Beter lezenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
niemand zegt: "Het origineel van Sugababes is beter"
Poker vind ik niet zo, ik houd wel van kaart- en bordspelletjes en heb 1 vriend met wie ik dat wel regelmatig doequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is echt een gemis in mijn leven, een vriendengroepje die ook wil pokeren
Bonuspunten voor jouquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:11 schreef TheVulture het volgende:
An Englishman in New York vind ik ook mooi
Wooohoooquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:11 schreef TheVulture het volgende:
An Englishman in New York vind ik ook mooi
Doe ik ook geregeld hoor, alhoewel nu minder want ik vind de low stakes niet echt leuk genoeg online maar heb geen bankroll voor hoger budgetquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pokeren online, zit ik nu ook te doen naast het Fokken en de Top 2000
Omdat deze cover beter isquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
1 dollar 50 een toernooitje met 90 man.... ik hou niet zo van het hele grove werkquote:
Mexi, of heb je die geblokt?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
Dit heb ik echt meteen al gezegd als Sugababesfanquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik probeerde me te herinneren hoe ze ook weer heettenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
FOK! pokerclub oprichtenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is echt een gemis in mijn leven, een vriendengroepje die ook wil pokeren
Snap ik wel na drie dagen mijn onzin te moeten lezenquote:
hoe zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:12 schreef peaceman het volgende:
gekke van deze uren is, dat iedereen wil dat de DJ lult
Mijn zegen heb je!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik neem gewoon een slok bier hoor, anders heb ik 'm voor niks opengetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |