Zelf bakken natuurlijkquote:
Als hoogste 104 volgens mij. Ik denk vooral aan A Day in the Life.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen. Jammer wel, want White Rabbit hoor er wel bij vind ik.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 31 december 2020 16:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is in totaal één lang nummer
Dan telde ik te snel!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zijn er maar 33
Black Sabbath - Iron Man
Deep Purple - Highway Star
Hebben het niet gered.
Oprecht schandalig dat die niet in de top 25 staatquote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
A day in the life wordt gemist
smakeloos landquote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hoogste 104 volgens mij.
Gelukkig toch nog iemandquote:
Die staat ook standaard op mijn stemlijst. Net als White Rabbit. Mensen gaan nog dingen van mij denken hierquote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
A day in the life wordt gemist
Zal tegenvallen. Mijn nieuwjaar bestaat uit 12 uur naar huis rijden dus ik blijf opnieuw nuchter vandaagquote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dankje
Jij ook alvast de beste wensen
Volgend jaar iets meer risico in mn lijstje leggen, dit haalt het inderdaad toch altijd welquote:
Ook lekker hoor!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb wel prosecco koud staan.
Gelukkig staat er ook The Dizzy Man's Band op.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die staat ook standaard op mijn stemlijst. Net als White Rabbit. Mensen gaan nog dingen van mij denken hier
dat je smaak hebt?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die staat ook standaard op mijn stemlijst. Net als White Rabbit. Mensen gaan nog dingen van mij denken hier
Ik hoor iedereen alleen maar over het bakken van oliebollen maar niemand over het eten ervanquote:Op donderdag 31 december 2020 16:23 schreef essnhills het volgende:
Sowieso wel een goede dag dit om oliebollen te halen. Lekker meeblèren en een beetje deeg in olie laten glijden
Echt hequote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef MTheBassman het volgende:
dit blijft toch echt een godenplaat mensen.
Ah, Corona-bonusquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Altijd tof als een nummer halverwege zoiets heeft van: fuck conventies, laten we iets compleet anders gaan doen
Dat compenseert alles inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig staat er ook The Dizzy Man's Band op.
Triple outro genotquote:
DaGodquote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Gretzl het volgende:
Graag @:Dagoduck GOD in de eerstvolgende OP zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weten zeker dat Dago nu niet in een slaapcoma achterover is gegaan?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baasquote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Leo Blokhuis, die hier vast ook wel zitquote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels denk ik dat niemand hier niet weet dat het PLEASE TURN ME OVER is
(behalve ess)
Het enige argument voor zoomquote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
have fun, tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga maar eens op pad, beste mensen. Heb een fijne jaarwisseling en geniet met volle teugen van Michael Kiwanukagod.
Tot in 2021.
Tot morgen in DRT.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga maar eens op pad, beste mensen. Heb een fijne jaarwisseling en geniet met volle teugen van Michael Kiwanukagod.
Tot in 2021.
Mannen met lang haarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nothing else mattersquote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef PzKpfw het volgende:
Komt er nog Metallica? Ik heb zin om iets te slopen.
Nog 3, alleen 1 is niet echt sloop waardigquote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef PzKpfw het volgende:
De baas in MUZquote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef heywoodu het volgende:
Dit is echt de dag waarop ik de hele dag nummers hoor waarvan ik zou zweren dat ze in de top-20 zouden staan. Zo genieten van Enter Sandman en God Only Knows, mooi altijd die contrasten
enter sandman later dit uurquote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef PzKpfw het volgende:
ik wisth et nietquote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
(behalve ess)
Tot in t voetbaltopic Stijnquote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Tot in 2021.
Wrijf het in.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opnieuw lager dan Disturbed.
Wat is wat?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
(behalve ess)
Staat god only knows niet in de top20?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef heywoodu het volgende:
Dit is echt de dag waarop ik de hele dag nummers hoor waarvan ik zou zweren dat ze in de top-20 zouden staan. Zo genieten van Enter Sandman en God Only Knows, mooi altijd die contrasten
Stemplaatjequote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
enter sandman later dit uur
Fijne jaarwisseling, doe geen dingen die ik ook niet zou doen, check je later homies 4 life, en tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Tot in 2021.
Nouja het is hier volgens mij wel al 3 jaar genoemd, kan natuurlijk dat je dat gemist hebt dus ik chargeer het watquote:
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef MTheBassman het volgende:
hierna geen Blof meer gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |