Vrij schandalig dit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeerde me te herinneren hoe ze ook weer heetten
Het komt van de Grieken af, het symbool zijn 2 harten tegen elkaar aangeplakt, omdat de Grieken geloofden dat iedereen 1 zielsverwant had. En als je elkaar vond dan was je weer heel en vormden de harten 1 hart.quote:
Hij leest hier, kan niet anders.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij is echt naar allerlei synoniemen op zoek ja.
hij fokt niet mee geloof ik.quote:
Jij hebt best goede weetjes, zo ook over Fernando van ABBA.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik wel na drie dagen mijn onzin te moeten lezen
Martini de cocktail of de vermouth?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef ok01 het volgende:
Martini staat klaar, kom maar door Jeroen
Oeh, lekker!quote:
hij zit ons gewoon hard te blue ballen gewoonquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Alcohol zou Van Inkel idd draaglijk maken.
Laten we hopen dat hij überhaupt nooit gefokt heeft.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef ok01 het volgende:
Martini staat klaar, kom maar door Jeroen
Vermouthquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Martini de cocktail of de vermouth?
Misschien is dat het spel. Zijn vocabulaire ontcijferenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef essnhills het volgende:
Hij leest echt mee, iedere dag andere omschrijvingen zoeken
Volgens mij deed Sting daar zelf ook op mee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat vorige nummer was toch ook gesampled door Craig David?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |