Door haar serie op Netflix?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef MTheBassman het volgende:
hoezo heeft Dolly Parton eigenlijk zo'n boost gekregen?
Doodgaan, en opstaan, in een T-shirt van haar.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Doodgaan, het paardenmiddel van de Top 2000.
Wel een hardnekkige fanclub van The Doors, zeg.quote:
Goeie vraag, denk vooral vanwege Jolene dat ineens overal populair is geworden.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef MTheBassman het volgende:
Die Kenny meer in de lijst komen helaas.quote:
onder het mes gegaan?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef MTheBassman het volgende:
Omdat ze op het internet een 'wholesome' persoon is geworden, met haar goede doelen enzo?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef MTheBassman het volgende:
dit is de eerste keer dat ik daarvan gehoord hebquote:
Ruby, Don't Take You Love To Town had wel verdiend om binnen te komenquote:
Mother Earth was ook trending vanochtendquote:
Giant turd.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Bono doet ook aan goede doelen, maar dat is een hypocriet met brievenbusfirma's.
Ja precies, of The Gambler ofzoquote:Op woensdag 30 december 2020 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ruby, Don't Take You Love To Town had wel verdiend om binnen te komen
het is ook toevallig het grootste stuk stront op aardequote:Op woensdag 30 december 2020 13:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Bono doet ook aan goede doelen, maar dat is een hypocriet met brievenbusfirma's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Moet wel leuk zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik daarvan gehoord heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Moesten ze eens in Nashville maken die Top 2000.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef Gretzl het volgende:
Aah, deze![]()
![]()
![]()
Staat veel te weinig mooie country(pop) in de lijst
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen Dolly Parton en Guus Meeuwis?GoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen Dolly Parton en Guus Meeuwis?Je kijkt ook altijd recht over die gevel van Guus heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
100x Ilse Delange genoteerdquote:Op woensdag 30 december 2020 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moesten ze eens in Nashville maken die Top 2000.
Das nog es een ouwe doosquote:Op woensdag 30 december 2020 13:25 schreef D. het volgende:
Omhoog gestemd omdat Dolly mogelijk in de Playboy komt?
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:25 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
SAIL AWAY WITH ME
TO ANOTHER WORLD![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |