Terecht punt, wij hadden meer 60s en 70s klassiekers, waardoor ik dat bovengemiddeld kan waarderenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef skysherrif het volgende:
Heb wel een soort nostalgisch gevoel bij U2 omdat dit vaak in de auto werd gedraaid op weg naar vakantie (meestal ergens naar een camping in zuid frankrijk).
Waardoor ik het stiekem soms ook wel weer fijn vindt om te horen. Maar dat heeft niet zoveel met Bono te maken
Even een zwart neusje halen.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog even een klein rondje wandelen nu, even kijken of er nog wat kruitdampen zijn op te snuiven, tot zo
Wandelzequote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog even een klein rondje wandelen nu, even kijken of er nog wat kruitdampen zijn op te snuiven, tot zo
nee, die is badquote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar die is van Michael Jackson
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oeps. Was het zelf ook vergeten
Maar hij is dus afgelopen![]()
Niet dat er nu een geweldig nummer ismaar deze van U2 kan nog wel
jij weet dingenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Live Aid uitvoering helemaal
Mijn ouders wilden nooit muziek in de auto draaien...quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Terecht punt, wij hadden meer 60s en 70s klassiekers, waardoor ik dat bovengemiddeld kan waarderen
Band boos kwoad dit dat alles. Bono zenuwachtig dat ie wat fout had gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Live Aid uitvoering helemaal
Ik heb een hoop slechte nummers afgeluisterd maar vandaag even niet meer hoorquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef 4-elements het volgende:
Sunday bloody sunday kan ik dan wel weer waarderen.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden nooit muziek in de auto draaien...
alleen luisterboeken ?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden nooit muziek in de auto draaien...
Same, maar hier ook niets.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Verrassend genoeg weinig vuurwerk hier nog, terwijl mijn ouders wel in een beetje achterlijk dorp wonen waar je het verwacht
Misschien dat ik daarom juist een redelijke muziekcollectie heb. Ter compensatie.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Weer U@.
Deze is tenminste nog wel leuk.
Ik trek het sowieso niet meer. Gelukkig is vandaag alleen maar luxe met om het halfuur weer een ultieme persoonlijke favoriet in de Snob of Tijdloze. Heerlijk switchen tussen 3 audiokanalenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:11 schreef skysherrif het volgende:
U2 overleven om een mooi van U2 te horen
Campingzenderquote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef Zorro het volgende:
SBS
Hmm op de een of andere manier staat dat wat raar.
Daar verwacht je dan ook eerder carbidquote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Verrassend genoeg weinig vuurwerk hier nog, terwijl mijn ouders wel in een beetje achterlijk dorp wonen waar je het verwacht
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef Fred_B het volgende:
The Unforgettable Fire is wel beter.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef skysherrif het volgende:
Heb wel een soort nostalgisch gevoel bij U2 omdat dit vaak in de auto werd gedraaid op weg naar vakantie (meestal ergens naar een camping in zuid frankrijk).
Waardoor ik het stiekem soms ook wel weer fijn vindt om te horen. Maar dat heeft niet zoveel met Bono te maken
Ik mis Know Your Enemy.quote:
Ik woon in een Carbid regio. Knallen genoeg in iedergeval.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die laten zich niet zeggen wat te doenquote:
ja, kon me nog herinneren dat ie op 14 nogwat stond en toen ging het erg hardquote:
No Cars Go dit uur in de Snob zie ikquote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik trek het sowieso niet meer. Gelukkig is vandaag alleen maar luxe met om het halfuur weer een ultieme persoonlijke favoriet in de Snob of Tijdloze. Heerlijk switchen tussen 3 audiokanalen
Liefquote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef skysherrif het volgende:
Overigens heel fijn dat er niets wordt afgestoken want mijn poes ligt heerlijk relaxed voor de openhaard zen te wezen. Normaal lag ze nu met haar buikje op d egrond verstopt onder een kast.
jij woont in carbidschietgebied...quote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Pino112 het volgende:
Hier vooral carbid.
Achterlijke traditie. Tijd om ermee te stoppen.
Wake upquote:
Al win ik een miljoen terwijl ik 'mag ik dan bij jou luister' dat gaat het er niet leuker opmakenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Dat soort herinneringen kunnen slechte liedjes nog leuk maken
Hier hoor je normaal gesproken vanaf de middag al met regelmaat een oerknal (dat was vorige maand overigens wel het geval), vandaag nog niks.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je moet wel intens hersenloos zijn om te kunnen genieten van carbid.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Pino112 het volgende:
Hier vooral carbid.
Achterlijke traditie. Tijd om ermee te stoppen.
Goede omschrijving welquote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet wel intens hersenloos zijn om te kunnen genieten van carbid.
Haha, een knal!
En nog een!
Sow!
Koekoek!
BAM!
Eens, maar wel BIEM erasurequote:
1454, toen 188 en sindsdien top 100quote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, kon me nog herinneren dat ie op 14 nogwat stond en toen ging het erg hard
Gelachen en dus geliked.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet wel intens hersenloos zijn om te kunnen genieten van carbid.
Haha, een knal!
En nog een!
Sow!
Koekoek!
BAM!
wordt dat nog ergens bijgehouden in de stats ?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelachen en dus geliked.
Testifyquote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wake up
Fist full of steel
Freedom
Ja, dus??quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jij woont in carbidschietgebied...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is ook wel zo hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb een hoop slechte nummers afgeluisterd maar vandaag even niet meer hoor![]()
En even pauze van de top2000 is ook wel lekker
Dat was Bulls on Parade of zat dit er ook in?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:21 schreef MTheBassman het volgende:
dit blijft ook wel een klassiekertje dit![]()
also, guitar hero genot
Njah dat nummer hoor je dan zelf beetje minder vind ik. Je gaat soort van terug in de tijd en naar dat ene momentquote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al win ik een miljoen terwijl ik 'mag ik dan bij jou luister' dat gaat het er niet leuker opmaken
maar je hebt wel een soort van geljk ja
ja, weet niet meer van welke ghquote:Op donderdag 31 december 2020 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was Bulls on Parade of zat dit er ook in?
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:21 schreef skysherrif het volgende:
Hihi dat wordt bloembollen etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |