Mooie kennis voor een pubquizquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Huisduinen/Den Helder is dan ook een voormalig waddeneiland.
Je kunt het maar weten.
die ook, jezus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geen ik zeggen ofzo, die waren echt dodelijk
Doen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen we ook gewoon drinken als ie een totaal irrelevant feitje oplepelt?
Ja bussen is minder, niet zo gebalanceerdquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef skysherrif het volgende:
Bussen is wel echt flink kut, meestal wist ik daar wel altijd de bus in gaan te ontlopen, maar ben daar 1x zo geweldig mee genaaid
Dat ja, als ik zo kijk naar die huiskamers dan kunnen we ons opmaken voor een nieuwe piek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Worden er vandeweek ook statistieken bekend gemaakt van het aantal Zoomers dat elkaar heeft besmet met corona? Ik zie mensen bij elkaar klitten en oksels ruiken en dat zijn echt niet allemaal gezinnen
Daarstraks was er een gezin die met zijn 5'en bij oma in de nek zaten te hijgen... Oma doet in 2021 niet meer mee.
Bussen is zo'n typisch spel waar 1 persoon genaaid wordt en na een uur al kotsend op de vloer ligt terwijl de anderen allemaal totaal nuchter zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef skysherrif het volgende:
Bussen is wel echt flink kut, meestal wist ik daar wel altijd de bus in gaan te ontlopen, maar ben daar 1x zo geweldig mee genaaid
Weer minder jaren 50 nummersquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Worden er vandeweek ook statistieken bekend gemaakt van het aantal Zoomers dat elkaar heeft besmet met corona? Ik zie mensen bij elkaar klitten en oksels ruiken en dat zijn echt niet allemaal gezinnen
Daarstraks was er een gezin die met zijn 5'en bij oma in de nek zaten te hijgen... Oma doet in 2021 niet meer mee.
Ik lees net al dat @essnhills het anders doet, maar bij ons was het zo dat je bij iedere race één biertje pakt. Dat biertje moet op zijn voor je over de finish komt. Je mag niet drinken en rijden tegelijk, dus je moet je auto aan de kant zetten, controller loslaten en dan het liefst zo snel mogelijk drinken om ook zo snel mogelijk weer verder te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe werkt dit precies?![]()
![]()
Groot fan van MK
ik zat een keer in een bus waar ik telkens genaaid werd met een gelijk getal of net eentje lager dan ik voorspeldequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef skysherrif het volgende:
Poes zingt uit volle borst mee?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef Gretzl het volgende:
Heb ik al een nieuw adje gemist?
[ afbeelding ]
Net ingeruild voor:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dit is Blín
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |