Geen ik zeggen ofzo, die waren echt dodelijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, drinken en uh als verboden woorden waren echt superkut altijd
Jeroen draait expres lange versiesquote:
Die zijn dicht toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Juttertje is zo lekker hè. Heb er wat van gezopen in de kroeg.
Ja niet te doen johquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 jaar geleden op oudjaarsdag al gedaan..... Zelden zo vroeg dronken geweest op oudjaarsdag
Ik kan het me ook niet heugen dat ik ooit een fout heb gemaakt met juffen maar ik deed het niet zo vaak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel gekingst in mijn leven, en hoe dronken ik ook was, ik heb nog nooit een fout gemaakt met juffen (of tsjoepen zoals ik het ken).
eens.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juffen is echt kapot saai inderdaad, als je daarbij fouten maakt ben je gewoon een nonvaleur of heb je al teveel gezopen
En bewust fouten maken is ook debiel, dan kun je beter gewoon zuipen
En van drinken!!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe werkt dit precies?![]()
![]()
Groot fan van MK
Jeroen is een topperquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeroen draait expres lange versies
Huisduinen/Den Helder is dan ook een voormalig waddeneiland.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt een waddendrankje. Net als Nobeltje
Gewoon in de derde persoon pratenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geen ik zeggen ofzo, die waren echt dodelijk
Dat doet elke djquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen we ook gewoon drinken als ie een totaal irrelevant feitje oplepelt?
Dan is glas wel heel snel leegquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen we ook gewoon drinken als ie een totaal irrelevant feitje oplepelt?
6 minuut 30.quote:
Ik wel hoor. Gewoon weinig coronaproef naar het buitenland gevlucht uit zelfbescherming.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou je het binnen de perken de komende dagen?
Ik vond het wel een mooie plaat hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja tuurlijk hier draaien ze wel weer de albumversie van
Steeds precies de platen waar je niet op zit te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |