Zeker wel al langer dan 3 jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het is hier volgens mij wel al 3 jaar genoemd, kan natuurlijk dat je dat gemist hebt dus ik chargeer het wat
Maar kan me niet herinneren dat dit 10 jaar geleden zo'n populair feitje was
Frankfurt Oderquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef KBFX2002 het volgende:
Prima deuntje, jammer dat het geleend is.
Ahhhh ja dit is het 2e jaar dat ik post in top2000 topic (helaas nog maar 2e jaar) en meestal snachts eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het is hier volgens mij wel al 3 jaar genoemd, kan natuurlijk dat je dat gemist hebt dus ik chargeer het wat
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij dat ik bier heb ik ben blij dat ik bier heb
Ik mis zelf bijna altijd de laatste dag. Druk met van alles en nog wat. Behalve dit jaar...quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe lang precies johquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker wel al langer dan 3 jaar
Helpt dat ze het goed gejat hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
Voor Bløf-begrippen best een leuk nummer, maar minstens 1000 plekken te hoog in de lijst.
Toch grappig om altijd dan ineens een heel ander persoon te zien dan je je al die tijd voorstelde.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Gretzl het volgende:
Graag @:Dagoduck GOD in de eerstvolgende OP zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vis toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bocking is toch gewoon bocking-worst?
Alex is best een sympathieke gast.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Geike
Hooverphonic-godin
Jammer dat de rest van de band zo onsympathiek is
Geilke dacht ik?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sowieso voegt die Gijke(?) niks toe.
Ja ik zie altijd een zure ouwe eend voor mequote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch grappig om altijd dan ineens een heel ander persoon te zien dan je je al die tijd voorstelde.
Ik kwam er pas heel laat achter dat dit een vertaling isquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Und dann sitzen wir hier im Gartenpavillon
Und was du erzählst hält mich nüchtern und warm
Und oben am Himmel regnen die Wolken
Ich bin froh das du da bist
Ich bin froh das du da bist
Mad about you mag er best in van Hooverphonic.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Geike
Hooverphonic-godin
Sowieso ben je niet goed bij je pepernoot als je Love Shine A Light een kutplaat vindtquote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alex is best een sympathieke gast.![]()
Zei niemand ooit.
bokking is gebakken haring.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bocking is toch gewoon bocking-worst?
Blof heeft het weer vakkundig gejat. Ook niet even toestemming vragen ofzo, nee, ben je gek.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kwam er pas heel laat achter dat dit een vertaling is
Niet meezingen op het Songfestival terwijl alle anderen het wel doenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Geike
Hooverphonic-godin
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alex is best een sympathieke gast.![]()
Zei niemand ooit.
Alsof Blof om toestemming moet vragenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blof heeft het weer vakkundig gejat. Ook niet even toestemming vragen ofzo, nee, ben je gek.
Omdat ze het niet zelf geschreven hebben. Zo zie je maar weer.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef PzKpfw het volgende:
Zoutelande is het enige wat ik te pruimen vind van Blof.
Ik verwar ze met vocking iddquote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
bokking is gebakken haring.
Jackie Cane ookquote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mad about you mag er best in van Hooverphonic.
Hij dacht zeker ik ben toch niet meer in te halen dus fuck it verderquote:
Vocking hellquote:Op donderdag 31 december 2020 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik verwar ze met vocking idd
[ afbeelding ]
Staat die hoger ja?quote:
Niet?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blof heeft het weer vakkundig gejat. Ook niet even toestemming vragen ofzo, nee, ben je gek.
wel waar, hij heeft lekker gewerkt, die gekke eend.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hij dacht zeker ik ben toch niet meer in te halen dus fuck it verder
Weird Al Yankovic doet dat wel tenminste.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, beetje deja vu volgend uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
nederland is een sm- ach laat ook maar.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, beetje deja vu volgend uur![]()
![]()
Scheelt dat ze niet binnen 3 noteringen van elkaar staanquote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, beetje deja vu volgend uur![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Toen Adam en Eva in het paradijs waren verbood God hen om de vrucht te eten. En hij verbood Eva om in de zee te gaan. Toen Eva het toch deed zei God:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
We gaan het straks gewoon kijken op rtl7quote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I WANNA HEAR EVERY PERSON
SEE EVERY SINGLE PAIR OF HANDS
Is Roger ook?quote:
Nouja, ik vind die versie ook best, alleen die had best 2000 plekken lager mogen staan...quote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nederland is een sm- ach laat ook maar.
Opgenomen voor ooit.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We gaan het straks gewoon kijken op rtl7
Flink huisgehouden hier iddquote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel waar, hij heeft lekker gewerkt, die gekke eend.
Nu je het zegt, hoe laat is hij voor het laatst online gesignaleerd?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
weten zeker dat Dago nu niet in een slaapcoma achterover is gegaan?
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het origineel met Sjors wel beter
JA deze. En als al die stemmers op de andere versie dit dan ook kiezen is het top10quote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoeft er dus van mij ook maar in 1 versie in
nee, die moest naar zn Taylor.quote:
xDquote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het origineel met Sjors wel beter
Gelukkig de rest wel aanwezig, John Deacon er wel wat van.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, die moest naar zn Taylor.
En die John hè, Deacon echt wel watquote:Op donderdag 31 december 2020 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, die moest naar zn Taylor.
Ha, de John Ewbank van WLR is er ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze het niet zelf geschreven hebben. Zo zie je maar weer.
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig de rest wel aanwezig, John Deacon er wel wat van.
Godverquote:Op donderdag 31 december 2020 16:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
En die John hè, Deacon echt wel wat
Bedankt Hansquote:Op donderdag 31 december 2020 16:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
En die John hè, Deacon echt wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |