Kadquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef Gretzl het volgende:
Heb ik al een nieuw adje gemist?
[ afbeelding ]
Net ingeruild voor:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dit is Blín
Terwijl mijn kinderen mij besmetten, denk ik "Dat is pechquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Worden er vandeweek ook statistieken bekend gemaakt van het aantal Zoomers dat elkaar heeft besmet met corona? Ik zie mensen bij elkaar klitten en oksels ruiken en dat zijn echt niet allemaal gezinnen
Daarstraks was er een gezin die met zijn 5'en bij oma in de nek zaten te hijgen... Oma doet in 2021 niet meer mee.
Bussen is zwaar kut jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bussen is zo'n typisch spel waar 1 persoon genaaid wordt en na een uur al kotsend op de vloer ligt terwijl de anderen allemaal totaal nuchter zijn.
Klopt en daar is idd weinig aan en al helemaal niet als je het desbetreffende persoon bentquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bussen is zo'n typisch spel waar 1 persoon genaaid wordt en na een uur al kotsend op de vloer ligt terwijl de anderen allemaal totaal nuchter zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
weet ik niet meer, was een paar jaar geleden alweer.
[..]
kat
Blín links, Mór rechtsquote:
Oh het verbaasd me niets dat er verschillende versies van het spel zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lees net al dat @:essnhills het anders doet, maar bij ons was het zo dat je bij iedere race één biertje pakt. Dat biertje moet op zijn voor je over de finish komt. Je mag niet drinken en rijden tegelijk, dus je moet je auto aan de kant zetten, controller loslaten en dan het liefst zo snel mogelijk drinken om ook zo snel mogelijk weer verder te kunnen rijden.
Nouja, goed, als je iedere 3 minuten ofzo één biertje drinkt ben je uiteindelijk snel klaar. Dus iets rustiger aan mag ook best, maar wij deden het wel eens als we nog op pad gingen en het gevoel hadden nog iets te nuchter te zijn.
Net als Omsk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Terwijl mijn kinderen mij besmetten, denk ik "Dat is pech
Ja 2021 is een mooi doel, maar net iets te ver weg"
Ik doe in mn vriendengroep altijd dat we wat slokken van degene in de bus kunnen afnemen, zeg maar 2 slokken voor hem/haar drinken, dat maakt het nog iets gelijker.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons gingen de anderen dan shotjes overnemen, zodat iedereen plezier hadquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt en daar is idd weinig aan en al helemaal niet als je het desbetreffende persoon bent
Daarom ook gewoon beerpongen (met sterke drank). Na een ronde is iedereen mooi op weg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het komt heel dichtbij nuquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moest Angels nog een keer op keyboard spelen (bij keyboard les/optreden).
die hebben we nooit gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
De naarste regel was waarschijnlijk nog wel niet je gezicht aanraken. Da's ook niet te doen.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Drankspelletjes zijn nooit leuk geweest. Beetje spannend als je zestien bent, maar daarna ga toch gewoon drinken en ouwehoeren of dansen?
Haha nee dit is de rustigste van de twee. Ze ligt nu weer half te slapenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Poes zingt uit volle borst mee?
Want?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is niet leuk als je nog te nuchter bent
Heb Spartacus (1960) nog op mijn te kijken lijst op Netflix staan.quote:
Lieeeffff ik smeltquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blín links, Mór rechts![]()
![]()
[ afbeelding ]
Soms is het wel leuk om de spanning een beetje weg te halen, maar verder ben ik ook geen fan nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Drankspelletjes zijn nooit leuk geweest. Beetje spannend als je zestien bent, maar daarna ga toch gewoon drinken en ouwehoeren of dansen?
Schuld van Jeroen, hij had nog minstens 3 keer legendarisch kunnen zeggen voor dit nummer. Zijn toch 6 shotjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is niet leuk als je nog te nuchter bent
Ik toch leuk om iets te doen tijdens het zuupen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
meestal gingen we op den duur ook gewoon ouderwets kletsen en zuipenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de mensen met wie jij drinkt. Ik neem alleen veelte grote slokken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het juiste gezelschap op een chille manier met gewoon biertjes vind ik het nog steeds geinig hoor, op zijn tijdquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Terwijl mijn kinderen mij besmetten, denk ik "Dat is pech
Ja 2021 is een mooi doel, maar net iets te ver weg"
Ik vind het nog steeds wel leuk maar de meeste vrienden van me voelen zich er iets te oud voor inmiddelsquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Leukste wel, maar niet z'n beste.quote:
Ik chargeer wel wat hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt meer aan de mensen met wie jij drinkt. Ik neem alleen veelte grote slokken.
Als iemand tot m doordiringt ben jij t wel. Dus hop, stuur jeroen een bericht!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schuld van Jeroen, hij had nog minstens 3 keer legendarisch kunnen zeggen voor dit nummer. Zijn toch 6 shotjes
Neem stiekem toch maar gewoon slokjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schuld van Jeroen, hij had nog minstens 3 keer legendarisch kunnen zeggen voor dit nummer. Zijn toch 6 shotjes
Ik weet het niet. Ik schaam me kapot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Quizvraag: In welke volgorde worden de kids van de wagen geflikkerd?
Ja ik drink trager dan ik normaal doequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:28 schreef peaceman het volgende:
ik zeg:
mooi of top = half shotje want het schiet niet op zo
Ptjor eerst Natasja laatstquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Quizvraag: In welke volgorde worden de kids van de wagen geflikkerd?
Hij deed zo zijn best om je te vermakenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb trouwens helemaal niet op dat nummer van Williams gelet.
ik was te bezig met praten over drank.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij deed zo zijn best om je te vermaken
nee, zeg bepaalde woorden!quote:
Bedankt Martienquote:
QFTquote:
Je doet het goed, Bassie!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik was te bezig met praten over drank.
Dit is als ex-alcoholist niet het beste idee misschien
gijs met dat kutalarm een paar jaar geleden, weet niet of dat telt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt totale kolder. Is er ooit iemand anders geweest die een vast debiel item had tijdens de Top 2000?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:29 schreef Evenstar het volgende:
Notitie voor morgen: Interactie + zoomers
Ruud wordt ook steeds irritanter jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is Ruud de Wild 's middags ook GRUWELIJK
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik was te bezig met praten over drank.
Dit is als ex-alcoholist niet het beste idee misschien
En het werd zoomer, midden in de winter.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
dit is toch een zoomer?
Jeroen van Jinglequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Fred_B het volgende:
Waarom draait Van Inkel steeds jingles door zijn eigen gepraat heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |