ja, drinken en uh als verboden woorden waren echt superkut altijdquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Al die extra regels en verboden woorden die stacken zijn altijd geniaal. We hadden op een gegeven moment een regel dat je elkaars naam niet mocht zeggen en dat je geen scheldwoorden mocht gebruiken, en 'ja' en 'drinken' waren verboden woord. Zei iemand 'Ja! [naam]! Drinken! KUT!'. Moest-ie 4 keer
Ik heb ontzettend veel gekingst in mijn leven, en hoe dronken ik ook was, ik heb nog nooit een fout gemaakt met juffen (of tsjoepen zoals ik het ken).quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juffen is echt kapot saai inderdaad, als je daarbij fouten maakt ben je gewoon een nonvaleur of heb je al teveel gezopen
En bewust fouten maken is ook debiel, dan kun je beter gewoon zuipen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is trouwens wel een heel fijn nummertje
klinkt interessant.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Simpel, zodra je wordt geraakt (of bij Rainbow Road er vanaf pleurt) dan moet je drinken.
Waardoor het racen steeds moeilijker wordt...
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Deze ingeruild voor:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zoals Robin dusquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vraag me af wat je als DJ moet doen als je van deze actie af weet.
Ik zou gewoon 3x in 30 seconden 'legendarisch' zeggen en dat daarna na elk liedje herhalen. Om 1 uur is heel FOK! dan wel dronken
Hou je het binnen de perken de komende dagen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Drankspelletjes omslachtig en ingewikkeld maken terwijl ik enkel drink om zoveel mogelijk hersencellen te doden
Echt een waddendrankje. Net als Nobeltjequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Juttertje is zo lekker hè. Heb er wat van gezopen in de kroeg.
Oh dat vond ik echt afgrijselijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef skysherrif het volgende:
Weet nog wel de eerste keer dat ik het deed en ik al bezopen was en me het 'vikingen' werd uitgelegd. Snapte er geen snars van, dat werd een vrij hilarisch tafereel
Kingsen / juffen inderdaad. Geen andere drankspelen gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is jullie favoriete drankspel IRL trouwens?
Ik heb jarenlang met veel plezier gekingst, vooral op kamers
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vraag me af wat je als DJ moet doen als je van deze actie af weet.
Ik zou gewoon 3x in 30 seconden 'legendarisch' zeggen en dat daarna na elk liedje herhalen. Om 1 uur is heel FOK! dan wel dronken
Net als die ene plaat waar Ordinary Love op stond dus, die was ook pro-bono.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij issie ouder, dus eigenlijk pro-bono
Dat heb ik 2 jaar geleden op oudjaarsdag al gedaan..... Zelden zo vroeg dronken geweest op oudjaarsdagquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef alopio het volgende:
Gijzen is ook een tof drankspek. Elke keer als Gijs ergens doorheen lukt moet je een shotje nemen. Gegarandeerd bezopen
oh, daar kan je best een paar strategieën mee bedenken, interessant.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Don't drink and drive! Je mag alleen drinken als je de auto netjes aan de kant hebt geparkeerd.
Hoe werkt dit precies?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mario Kart drankspel is enorm handig als je snel dronken wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |