CU2.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:15 schreef essnhills het volgende:
We waren een keer op reis door Noorwegen (in 2005 ofzo), en hadden op een gegeven moment in 1 van die huisjes de tv aan.
Er kwam steeds een reclame voor een of ander yoghurtmerk voorbij. Op deze muziek, en dan iedere keer een ander yoghurt product
YOGHURT
YOGHURT
YOGHURT
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:15 schreef peaceman het volgende:
Hij zei geweldig, dus ik neem aan dat iedereen een shotje genomen heeft?
Oh goed dat je het nog even zegtquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:15 schreef peaceman het volgende:
Helaas heb ik geen ijs in huisquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat wel lekker, met veel ijs.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:15 schreef essnhills het volgende:
We waren een keer op reis door Noorwegen (in 2005 ofzo), en hadden op een gegeven moment in 1 van die huisjes de tv aan.
Er kwam steeds een reclame voor een of ander yoghurtmerk voorbij. Op deze muziek, en dan iedere keer een ander yoghurt product
YOGHURT
YOGHURT
YOGHURT
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:15 schreef peaceman het volgende:
volgens mij smokkel jij stiekemquote:
Bedankt Don Leo Blokhuisquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Nazareth een tijdje het voorprogramma van Deep Purple verzorgde en dat dit nummer (en het hele album) is geproduceerd door Roger Glover? DIe kennen jullie van Love is All, maar was ook de bassist van Deep Purple.
Zo... weten jullie dat ook weer
At first a sharpish pain that returns as a thought. That the needle in your skin won't bring you closer to godquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:16 schreef DW457 het volgende:
Jaja, klaar met die muziek, terug naar Van Inkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |