Dat is gewoon wat ik verstondquote:
Adres van je oma?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
De oliebollenmix is klaar, maar ik ben nog wachtende op de friteuse en ijslepel. Twan ging die even voor mij ophalen bij oma.
Foutje moet kunnen!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
DIT HAD STEMPLAAT GENOT MOETEN ZIJN Maar ik was hem vergeten![]()
Ik meestal ook niet, maar met deze welquote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan niet veel met The Who. Maar ik heb er ook niks tegen of zo, gewoon prima nummers.
Wat raar dat je dit nog niet eerder hebt verteld.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow oke.. nou de dames waren valse kraaien.
Vandaag is het nat buiten, dus morgen wellichtquote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
De oliebollenmix is klaar, maar ik ben nog wachtende op de friteuse en ijslepel. Twan ging die even voor mij ophalen bij oma.
Leuke Pinoquote:
Waarom niet? Het is toch belachelijk? Een jaartje zonder vuurwerk moet gewoon kunnen, er zijn goede redeneren voor. In het jaar van de vuurwerkramp is er in Enschede ook geen vuurwerk afgestoken en daar zeurde niemand over.quote:
Ik ben niet zo'n grote Who-fan. Ik vind My Generation en Won't get fooled again wel tof.quote:
Who are you en pinball wizzard ook fijn en natuurlijk The Tunequote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n grote Who-fan. Ik vind My Generation en Won't get fooled again wel tof.
Jouw smaak is ook niet te doorgronden, je zou zeggen dat jij dit prostaatkitsch vindt.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
TIENERWOESTENIJ, HET IS MAAR TIENERWOESTENIJ
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou de opvolger worden van Tommy als rockopera. Maar Townshend bezweek onder de druk en bracht alsnog dit als los nr uitquote:
Hij is met de auto... maar komt net thuis en was het vergeten. Hij had wel de ijslepel opgehaald bij mijn broer.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaag is het nat buiten, dus morgen wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |