Moet ff wachten tot vlak voor 20:00 vanavondquote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijd voor snoeiharde metal, vind ik.
Daar had Panic van The Smiths beter gepast idd.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ironisch genoeg was dat tijdens Gijs’ shift.
Bij mij ookquote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef DecoAoreste het volgende:
En dit nummer was een onvervalste 'oh ja'.
Ik hang het aan het grootste drankorgel!quote:
Áltijdquote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Busker Busker mag wel in de top2000quote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje maar. Vind het ook gwn leuk een keer mee te luisteren![]()
waardeer ik k-pop straks ook wat meer
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Peter Gabriel is vooral een favoriet bij mij omdat mijn moeder er voor blijft vallen als ik hem Phil Collins noem.
Ja, ja super leuk.
Hij was in de buurtquote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft Paul Simon daar een plaat opgenomen?
was het in Blaricum ?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest ooit post bezorgen bij iemand die Hazes heet en verder in de straat woonde iemand met de naam Alberti![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was vast in Amsterdam ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest ooit post bezorgen bij iemand die Hazes heet en verder in de straat woonde iemand met de naam Alberti![]()
![]()
![]()
![]()
Hoor je leuke 'nieuwe' muziek?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje maar. Vind het ook gwn leuk een keer mee te luisteren![]()
waardeer ik k-pop straks ook wat meer
Stond er maar wat kwaliteit van die periode in.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het origineel van de Vengaboys wel beter
Even onthouden voor volgend jaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hoort er eigenlijk ook wel in, qua 90's genot
Ik had Boom boom boom I want you in my room als TTquote:
Even de mensen wat wakker schudden.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In het geval van Hazes wel jaquote:
Weer een zorg minderquote:Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef ik daar niet wakker om te liggen
Maar dat paste niet?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Boom boom boom I want you in my room als TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |