SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 100% zijn stem. Plus de handboeien.quote:
En 20 jaar klopt wel aardig met de start van RTL Boulevardquote:Op donderdag 31 december 2020 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja 100% zijn stem. Plus de handboeien.
tuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 21:14 schreef Mrmime het volgende:
Richard Groenendijk denk ik! Tebbie!
En presenteerde dit jaar een quiz genaamd Hard Questions of iets wat daarop leekquote:Op donderdag 31 december 2020 21:14 schreef Mrmime het volgende:
Richard Groenendijk denk ik! Tebbie!
Alleen een finaleduet dacht ik dan.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:52 schreef H_T het volgende:
Blijkbaar geen duetten dit keer, dus misschien toch in één blok klaar
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:00 schreef DKUp het volgende:
Ze willen allemaal raaizuh of naar het buitenland....
Drie van de vijf karakters zijn bekend gemaakt, nu komt Guido Weijers en vanaf 23:30 het restje van de show. Geloof met een duet en daarna de bekendmakingenquote:
Vond ik ook altijd. Heb haar keer aan de balie gehad en vond haar toen wel heel sympathiek overkomenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:34 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind Caroline echt een ontzettend irritant mens maar dit deed ze echt heel leuk![]()
Huh zit er een nieuw iemand in nu?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Edsilia Rombley is de champagnefles
Die fles was toch al Caroline? Volg de opzet nu niet meer.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Huh zit er een nieuw iemand in nu?
Nee Caroline was vuurwerkquote:Op donderdag 31 december 2020 23:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Die fles was toch al Caroline? Volg de opzet nu niet meer.
Dat gegier begint me steeds meer mijn keel uit te hangen ja. Het komt zo verschrikkelijk nep over. Loretta vind ik gewoon irritant in dit programma, terwijl ze een leuke vrouw is. Leuk programma, andere jury graag.quote:
Dat is überhaupt een probleem in veel programma's met bn'ers: opgeklopte blijheid die me naar een ander kanaal doet zappen.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat gegier begint me steeds meer mijn keel uit te hangen ja. Het komt zo verschrikkelijk nep over.
Loretta moet gewoon een bepaald typetje spelen en dat doet afbreuk aan wie ze echt is imho. Ze komt soms zo dom over terwijl ze dat echt niet is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond Loretta jaren geleden wel leuk. Maar ik vind haar daar met Carlo wel irritant😠 Dan zijn Gerard en Buddy toch wel anders. Terecht dat Edsilia heeft gewonnen leuke meid.
Of Guido keek erlangsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom deden ze die kutconference middenin? Wat een debiele opzet. Guido had zeker te weinig kijkers in 2019?
Ja! Dank voor de reminder! Mijn kinderen vinden het ook fantastisch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vanavond weer! Wie gaat er kijken??
Gezellig!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja! Dank voor de reminder! Mijn kinderen vinden het ook fantastisch.
Ik heb alleen wat nieuwe pakken gezien, maar nog niks gehoordquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die ene is Loiza Lammers en die andere Stefano Keizers en er doet vast ook wel een Roelvink mee.
Zover mijn gokjes .
Yesquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vanavond weer! Wie gaat er kijken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |