Terecht punt, wij hadden meer 60s en 70s klassiekers, waardoor ik dat bovengemiddeld kan waarderenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef skysherrif het volgende:
Heb wel een soort nostalgisch gevoel bij U2 omdat dit vaak in de auto werd gedraaid op weg naar vakantie (meestal ergens naar een camping in zuid frankrijk).
Waardoor ik het stiekem soms ook wel weer fijn vindt om te horen. Maar dat heeft niet zoveel met Bono te maken
Even een zwart neusje halen.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog even een klein rondje wandelen nu, even kijken of er nog wat kruitdampen zijn op te snuiven, tot zo
Wandelzequote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog even een klein rondje wandelen nu, even kijken of er nog wat kruitdampen zijn op te snuiven, tot zo
nee, die is badquote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar die is van Michael Jackson
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oeps. Was het zelf ook vergeten
Maar hij is dus afgelopen![]()
Niet dat er nu een geweldig nummer ismaar deze van U2 kan nog wel
jij weet dingenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Live Aid uitvoering helemaal
Mijn ouders wilden nooit muziek in de auto draaien...quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Terecht punt, wij hadden meer 60s en 70s klassiekers, waardoor ik dat bovengemiddeld kan waarderen
Band boos kwoad dit dat alles. Bono zenuwachtig dat ie wat fout had gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Live Aid uitvoering helemaal
Ik heb een hoop slechte nummers afgeluisterd maar vandaag even niet meer hoorquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef 4-elements het volgende:
Sunday bloody sunday kan ik dan wel weer waarderen.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden nooit muziek in de auto draaien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |