen van je uitkering.
Jij mist de kkd wel heel erg als je deze discussie aan wil gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter drank kopen van je uitkering.
Ik had er 2 (en 2 halve cadeau gekregen). Dus misschien als je het hele plaatje bekijkt heb ik verlies maar dat was vorig jaar, en die 30 euro incasseer ik in 2021, dus eigenlijk gewoon 30 euro winst!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je louter het milieu belast met je lot maar geen verlies?
Nice, gefeliciteerd!
Wat levert een lot op?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
In debiel zijn heb je gradaties, je eigen lever opblazen vind ik bijvoorbeeld debiel, daar is een lot kopen niks bij.
Ik had even wat minuten te doden totdat het darts weer begint. (en dat is nu)quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mist de kkd wel heel erg als je deze discussie aan wil gaan.
Hmm met de logica kan ik inkomen. Wat een topdag @Scrummiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had er 2 (en 2 halve cadeau gekregen). Dus misschien als je het hele plaatje bekijkt heb ik verlies maar dat was vorig jaar, en die 30 euro incasseer ik in 2021, dus eigenlijk gewoon 30 euro winst!
Nice. Op naar het Dartstopicquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had even wat minuten te doden totdat het darts weer begint. (en dat is nu)
Wie speelt er?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had even wat minuten te doden totdat het darts weer begint. (en dat is nu)
Bedankt maat. Die eerste sla ik over. Ik word niet vrolijk van die kop van bunting.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ratajski - Bunzing
En daarna Dirk-Gerrie.
Ik heb in die eerste pot ook niet heel veel zin.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Die eerste sla ik over. Ik word niet vrolijk van die kop van bunting.
Dirk ben ik wel bij denk ik.
Ja, wel klein stukje voorbeschouwing natuurlijk. Ik geef je een mention.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meteen aansluitend? Kun je me een mention geven als ie begint?
Staat er op het WK wel vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anderson is niet meer de man van pak 'm beet een jaar of 8 terug is het wel?
Vond hem altijd maar vervelend vroeger, al kauwgom kauwend op het podiumquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat er op het WK wel vrijwel altijd.
Ik heb altijd wel sympathie gehad voor Gerrie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vond hem altijd maar vervelend vroeger, al kauwgom kauwend op het podiummaar in interviews eigenlijk een hele fijne vent.
het haatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:08 schreef tong80 het volgende:
Ik vroeg me af over welke voetballer het haat. Fucking darts.
Ik heb z'n moeder nog geneukt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel sympathie gehad voor Gerrie.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Waarom stikt het van de kut topics in KLB?
Het is trouwens iemand met het Syndroom van Down.quote:
@Erasmus zit nog stevig aan de pillen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:14 schreef Erasmus het volgende:
Dit je dit gejank allemaal briljant noemt zou ik even langs de opticien gaan.
Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is trouwens iemand met het Syndroom van Down.
Ben net wakker van een zware nachtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Erasmus zit nog stevig aan de pillen.
quote:
Te triest.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:18 schreef Erasmus het volgende:
Joh als je net wakker wordt en gelijk bagger ziet raak je van je apropos, kan gebeuren.
Dan zien we elkaar weer in het Paradijs.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert #7 Pimp your keychain!
Wat gaan we doen als fok op zwart gaat? Duurt niet lang meer zo te lezen (lol)
TS begint.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Same. Vanaf nu is dit topic bedoeld om stoer te doen over je drugsgebruik afgelopen nacht.
Ik vind het eigenlijk wel weer leuk geweest. Hoop dat je snel weer tegen een ban aanloopt. Ontzettende kutuser dat je bent.quote:
Waar ben je mod van? Ik ken je niet met je grote praatjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Triester dan jij kan niet, dus dat scheelt.
De mods schelden in het rond.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel weer leuk geweest. Hoop dat je snel weer tegen een ban aanloopt. Ontzettende kutuser dat je bent.
Je hoeft mij niet te kennen, scheelt gigantisch veel gezeik en gejank als ik iedereen zo zie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar ben je mod van? Ik ken je niet met je grote praatjes.
Je hebt mij nergens zien schelden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te kennen, scheelt gigantisch veel gezeik en gejank als ik iedereen zo zie.
En jij begon met je grote praatjes, idioot. Niet janken dat je dat terugkrijgt.
Blijkbaar zijn er amper inkomsten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:28 schreef Coco het volgende:
Ik dacht dat danny een normale baan had naast fok.
Maar al zijn inkomsten komen uit fok.
FOK!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:28 schreef Coco het volgende:
Als ik hem was had ik er al de brui aan gegeven en een baan gaan zoeken. En m'n vrouw een trap onder d'r hol dat ze ook gaat werken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:28 schreef Coco het volgende:
Als een gezin er al een jaar of 20 van kan levenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er amper inkomsten.
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
@:tong80 tijd dat jij eens wat geld overmaakt gierige ouwe vrek.
Ze kunnen amper boodschappen betalen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als een gezin er al een jaar of 20 van kan leven
Ik had ook geen kerstboom dit jaar en pak oom aanbiedingen bij de Lidlquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:28 schreef Coco het volgende:
Nee, 1 mod hoeft maar een slotje te zetten en dan ga je als een patient met het syndroom van Down continue kwijlend 100x op het nieuwe topic-knop rammen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt mij nergens zien schelden.
Tegenspraak kun je niet tegen. De banknop in de hand.
Zo is die leefquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ook geen kerstboom dit jaar en pak oom aanbiedingen bij de Lidl
PR?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, 1 mod hoeft maar een slotje te zetten en dan ga je als een patient met het syndroom van Down continue kwijlend 100x op het nieuwe topic-knop rammen.
“Ik krijg mijn zin niet dus ik ga kutten totdat mensen voor mij gaan buigen en mijn zin geven![]()
![]()
“
Erg volwassen voor een 50+er.
Begrijp niks van deze post. Jij begon met mongool, newbie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, 1 mod hoeft maar een slotje te zetten en dan ga je als een patient met het syndroom van Down continue 100x op het nieuwe topic-knop rammen.
“Ik krijg mijn zin niet dus ik ga kutten totdat mensen voor mij gaan buigen en mijn zin geven![]()
![]()
“
Erg volwassen voor een 50+er.
Top.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Same. Vanaf nu is dit topic bedoeld om stoer te doen over je drugsgebruik afgelopen nacht.
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ook geen kerstboom dit jaar en pak oom aanbiedingen bij de Lidl
Dit kan korter.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Even korte vraag:
Sinds wanneer ben jij PR eigenlijk?
Aangepastquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit kan korter.
3/10, slechte vraag.
Hoe kom je daarbijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze kunnen amper boodschappen betalen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zag je edit, te laat.![]()
@:Scrummie User @:Coco heeft het korter kunnen formuleren, wat vind jij hier van?
Het antwoord is ja trouwens.
quote:
Gewoon lui dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:28 schreef Coco het volgende:
Nadat je eerst uren heb moeten wachten totdat je prostaat weer van normaal formaat was?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:34 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb na het proosten met mijn ouders m gedaan met mijn chick.
Boh wat een seks kwam er daarna
Het kan nooit erger zijn dan een coke- of peplulletje, was een strategische keuze.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nadat je eerst uren heb moeten wachten totdat je prostaat weer van normaal formaat was?
KLB / Mogen mods je mongool noemen ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan een coke- of peplulletje, was een strategische keuze.
Rot op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Mogen mods je mongool noemen ?
Ik heb gegokt op uiterlijk 6 januari een nieuwe permaban.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je maar niet in VBL komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had jij niet een of andere verjaardag waar je naartoe moest?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk niet dat tong80 het nog een week vol gaat houden.
Erg mooi.
Ja, ik ga zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had jij niet een of andere verjaardag waar je naartoe moest?
Deed het zeer? Dat denken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Erg mooi.
Mooi zo. Oprotten met die gast.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Erg mooi.
Hoe was supermarkt gisteren?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, net een uurtje uit bed. Klein katertje.
Keurig te doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe was supermarkt gisteren?
Yessssss die ga ik vanavond eens even lekker achter elkaar weg kijkenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou forum admin @:GGMM sieren dit te bewerkstelligen zonder zich er goedkoop vanaf te doen met 'hij kan altijd mailen'Hij kan altijd mailen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gejank over Tong niet gelezen![]()
Je bent precies op tijd voor Darts. Onze hardcorefanaat gaat zo beginnen. Kom je ook even trollen een kijkje nemen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan altijd mailen.
Gejank over Tong niet gelezen
quote:
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent precies op tijd voor Darts. Onze hardcorefanaat gaat zo beginnen. Kom je ook even trollen een kijkje nemen?
Pompen met Dirkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een artiestEn dan zijn er nog steeds mensen die durven te beweren dat dartsen iets voor tokkies is.
Ik las dat zijn tegenstander het nieuwe darten afkeurde. Vallen hardstyle en aubergine daar ook onder?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een artiestEn dan zijn er nog steeds mensen die durven te beweren dat dartsen iets voor tokkies is.
Nee, ik denk het niet. Gary lijkt het uitstekend met onze dirk te kunnen vinden. Suljovic wilde hij daarentegen het liefste een pijltje in zijn oog gooien.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las dat zijn tegenstander het nieuwe darten afkeurde. Vallen hardstyle en aubergine daar ook onder?
En flink ook. Tweet is 500.000 keer gezienquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat @:rensajacied eindelijk viraal is gegaan op twitter
Van harte gefeliciteerd, Rens
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook Rens!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.Ik neem aan dat dit voor niemand als een verrassing komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Waar onderkruipsels als @:Caland en @:GGMM zeggen 'viraal' te gaan bij 10 likes ga jij gewoon richting de 1000.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels staat de teller op 3.
IK GA FUCKING VIRAAL
Dit wordt ook altijd gezegd als users als JanCees na een lange ban zich weer misdragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit voor niemand als een verrassing komt.
Gecondoleerd met MF Doomquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt ook altijd gezegd als users als JanCees na een lange ban zich weer misdragen.
Wees blij dat iedereen op FOK 4356834689kansen krijgt(zolang ze maar even mailen @:onlogisch @:wateropmars)
Ik tik gewoon even tegen de 50 likes aan op deze nieuwjaarsdag makker. Doe ik gewoon evenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Waar onderkruipsels als @:Caland en @:GGMM zeggen 'viraal' te gaan bij 10 likes ga jij gewoon richting de 1000.
[..]
Ik denk het ook niet.Och wat vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker maat. Waar @GGMM via my croft moet zoeken om te counteren toon jij gewoon keiharde cijfers.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik tik gewoon even tegen de 50 likes aan op deze nieuwjaarsdag makker. Doe ik gewoon even
Gewoon
U vraagt wij draaien.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:28 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland
https://www.vi.nl/pro/ver(...)en-jong-38-en-oud-73
Kan jij deze niet even delen met ons?
Ik kan hem wel pmen, posten mag helaas niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:28 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland
https://www.vi.nl/pro/ver(...)en-jong-38-en-oud-73
Kan jij deze niet even delen met ons?
Bedankt, maar staat inmiddels in het Feyenoord topicquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hem wel pmen, posten mag helaas niet.
Begon moderator @onlogisch overspannen te raken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt ook altijd gezegd als users als JanCees na een lange ban zich weer misdragen.
Wees blij dat iedereen op FOK 4356834689kansen krijgt(zolang ze maar even mailen @:onlogisch @:wateropmars)
Integendeel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Begon moderator @:Onlogisch overspannen te raken?
[..]
Ik denk het ook niet.Beste nieuws van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pieter even een berichtje sturen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt, maar staat inmiddels in het Feyenoord topic. Er is een PRO functie dat je een aantal artikelen mag delen per maand volgens mij, en dan kan je het hele artikel lezen.
Ik probeer al tijden een PRO abo te nemen maar zodra hij mij doorstuurt naar de bank gaat het mis. Kut website.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Integendeel.
Die had eindelijk een manier gevonden om een rol van betekenis te spelen.
Mag dat niet nee? Heeft forum moderator @onlogisch weer een debiel regeltje bedachtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hem wel pmen, posten mag helaas niet.
Hele artikelen die achter een betaalmuur zitten niet nee, dat is over het hele forum de polisie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag dat niet nee? Heeft forum moderator @:onlogisch weer een debiel regeltje bedacht
VI hep toch niet voor niets die sharefunctiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hele artikelen die achter een betaalmuur zitten niet nee, dat is over het hele forum de polisie.
Dat is (volgens mij) om met een vriend te delen, die dan enthousiast wordt (of niet) en een abo neemt. (of niet) Niet voor een publiek forum. Maar ik kan abuis wezen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
VI hep toch niet voor niets die sharefunctie
Dat mag ook gewoon. Gaat erom dat je niet de hele tekst hier plaatst.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
VI hep toch niet voor niets die sharefunctie
En dit vooral ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon. Gaat erom dat je niet de hele tekst hier plaatst.
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is (volgens mij) om met een vriend te delen, die dan enthousiast wordt (of niet) en een abo neemt. (of niet) Niet voor een publiek forum. Maar ik kan abuis wezen.
Gaat allemaal naar de hypotheek en de lidlquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik nog een dikke prijs heb gepakt met de staatsloterij doneer ik 15k.
Onlogisch past het verschil wel even bij met een fractie van zijn GIGANTISCHE Vechain winsten.quote:
En de 18 jarige dochter, voor 15k krijg ik wel wat pics neem ik aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar de hypotheek en de lidl
Dan wil je ook wel van je geld af.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
Iemand die gisteren ook op dat feestje was had een boulevard aan staatsloten gekocht, wist niet eens dat het bestond
1500 euro, 500 ‘gewonnen’ (lol)
Ja, eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wil je ook wel van je geld af.
patatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Iets uit het vet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was de hele dag al aan het overwegen wat te bestellen maar denk dat ik uiteindelijk wat chili con carne van eergisteren opwarm.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, de Vechaintrein is tot stilstand gekomenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Onlogisch past het verschil wel even bij met een fractie van zijn GIGANTISCHE Vechain winsten.
Daarom xrpquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, de Vechaintrein is tot stilstand gekomen
Saté besteld bij een of ander restaurant op t dorpquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Saté besteld bij een of ander restaurant op t dorp
KOEKOEKquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Incest ook en dat vinden we ook niet normaal
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga me er toch eens wat in verdiepen en misschien een zooitje van die dingen kopen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, de Vechaintrein is tot stilstand gekomen
@onlogisch verstandige man die ver gaat komenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga me er toch eens wat in verdiepen en misschien een zooitje van die dingen kopen.
Trap er niet in.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga me er toch eens wat in verdiepen en misschien een zooitje van die dingen kopen.
Tsja wat wil je als de kans dat een willekeurige vrouw die ik hier tref een achternichtje is vrij groot is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eerste twee kwartalen van het jaar meestal een dip in de cryptomarkt, zou komende weken lekker VET inslaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel even de tijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eerste twee kwartalen van het jaar meestal een dip in de cryptomarkt, zou komende weken lekker VET inslaan.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
Graag even unban zodat ik kan meedoen aan ontgroening in COR
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gebanned is moet gebanned blijven.
Dit was vorig jaarquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke is goedquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar
Ik ben nu een beter mens, volgens het totale mens principe zelfs
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef onlogisch het volgende:
User @:Caland nog steeds gebanned? Ze laten @:tong80 wel los, maar @:Caland krijgt 0 op het rekest.
Bijzonder pijnlijk voor user @:Caland
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef onlogisch het volgende:
User @:Caland nog steeds gebanned? Ze laten @:tong80 wel los, maar @:Caland krijgt 0 op het rekest.
Bijzonder pijnlijk dit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik wacht je objectieve bevindingen met smart afquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.vechain.org/whitepaper/#headerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht je objectieve bevindingen met smart af
Oei, 2021 begint zeer matig voor het forumbeest.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar
Ik ben nu een beter mens, volgens het totale mens principe zelfs
Maak je mij nu uit voor leugenaar?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als een verzinsel als je eerst iets heel anders zei
Volgens mij welquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maak je mij nu uit voor leugenaar?
Dat kan enkel god bepalenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap net aan wat blockchain ongeveer inhoudtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.vechain.org/whitepaper/#header
Als @onlogisch het begrijpt kan het nooit complexe materie zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap net aan wat blockchain ongeveer inhoudt
Onlo snapt theorie prima het lukt hem alleen zelden om het correct uit te voeren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als @:onlogisch het begrijpt kan het nooit complexe materie zijn.
Jij ook de beste wensen Lans!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
My nigga's, allemaal de beste wensen!
Jij ook kerel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Mag jij nigga's zeggen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is eigenlijk gewoon een databasequote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap net aan wat blockchain ongeveer inhoudt
Denk dat @fathank deze grap ook wel kan waarderen. Helaas noemt @fathank ons VBL-tuig en heeft hij een teringhekel aan mentionsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een database
@:onlogisch @:atypisch check deze grap
Mentions gebruiken is voor marginalen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat @:Fathank deze grap ook wel kan waarderen. Helaas noemt @:fathank ons VBL-tuig en heeft hij een teringhekel aan mentions
Kort door de bocht conclusies ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Mentions gebruiken is voor marginalen.
Ziet @fathank letterlijk iedereen die hier post dan als tuig?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat @:Fathank deze grap ook wel kan waarderen. Helaas noemt @:fathank ons VBL-tuig en heeft hij een teringhekel aan mentions
Gvd zelfs Kenia is eerder met vaccinerenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, dit klinkt niet goed
Goed werk, user @Muskusboktor57quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gerrie Hijmans even door Google gehaald.
Smeerlap van een chocolate chaser.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Voortaan wel even lenny_leonard mentionen als je deze uitspraak gebruikt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
Nou, dat vaccin neem ik dus ook niet meer.
MEN VATTE ZE NIE!!
Excuses. Ook aan mijn vriend @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortaan wel even lenny_leonard mentionen als je deze uitspraak gebruikt.
@:lenny_leonard
Ter info
Eet smakelijk, Niek.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Boterhammen met kaas, yoghurt met vruchtjes.
Mooi, 12 gevallen minder die Corona kunnen verspreiden. Kunnen de kroegen in Kenia wel weer openquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Een verdiende like.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, 12 gevallen minder die Corona kunnen verspreiden. Kunnen de kroegen in Kenia wel weer open
Om dat op die plek te doen, dan mis je wel wat schroefjes boveninquote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Haha, dat filmpje van die mongolen in Joure.
Matige respons. Ga je eten posten.quote:
Ik heb een perm ban op het Viva forum. En Scrummi is analfabeet.quote:
Het is Tong en tong80quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:danny ik doneer wel met als voorwaarde dat tong dan nooit meer terugkomt
Dat is iemand van FOKquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is niet louter rozengeur en maneschijn voor @:caland
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is niet louter rozengeur en maneschijn voor @:caland
@Mani89quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is iemand van FOK
Ik ben vergeten wie
Je gaat het faillissement bijna toejuichen met dit soort randdebielen binnen de gelederenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is iemand van FOK
Ik ben vergeten wie
Trending bij Kakhiel, genotquote:
Eindelijk erkenning voor zijn harde werk.quote:
Paar dagen een snotneusje en je bent er weer vanafquote:
Ga je nu voor het superspreaderschap?quote:
Ik wil niet in je vaarwater komen maar er is een nieuwe Ed Baars uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is iemand van FOK
Ik ben vergeten wie
Die van dat kruimelbord?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet in je vaarwater komen maar er is een nieuwe Ed Baars uit.
Ah vandaar dat ik geen mention ontving, verdomme.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van dat kruimelbord?
Die had zipportal al gepost (die probeert dat wel van mij af te pakken)
Kapsalon besteld.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga een uitsmijter maken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Padt![]()
![]()
Naar Ludogorets gaanAls je wil dat je salaris niet betaald wordt moet je dat zeker doen
Padt![]()
![]()
Naar Ludogorets gaanAls je wil dat je salaris niet betaald wordt moet je dat zeker doen
Padt![]()
![]()
Nobody cares.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Padt![]()
![]()
Love handels. Maar of dat het gaat maken of breken, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar dagen een snotneusje en je bent er weer vanaf
Of is je vriendin dik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |