Kingsen swsquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is jullie favoriete drankspel IRL trouwens?
Ik heb jarenlang met veel plezier gekingst, vooral op kamers
Stef Stuntpiloot jeweeeetquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
hij doet het eromquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:18 schreef essnhills het volgende:
Ik heb Van Inkel nog nooit zo weinig horen praten tussen de nummers door als nu en afgelopen nacht
Met zo'n naam moet dat ook wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:18 schreef skysherrif het volgende:
Oh en mexxen is natuurlijk een heel leuk spelletje
Wel een goed spelletje ook voor Fok!-autisten. Niemand aan hoeven kijken wordt beloondquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is Kingsen met die opdrachten erbij, waaronder snake eyes waarbij als je iemand aankijkt die moet drinken? Dan isd at mijn favoriete drankspel ja
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha ja Peace dacht dan morgen samen naar de klote Ipv ik alleen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:18 schreef skysherrif het volgende:
mexxen werd ik een keer straalbezopen van toen ik door een soort straf twee hele biertjes moest adten, was al dronken bij het avondetenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:18 schreef skysherrif het volgende:
Nou echt. Opeens een beetje liedjes gaan draaien op de radio, wie denkt hij wel niet die hij is!quote:
Juffenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Doodste biertje. Wie het eerste in slaap valt moet een doodgeslagen biertje de volgende ochtend direct na wakker worden opdrinkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mario Kart drankspel is enorm handig als je snel dronken wil worden.
Vooral met Rainbow Roadquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hoe doe je dat in godsnaam? je hebt toch je handen nodig voor de controller?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
quote:
Ik moet weer eens een fles Glenlivet Nadura halen, die is ook goddelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik wou dat ik nog een fles Glendronach 15 van een aantal jaar geleden had.
Dat was me toch godsgruwelijk goeie whisky zeg![]()
![]()
hang the dj hang the djquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou echt. Opeens een beetje liedjes gaan draaien op de radio, wie denkt hij wel niet die hij is!
Goeie keusquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Vooruit ik doe 1 uurtje mee, veel drinken wordt het toch niet lijkt het
*pakt een fles tallisker*
vond ik saai, ik vond rekenen en wiskunde echt super easy op school dus ik dronk nooitquote:
Vroeger deed ik wel eens aan negerzappen maar daar kom je tegenwoordig niet meer mee weg...quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een drankspel gedaan volgens mij.
Waarvoor was de straf dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mexxen werd ik een keer straalbezopen van toen ik door een soort straf twee hele biertjes moest adten, was al dronken bij het avondeten
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Doodste biertje. Wie het eerste in slaap valt moet een doodgeslagen biertje de volgende ochtend direct na wakker worden opdrinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |