Ik heb ook drummers live gezien, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 30 december 2020 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens de drummer die drumt op het nummer A Horse With No Name van America live gezien.
Sowieso een slechte start, zie vorige TT.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:37 schreef Sabata het volgende:
Ik lees eigenlijk nu de topic titel en vraag me vooral af: Assen of The Isle of Man
GIMME GIMME GIMMEquote:
Whutquote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 jaar geleden stond dit nog op 1314.
Ligt ook een beetje aan de urgentie. De Proclaimers waren op weg naar een vrouw. Die hadden een missie.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
500 miles te voet lijkt me langer te duren dan 100 werst met de trojka.
Bij Derek & the Dominos?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Pizza'tje besteld, yumVind ik gerechtvaardigd zo na het sporten.
Audiquote:Op woensdag 30 december 2020 16:37 schreef Sabata het volgende:
Ik lees eigenlijk nu de topic titel en vraag me vooral af: Assen of The Isle of Man
ABBA inflatie is echt immens. Zeker van de meer foute uur fahige plaatjes.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Whut
Dit is wel een van m'n favoriete ABBA's
Het gaat niet zo lekker bij jouquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal er een paar voor je bewaren
Of in Hung Up van Madonna.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:39 schreef essnhills het volgende:
In een remix zou je hier prima over kunnen gaan op Relight my fire
your love is my only desire
De beste Dan Hartman is I Can Dream About You.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:39 schreef essnhills het volgende:
In een remix zou je hier prima over kunnen gaan op Relight my fire
your love is my only desire
De trojka was ook nogal zwaarbeladen in het begin.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de urgentie. De Proclaimers waren op weg naar een vrouw. Die hadden een missie.
Die familie van Drs.P zat een beetje muziek te maken in de trojka en konden nog geen wolf voor blijven
Zelf het beslag gemaakt gezien het hier niet te kopen viel maar iets te zuinig geweest met de suiker, drama!quote:
Eens, Drs P zocht gewoon een excuus om makkelijk van zijn vrouw en kids af te komen, had alleen niet op die laatste kuil in de weg gerekendquote:Op woensdag 30 december 2020 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de urgentie. De Proclaimers waren op weg naar een vrouw. Die hadden een missie.
Die familie van Drs.P zat een beetje muziek te maken in de trojka en konden nog geen wolf voor blijven
Let me know if you're good to go, I said..quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ga ik morgen wel halen met Too Good To Go
Extra poedersuiker eroverheen doen met eten een optie?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf het beslag gemaakt gezien het hier niet te kopen viel maar iets te zuinig geweest met de suiker, drama!
Wat heeft hij een humor hè.quote:
Neequote:Op woensdag 30 december 2020 16:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker bij jou
Ja BB toch?quote:
Hij is half correct.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
De mannen van ABBA.
Oke Ruud, dankje.
Oehh, te weinig suiker is minder genot iddquote:Op woensdag 30 december 2020 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf het beslag gemaakt gezien het hier niet te kopen viel maar iets te zuinig geweest met de suiker, drama!
Doe ik dan ook derhalve is mijn trui momenteel wit.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Extra poedersuiker eroverheen doen met eten een optie?
@Gretzlquote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Cee het volgende:
Kan het iets minder met die overload aanin 1 post? Flipt totaal op mn mobiel.
bedankt Matthijs.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
De Top2000 Draait Dooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Je vraagt erom hequote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Cee het volgende:
Kan het iets minder met die overload aanin 1 post? Flipt totaal op mn mobiel.
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik dan ook derhalve is mijn trui momenteel wit.
Ik had een zwarte stoffen winterjas. Drama met oliebol eten op de marktquote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik dan ook derhalve is mijn trui momenteel wit.
africa is ronduit kut, helemaal na die niuewe hypequote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Beter dan Aaaaaafrica, fite me.
Die staat hoog in de gifjes top 10 allertijdenquote:
En dit jaquote:
Ow ja de Koreaanse Michael Bubléquote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Busker Busker mag wel in de top2000![]()
Benieuwd of BTS er ooit in gaat komen
Absoluut,quote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Gretzl het volgende:
Hebben jullie tijdens de Top 2000-week ook altijd het gevoel dat de helft van het Nederlandse volk naar het buitenland is geëmigreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |