Jackie Cane ookquote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mad about you mag er best in van Hooverphonic.
Hij dacht zeker ik ben toch niet meer in te halen dus fuck it verderquote:
Vocking hellquote:Op donderdag 31 december 2020 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik verwar ze met vocking idd
[ afbeelding ]
Staat die hoger ja?quote:
Niet?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blof heeft het weer vakkundig gejat. Ook niet even toestemming vragen ofzo, nee, ben je gek.
wel waar, hij heeft lekker gewerkt, die gekke eend.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hij dacht zeker ik ben toch niet meer in te halen dus fuck it verder
Weird Al Yankovic doet dat wel tenminste.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blof heeft het weer vakkundig gejat. Ook niet even toestemming vragen ofzo, nee, ben je gek.
Laat ik het zo zeggen, beetje deja vu volgend uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
nederland is een sm- ach laat ook maar.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, beetje deja vu volgend uur![]()
![]()
Scheelt dat ze niet binnen 3 noteringen van elkaar staanquote:Op donderdag 31 december 2020 16:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, beetje deja vu volgend uur![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |