Nou nou nou.quote:
Adje vd Berg!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Op fietse het beste nederlandse nummer volgend uur
NederNietquote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef Evenstar het volgende:
6 NL nummers dit uur, meteen duidelijk waarom het een kut uur is
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
6x Nederlandstalig?
GODVERDOMME
ZIEDEND PISLINK RAZEND ALLESquote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
6x Nederlandstalig?
GODVERDOMME
Nederlands?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Op fietse het beste nederlandse nummer volgend uur
Oh nee dat was tim knol, wie deed dat ook alweer bij maan?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat giel beelen maan niet draait
VIES MADquote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ZIEDEND PISLINK RAZEND ALLES
Heb het over haar zangkunsten en ik kan ook wel een miljoenmiljard mooiere vrouwen bedenken waar ik leuke dingen mee wil doenquote:
Lullo's van 538?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nee dat was tim knol, wie deed dat ook alweer bij maan?
4 keerquote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
6x Nederlandstalig?
GODVERDOMME
Ik tel er 3quote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
6x Nederlandstalig?
GODVERDOMME
De Maan draait toch altijd?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
Niet te snel mensen, straks is het topic al vol voordat Maan draait.
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ZIEDEND PISLINK RAZEND ALLES
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Ferdo het volgende:
Als je haar bespringt, spreek je dan van een Maanlanding?
/badum tsss
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Onverstaanbaar had ook een albumtitel van Frank Boeijen kunnen zijn
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef TheVulture het volgende:
"Volle Maan", daar zorgt Marco wel voor
marco vindt dit leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best aardig kan zingen
Marco B is een weerwolf, want hij houdt van een Volle Maanquote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Ferdo het volgende:
Als je haar bespringt, spreek je dan van een Maanlanding?
/badum tsss
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef TheVulture het volgende:
De lunch of nog het ontbijt?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck, is het alweer twee uur. Moet nog ff eten.
Marco "creampie" Borsatoquote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef TheVulture het volgende:
Ja, vast.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb het over haar zangkunsten en ik kan ook wel een miljoenmiljard mooiere vrouwen bedenken waar ik leuke dingen mee wil doen
Allebei.quote:
ik las likje.quote:
Ohh net gemist dan. Hoe laat zat je er eindelijk in?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie hebben wat gemist jongens. Zat vannacht 2,5 uur lang in het Top 2000 café.
Of van Eefje de Visserquote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Onverstaanbaar had ook een albumtitel van Frank Boeijen kunnen zijn
Ik ga rond 16.00 uur wel even naar de Jumbo..quote:Op woensdag 30 december 2020 14:04 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik moet zo zelf nog even Op Fietse oliebollen halen.
Welke zanger?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
Maan heeft bij mijn buurmeisje in de klas gezeten.
Ook komt mijn oudste Pippie net vragen "Wanneer komt Ze Huilt maar Ze Lacht?"
Maan is ook vreemdgegaan met een zanger waarvoor de moeder van een vriendinnetje van mijn jongste Pippie de catering heeft verzorgd.
Er is te veel Maan in mijn leven
"Volgespoten Maan"*quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef TheVulture het volgende:
Een middagontbijt.quote:
Komt zo wel HÉÉL dichtbijquote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
Maan is ook vreemdgegaan met een zanger waarvoor de moeder van een vriendinnetje van mijn jongste Pippie de catering heeft verzorgd.
3.30 tot 6 uur. Printscreen in OP.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohh net gemist dan. Hoe laat zat je er eindelijk in?
Eefje versta ik ook niet altijd goed neequote:
Je Pippies hebben een goede smaak als ze nu al in zowel de Duitse als de Nederlandse taal de mooiste liedjes uitkiezenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
Tijd voor wat zonquote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 14:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben benieuwd of ik dat nummer überhaupt ken eigenlijk
Het regent hier nuquote:
Dat hele Marco en Maan gedoe is redelijk bekentquote:Op woensdag 30 december 2020 14:06 schreef essnhills het volgende:
EN hoezo weten jullie zoveel over wie met wie vreemdgaat?
Ik wist dat ze genamechecket zou wordenquote:
Ze volgen allemaal de Story.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:06 schreef essnhills het volgende:
Story en Prive, vakliteratuur dus.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:06 schreef essnhills het volgende:
Soaps, Showbizz & Sterrenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:06 schreef essnhills het volgende:
Ze kende het liedje uit de Katrien Duckquote:Op woensdag 30 december 2020 14:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je Pippies hebben een goede smaak als ze nu al in zowel de Duitse als de Nederlandse taal de mooiste liedjes uitkiezen
Ik weet het eigenlijk alleen omdat iedereen er verwijzingen naar maaktquote:Op woensdag 30 december 2020 14:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat hele Marco en Maan gedoe is redelijk bekent
Blijkbaarquote:
Bijna even mooi als m'n derde fave Nederlandstalige liedje van het jaar, Ergens in Mijn Hoofd van Linde Schöne. Vergelijkbaar themaquote:Ze zit hier alleen in de trein
En ze duikt in haar jas
Ze kijkt uit het raam
En ze vraagt zich af
Hoe zou het voelen jezelf te zijn
Want soms doet het pijn
maar ze huilt maar ze lacht
ze huilt maar ze lacht
Helaasch niet neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |