Cruz is wat ze in de alt-right hoek een "cuck" noemen, geloof ik. Maar bovenal bestaat er geen grotere hypocriete engnek in de Amerikaanse politiek dan Ted Cruz, maar dat is dan weer mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:14 schreef Bluesdude het volgende:
ik snap die Cruz niet. Werd hij niet herhaaldelijk vernederd door Trump in 2016 ?
En nu wil hij een verkapte staatsgreep doen voor die bully
Het totaal van 2 maanden staatsgreeppogingen van de republicans is wel een farce.
Kinderachtig gedrein..
Doe het goed.. of doe het niet. Dit is Make America Pathetic Again.
Ja, kan niet vaak genoeg gedeeld worden, allemaal boter op hun hoofd.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef Bluesdude het volgende:
Kan de president de vice-president ontslaan ?
Zowel de president als de president zijn verkozen en kunnen dus niet ontslagen worden. En VP kan wel de laan uit worden gestuurd middels een impeachment.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
Wie kan wel de vice-president ontslaan?
Congress ?
Als ze echt van een vice-president afwillen, kunnen ze het wel https://www.msnbc.com/bagman , ze hebben Agnew ook gewipt voor ze achter Nixon aangingen.quote:
In 2016 werd Cruz groot gemaakt door een miljardairs-netwerk rondom Mercer dat hem bijna tot presidentskandidaat gebracht had (wat hij dan vermoedelijk netaan van Clinton verloren zou hebben, maar vervolgens een sterke positie binnen de Republikeinse partij opgelevert had)...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:14 schreef Bluesdude het volgende:
ik snap die Cruz niet. Werd hij niet herhaaldelijk vernederd door Trump in 2016 ?
En nu wil hij een verkapte staatsgreep doen voor die bully
Het totaal van 2 maanden staatsgreeppogingen van de republicans is wel een farce.
Kinderachtig gedrein..
Doe het goed.. of doe het niet. Dit is Make America Pathetic Again.
Dat zeg ik ook altijd al: Die rechters zitten er niet om Trump een plezier te doen, maar de rechtspraak een religieus/conservatieve kleur te geven. Bij religieuze getinte rechtzaken zullen ze er werk van maken in het voordeel van religie te beslissen net zoals je een deel van de SCOTUS nu al ziet doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
wacht maar tot er een abortus vraagstuk op tafel komt.
Ik dacht dat Agnew aftrad vanwege juridische vervolgingenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als zevecht van een vice-president afwillen, kunnen ze het wel https://www.msnbc.com/bagman , ze hebben Agnew ook gewipt voor ze achter Nixon aangingen.
Als voorzitter van de Joint Session dient hij natuurlijk geen partij te kiezen en als een senator en een afgevaardigde een protest indienen, dient daarmee serieus omgegaan te worden en een debat gehouden worden...quote:Op zondag 3 januari 2021 00:25 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Pence gaat mee...
“The Vice President welcomes the efforts of members of the House and Senate to use the authority they have under the law to raise objections and bring forward evidence before the Congress and the American people on January 6th.” 2/2
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:27 schreef Bluesdude het volgende:
Trump zei in 2016 toch ook iets denigrerends over de echtgenote van Cruz ?
Maandenlang is geroepen dat antifa en blm vreedzaam protesteerden. Dan moet deze uitspraak tot vreedzaam protest dus geen probleem zijn.quote:
Wat heeft dit met antifa en blm te maken? En roept hij op te vreedzaam protesteren? Vreedzame coup?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maandenlang is geroepen dat antifa en blm vreedzaam protesteerden. Dan moet deze uitspraak tot vreedzaam protest dus geen probleem zijn.
He psst. Weet je dat Trump de verkiezingen heeft VERLOREN? Waarom protesteren als je dit weet? Deal with it en zo..quote:Op zondag 3 januari 2021 10:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maandenlang is geroepen dat antifa en blm vreedzaam protesteerden. Dan moet deze uitspraak tot vreedzaam protest dus geen probleem zijn.
Tja, als men nou eens bewijs mocht voorleggen was dit is makkelijk op te lossen. Maar zo ver komt het niet eens in die rechtzaken, ze worden afgekapt op technicalities en andere onzin.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:17 schreef DestroyerPiet het volgende:
wanneer wordt het proberen ongedaan te maken van een vrije en eerlijke verkiezing strafbaar? er moet toch ergens een grens zitten tussen het vragen stellen bij de uitslag en een Coup proberen te plegen?
Of er is gewoon geen bewijs,maar dat zou te simpel en logisch zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tja, als men nou eens bewijs mocht voorleggen was dit is makkelijk op te lossen. Maar zo ver komt het niet eens in die rechtzaken, ze worden afgekapt op technicalities en andere onzin.
Haha, tuurlijk ga jij ook mee in deze onzinquote:Op zondag 3 januari 2021 11:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tja, als men nou eens bewijs mocht voorleggen was dit is makkelijk op te lossen. Maar zo ver komt het niet eens in die rechtzaken, ze worden afgekapt op technicalities en andere onzin.
Waarom dan al die rechtzaken afkappen nog voordat bewijs getoond is? Laat ze lekker door de mand vallen zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:18 schreef Puddington het volgende:
[..]
Of er is gewoon geen bewijs,maar dat zou te simpel en logisch zijn.
Hoe kom je erbij dat ze allemaal afgekapt zijn voordat het bewijs geleverd is? Of geloof je ook dat je bewijs na het indienen van de rechtzaak kunt leveren?quote:Op zondag 3 januari 2021 11:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom dan al die rechtzaken afkappen nog voordat bewijs getoond is? Laat ze lekker door de mand vallen zou ik zeggen.
Je grote held heeft gewoon eerlijk en dik verloren. Misschien tijd om dat te gaan accepteren voor je jezelf nog verder voor schut zet?quote:Op zondag 3 januari 2021 11:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zal wel het meest recente frame in zijn radicaliserende bubbel zijnquote:Op zondag 3 januari 2021 11:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze allemaal afgekapt zijn voordat het bewijs geleverd is? Of geloof je ook dat je bewijs na het indienen van de rechtzaak kunt leveren?
Je kan niks tonen wat je niet hebt.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom dan al die rechtzaken afkappen nog voordat bewijs getoond is? Laat ze lekker door de mand vallen zou ik zeggen.
Mijn grote held heeft niet mee mogen doen.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je grote held heeft gewoon eerlijk en dik verloren. Misschien tijd om dat te gaan accepteren voor je jezelf nog verder voor schut zet?
Waar komt dan dat gedrag vandaan om keer op keer op keer mee te gaan in de leugens van Trump en consorten?quote:Op zondag 3 januari 2021 11:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn grote held heeft niet mee mogen doen.
Het verandert niet omdat de vaste kliek inderdaad steeds hetzelfde blijft doen, hoe vaak ze ook gecorrigeerd worden.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:24 schreef Puddington het volgende:
[..]
Je kan niks tonen wat je niet hebt.
Maar goed, we weten allemaal weer hoe het gaat: mensen houden je verantwoordelijk voor je bullshit, je gaat klagen dat iedereen op de persoonlijke aanval gaat en Trumpsteun niet mag op dit topic (hoewel je zelf nog altijd aangeeft vooral tegen Clinton te zijn) en dan loop je briesend weg door te zeggen dat je zogenaamd geen discussie aangaat met mensen die er niet open voor staan. Dat heb je de afgelopen jaren altijd zo gedaan en ik zie niet in hoe dat nu anders gaat zijn.
Als hij niet je grote held is, waarom ben je dan zo vatbaar voor de leugens uit zijn kamp, zoals eerder inderdaad ook bij die pizza's waar je nu zelf over begint voor je dat anderen weer gaat verwijten?quote:Op zondag 3 januari 2021 11:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het verandert niet omdat de vaste kliek inderdaad steeds hetzelfde blijft doen, hoe vaak ze ook gecorrigeerd worden.
"grote held" is al gevallen, nu is het wachten op de eerste die over pizza's begint.
Ook wel typisch dat je dit nu gebruikt om de inhoudelijke weerlegging van je punt te negeren.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het verandert niet omdat de vaste kliek inderdaad steeds hetzelfde blijft doen, hoe vaak ze ook gecorrigeerd worden.
"grote held" is al gevallen, nu is het wachten op de eerste die over pizza's begint.
Zuchtquote:Op zondag 3 januari 2021 11:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je gelooft dus inderdaad nog steeds blind wat er allemaal in je bubbel wordt geroepen.
Maar goed, als die overduidelijke ongeregeldheden er zijn, dan kan je dat bewijs vast ook eenvoudig tonen?
En als dat het geval is, dan springen de media daar toch met alle plezier bovenop? Of zitten alle media ook in dat complot?
Er was minder fraude dan ooit. Het is van alle kanten grondig onderzocht.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er in de VS een hoop mensen die daar niet in trappen. Dit nu toestaan zet de deur wagenwijd open voor nog meer fraude in de toekomst.
Je wil graag die leugens van Trump&co geloven.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:38 schreef Refragmental het volgende:
Er waren zo ontzettend veel ongeregeldheden tijdens de verkiezingen dat het bizar is dat dit niet van alle kanten onderzocht wordt.
Dat klopt..... die fraude van Trump en fans toestaan, geloven en zo politieke tegenstanders uitschakelen zet de deur open naar meer fraude in de toekomst. Dat is de democratie ondermijnen, wat Trump en Co doenquote:Op zondag 3 januari 2021 11:38 schreef Refragmental het volgende:
Dit nu toestaan zet de deur wagenwijd open voor nog meer fraude in de toekomst.
Heb je nog steeds hoop dat de staatsgreep lukt?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat, als er duidelijke en massale verkiezingsfraude was, geen enkele serieuze nieuwsorganisatie ter wereld daar bovenop is gedoken. Dergelijke fraude aantonen is een garantie op eeuwige roem.quote:
Inderdaad, als die meegaan in het negeren van de democratische afspraken in de VS, dan is dat zeer schadelijk en een rechtstreekse aanval op die democratie...quote:Op zondag 3 januari 2021 11:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat klopt..... die fraude van Trump en fans toestaan, geloven en zo politieke tegenstanders uitschakelen zet de deur open naar meer fraude in de toekomst. Dat is de democratie ondermijnen, wat Trump en Co doen
Van wat ik van de vorige demonstraties in DC heb begrepen is het dragen van wapens niet toegestaan daar. De vorige keer zag je daarom ook geen wapens bij de Proud Boys.quote:Op zondag 3 januari 2021 07:08 schreef Ringo het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de gewapende milities die op uitnodiging van Trump op 6 januari Washington DC onveilig gaan maken? Meer nog dan de stoet coupplegers zijn die in staat om een burgeroorlog te ontketenen, ook nadat Trump definitief is weggestuurd. Chaos and disorder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |