Ho ho, ik ben geen snobquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel potentiele posters zouden we eigenlijk hebben weggejaagd omdat we snobs, betweters en zuurpruimen zijn?
Ik weet het, tegen dat gespam kan je gewoon niet op joh....quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
@:Isorden je moet wat beter je best doen want essnhills heeft je ingehaald.
Weet je dat zeker D.quote:
tegen uberspammers is geen kruit gewassenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Dit vind ik wel indrukwekkendquote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hier krijg je toch prostaatjeuk van
Zo'n opvallende UI ook, het valt niet op.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik weet het, tegen dat gespam kan je gewoon niet op joh....
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou ook niet zo van die snobs en betweters en zuurpruimen
Dit was niet afgesproken. Ik heb het af en toe al zo zwaar relatief positief te blijven over nummersquote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een jaartje of wat duurt
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is het testament van de verdronken vlinder.
oh...is dat het...quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
Zal je prostaat eens laten jeukenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ach, kind toch.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik voel me altijd oud bij dit liedjeAls kind dacht ik altijd als ik deze hoorde, 22, dat duurt nog heel lang. En nu is dat al 6 jaar geleden
Vak apart. Ik schaar me er niet onder.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
tegen uberspammers is geen kruit gewassen
goede observatie welquote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef Kopiko het volgende:
Ik denk dat Maaike Ouboter dit grijsgedraaid heeft.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei eerder nog dat hem dat vandaag niet ging overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik heb louter kwaliteitspostsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik weet het, tegen dat gespam kan je gewoon niet op joh....
godzijdank ik ben niet de enigequote:
Wellicht heeft-ie daar prostatiegeld voor over.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal je prostaat eens laten jeuken
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal je prostaat eens laten jeuken
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vak apart. Ik schaar me er niet onder.
Eensch.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veel te weinig liefde voor boudewijn hier
Ik zal altijd relatief positief blijven over nummerquote:Op woensdag 30 december 2020 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was niet afgesproken. Ik heb het af en toe al zo zwaar relatief positief te blijven over nummers
Je gemiddelde ligt veel te hoog.quote:
Drs. P. is ongeëvenaard.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Gretzl het volgende:
Sowieso de mooiste Nederlandstalige tekst van voor 2000?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mijn ouders is het album met de plaatjes
Die zo vals getuigen van een blijde jeugd
Maar ze tonen niet de zouteloze praatjes
Die een kind opvoeden in eer en deugd
En verder krijgen ze alle dwaze dingen terug
Die ze mij teveel geleerd hebben die tijd
Ze kunnen mij tenslotte ook niet dwingen
Groot te worden zonder diepe rouw en spijt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het oude werk is meer dan uitstekendquote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
FOK! leeft tegenwoordig alleen nog maar van negativiteit, vreselijk. Maar ik schater ha ha.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tien jaar geleden vond iedereen hier dit wel mooi volgens mij. Er is toch veel veranderd in die tijd.
Het leven gaat zo hard als deze topicreeksquote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, kind toch.![]()
(ik dacht dat altijd als ik Coolio hoorde rappen "I'm 23 now, will I live to see 24" en dan dacht ik woah hoe zou dat zijn dan. En ineens was ik 20 jaar ouder).
Ik kan dit wel waarderen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is ouder werkquote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
het oude werk is meer dan uitstekend
Verre van, maat!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
godzijdank ik ben niet de enige
Ik waardeer dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tien jaar geleden vond iedereen hier dit wel mooi volgens mij. Er is toch veel veranderd in die tijd.
quote:
als je kijkt naar aanwezige uren, staat ze ver bovenaan denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je gemiddelde ligt veel te hoog.
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, kind toch.![]()
(ik dacht dat altijd als ik Coolio hoorde rappen "I'm 23 now, will I live to see 24" en dan dacht ik woah hoe zou dat zijn dan. En ineens was ik 20 jaar ouder).
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef Isorden het volgende:
Boudewijn is wel een Vreemde Kostganger....
George en Henny ook
Blijkbaarquote:
Waar je mee omgaat wordt je besmet? Misschien geldt dat ook voor muziek die nooit meer gedraaid wordt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dus meer dan uitstekendquote:
je huilt maar je lacht ?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FOK! leeft tegenwoordig alleen nog maar van negativiteit, vreselijk. Maar ik schater ha ha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |