Vond ik niet per se waardig om in de top 100 binnen te komen, maar het is geen vervelende plaat.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:27 schreef Guanabana het volgende:
Wat een hoge nieuwe binnenkomer, en ken 'm volgens mij niet eens.
Ik had vorig jaar ook een dry January m.u.v. 1 keertje toen ik een nachtje uit was. En aan het eind van de maand realiseerde ik me dat ik het jaar daarvoor zónder bewust dry January te doen ook ongeveer zoveel had gedronken in die maandquote:Op donderdag 31 december 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
Vind het altijd wel weer fijn als het januari is en je normaal kan doen
Ik doe dan ook altijd dry January, maar is dit jaar niet echt nodig want had al een dry 2020.
Dit weet ik nog.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had vorig jaar ook een dry January m.u.v. 1 keertje toen ik een nachtje uit was.
Ja ik voelde me weer net het kleine kind dat uit de snoeptrommel had gestolen en door mamma werd betraptquote:Op donderdag 31 december 2020 13:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit weet ik nog.
Ik was teleurgesteld.
Deze kun je vandaag nog wel 10x postenquote:Op donderdag 31 december 2020 13:35 schreef Guanabana het volgende:
Omg wat een genot komt er aan komend uur.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze kun je vandaag nog wel 10x posten
Dacht even dat het een grapje wasquote:
Ik maak nooit grapjesquote:Op donderdag 31 december 2020 13:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dacht even dat het een grapje was
quote:
Van Dire Straits had ik Telegraph Road, wel veruit mijn favorietquote:Op donderdag 31 december 2020 13:37 schreef Guanabana het volgende:
Private Investigations had ik zomaar op kunnen stemmen, heb wel gestemd op twee nummers die nog moeten komen.
Ik ookquote:Op donderdag 31 december 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van Dire Straits had ik Telegraph Road
Nee ik ook niet, maar vond het wel heel leukquote:
Je moet er wel wat voor doen he?quote:
Qua avondeten niet, maar ik heb wel kaas, worst en appelbeignets voor vandaag in huis gehaald (nou ja, de kaas had ik eigenlijk nog) plus wat speciaalbier. Bubbels heb ik een of andere gin fizz-achtige uit de uitverkoopbak gehaald, dat wilde ik wel proberenquote:Op donderdag 31 december 2020 13:17 schreef Guanabana het volgende:
Gaan jullie iets speciaals eten of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |