Lets spend the night togetherquote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
My heart going BOOM BOOM BOOM
I want you in my room
Nee, maar ik heb het hier aan zijn dossier toegevoegd.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Peter Gabriel vroeger optrad met een Roodkapje jurk aan en een wolfenmasker op?
True story!
Cover van Vengaboysquote:
Altijdquote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijd voor snoeiharde metal, vind ik.
Ironisch genoeg was dat tijdens Gijs’ shift.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik schakel weer in. Alleen God is a DJ nog even terugluisteren.
Beetje maar. Vind het ook gwn leuk een keer mee te luisterenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu probeer je ook andere muziek te ontdekken?
Ik had vroeger een playboy van haarquote:Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft Dré Hazes... sowieso team Bridget
Heeft Paul Simon daar een plaat opgenomen?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef PippenScottie het volgende:
En wisten jullie dat de hoofdstad van Zimbabwe vroeger Solisbury heette?
Ik vergeef het jequote:
Moeten we teams kiezen?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft Dré Hazes... sowieso team Bridget
Die hoort er eigenlijk ook wel in, qua 90's genotquote:
Ik moest ooit post bezorgen bij iemand die Hazes heet en verder in de straat woonde iemand met de naam Albertiquote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al verteld dat Hazes aangetrouwde familie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |