Soms is het wel leuk om de spanning een beetje weg te halen, maar verder ben ik ook geen fan nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Drankspelletjes zijn nooit leuk geweest. Beetje spannend als je zestien bent, maar daarna ga toch gewoon drinken en ouwehoeren of dansen?
Schuld van Jeroen, hij had nog minstens 3 keer legendarisch kunnen zeggen voor dit nummer. Zijn toch 6 shotjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is niet leuk als je nog te nuchter bent
Ik toch leuk om iets te doen tijdens het zuupen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Drankspelletjes zijn nooit leuk geweest. Beetje spannend als je zestien bent, maar daarna ga toch gewoon drinken en ouwehoeren of dansen?
meestal gingen we op den duur ook gewoon ouderwets kletsen en zuipenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bussen is zo'n typisch spel waar 1 persoon genaaid wordt en na een uur al kotsend op de vloer ligt terwijl de anderen allemaal totaal nuchter zijn.
Dat ligt meer aan de mensen met wie jij drinkt. Ik neem alleen veelte grote slokken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bussen is zo'n typisch spel waar 1 persoon genaaid wordt en na een uur al kotsend op de vloer ligt terwijl de anderen allemaal totaal nuchter zijn.
In het juiste gezelschap op een chille manier met gewoon biertjes vind ik het nog steeds geinig hoor, op zijn tijdquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Terwijl mijn kinderen mij besmetten, denk ik "Dat is pech
Ja 2021 is een mooi doel, maar net iets te ver weg"
Ik vind het nog steeds wel leuk maar de meeste vrienden van me voelen zich er iets te oud voor inmiddelsquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Leukste wel, maar niet z'n beste.quote:
Ik chargeer wel wat hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt meer aan de mensen met wie jij drinkt. Ik neem alleen veelte grote slokken.
Als iemand tot m doordiringt ben jij t wel. Dus hop, stuur jeroen een bericht!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schuld van Jeroen, hij had nog minstens 3 keer legendarisch kunnen zeggen voor dit nummer. Zijn toch 6 shotjes
Neem stiekem toch maar gewoon slokjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schuld van Jeroen, hij had nog minstens 3 keer legendarisch kunnen zeggen voor dit nummer. Zijn toch 6 shotjes
Ik weet het niet. Ik schaam me kapot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Quizvraag: In welke volgorde worden de kids van de wagen geflikkerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |