Dit stuk is ook prima ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef skysherrif het volgende:
Dit stukje is nog lekkerder dan de intro
eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef skysherrif het volgende:
Nee, Wizzard was met Roy Woodquote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Who are you en pinball wizzard ook fijn en natuurlijk The Tune
En dat is terecht.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:52 schreef essnhills het volgende:
Dat pingeltje zou moeten gaan irriteren, maar het doet het niet![]()
![]()
Ik bedoelde dat ik het een dag opschuifquote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is met de auto... maar komt net thuis en was het vergeten. Hij had wel de ijslepel opgehaald bij mijn broer.
T/m 2017 wel, laatste jaren is het een feelgood-plaatje geworden. Soms zit er nog evolutie in m'n smaakquote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw smaak is ook niet te doorgronden, je zou zeggen dat jij dit prostaatkitsch vindt.
ook wel een lekker swingend liedjequote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, kom je 2 jaar geleden even terug in de lijst na jarenlange afwezigheid, sta je ineens op 357. Die film heeft Elton veel opgeleverd
Jup al vond ik het wel altijd raar dat misschien wel zijn grootste meezinger er jaren niet in stond.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, kom je 2 jaar geleden even terug in de lijst na jarenlange afwezigheid, sta je ineens op 357. Die film heeft Elton veel opgeleverd
Owquote:Op woensdag 30 december 2020 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het een dag opschuif
#filmbonusquote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze stond er in 1999 in, heeft er 8 jaar ofzo niet ingestaan, en staat nu op z'n hoogste ooit. Netjes hoor.
Ja eens Elton was wel wat ondergewaardeerd in de lijst een paar jaar terug. Yellow Brick Road is ook primaquote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup al vond ik het wel altijd raar dat misschien wel zijn grootste meezinger er jaren niet in stond.
Hoi Essquote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Gretzl het volgende:
Ooooh deze Elton ken ik uiteraard wel, kon me de titel alleen niet voor de geest halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |