Nightwish Armyquote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Knipoogje het volgende:
Straks weer snel naar al de NIghtwish reaction vids gaan van al die vocal coaches die floorgasme krijgen
vind het nog best meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef tompsv18 het volgende:
Dit topic is echt op volle snelheid nu, jeetje
Ik denk dat je nog iets meer moet verzinnen bij Echoes van Pink Floydquote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef Cee het volgende:
Naar de wc geweest, thee gezet, crackers gesmeerd en dit is nog steeds bezig.
Je moet er even van bijkomen?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Evenstar het volgende:
Oooh dat was genieten
Even brunchen.
Ja of de Phantom reaction vidsquote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Knipoogje het volgende:
Straks weer snel naar al de NIghtwish reaction vids gaan van al die vocal coaches die floorgasme krijgen
quote:
Die mensen reageren nog zo op een kind dat Berend Botje zingtquote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Knipoogje het volgende:
Bof jij even.quote:
Ik ben ook aan het werk ondertussen, als ik dan ff 10 min niet kijk zijn we alweer bijna een topic verderquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind het nog best meevallen eigenlijk
Dankje. Jij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |