Of een atje. Dat mag ook voor de sfeerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:15 schreef peaceman het volgende:
Hij zei geweldig, dus ik neem aan dat iedereen een shotje genomen heeft?
Roger Glover speelde ook in Rainbowquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Nazareth een tijdje het voorprogramma van Deep Purple verzorgde en dat dit nummer (en het hele album) is geproduceerd door Roger Glover? DIe kennen jullie van Love is All, maar was ook de bassist van Deep Purple.
Zo... weten jullie dat ook weer
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:16 schreef DW457 het volgende:
Jaja, klaar met die muziek, terug naar Van Inkel
Pas 1 shotje. Zie TT voor de regels.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, is het drankspel weer begonnen? Hoeveel shotjes inmiddels?
Zat net nog te overwegen een biertje mee naar boven te nemen maar toch geen zin
Half Moon Runquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
At first a sharpish pain that returns as a thought. That the needle in your skin won't bring you closer to god
Is Kingsen met die opdrachten erbij, waaronder snake eyes waarbij als je iemand aankijkt die moet drinken? Dan isd at mijn favoriete drankspel jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is jullie favoriete drankspel IRL trouwens?
Ik heb jarenlang met veel plezier gekingst, vooral op kamers
Nooit drankspellen gedaan. Gewoon zuipen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat heb ik ook echt enorm vaak gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Lolzquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:16 schreef DW457 het volgende:
Jaja, klaar met die muziek, terug naar Van Inkel
Haha ja Peace dacht dan morgen samen naar de klote Ipv ik alleenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha nee, die heeft mij de fles alcohol gebracht zelfs.
Jep. Ook Whitesnake meen ik, maar moet ik opzoekenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Roger Glover speelde ook in Rainbow
maar hij heeft wel meer geproduceerd geloof ik, toch?
kingsen was ook echt verreweg mijn favoriet, het was echt lachen, alhoewel op den duur niemand meer die regels onthieldquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Bij mijn Jutter zit ijs in de flesquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is Kingsen met die opdrachten erbij, waaronder snake eyes waarbij als je iemand aankijkt die moet drinken? Dan isd at mijn favoriete drankspel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |