niet als Tafkap?quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Prince staat wel op een paar verschillende manieren erinAls Prince, Prince & The Revolution en Prince & The New Power Generation.
Nee.quote:
Bedanktquote:Op maandag 28 december 2020 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
12 alles bij elkaar opgeteld
Deze kennis komt niet bij mij vandaan, maar de prima website van @:Pino112
A playlist featuring Jacques Brel, The Byrds, Boudewijn de Groot, and othersquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand die playlists van @:koffieleuk nog?
quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
A playlist featuring Jacques Brel, The Byrds, Boudewijn de Groot, and others
Die functie had ik eerder op de avond al gebruikt, maar Prince was me niet opgevallenquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Zonder alles op te tellen kom je ook op 12 overigens: https://www.pino112.nl/to(...)aar=2020&alles=alles
We waarderen je moeitequote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Die functie had ik eerder op de avond al gebruikt, maar Prince was me niet opgevallen
Heb ik voor niks zitten tellen
Jaaa die, had die van m'n eigen playlist wel maar de rest nietquote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
A playlist featuring Jacques Brel, The Byrds, Boudewijn de Groot, and others
Deze post!quote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand die playlists van @:koffieleuk nog?
Beatles of Mark Knopfler?quote:
Voegt erg weinig toe inderdaad, deze cover. Dat hele optreden was best leuk, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Mr. Bojangles is zo tof maar niet in de versie van Robbie
Mark Knopfler. What It Is en Sultans of Swing zijn de twee platen waar ik altijd meteen als eerste op stem.quote:
In dat geval:quote:Op maandag 28 december 2020 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mark Knopfler. What It Is en Sultans of Swing zijn de twee platen waar ik altijd meteen als eerste op stem.
Hij wil alle maniertjes ook iets te graag nadoen vind ik en het komt er toch net te gelikt uit vind ikquote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voegt erg weinig toe inderdaad, deze cover. Dat hele optreden was best leuk, maar niet meer dan dat.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Die functie had ik eerder op de avond al gebruikt, maar Prince was me niet opgevallen
Heb ik voor niks zitten tellen
Ik heb ook elk jaar "oh ja die was er ook nog!" en ook dat ik nieuwe muziek ontdek. Dat zijn eigenlijk de mooiste momenten, niet eens de stemplaten, want dan ontdek je weer watquote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
Door de Top 2000 zie ik altijd weer hoeveel nummers ik nou echt tof vind en eigenlijk in m'n stemlijst had moeten zettenEn hoe breed mijn muzieksmaak eigenlijk is.
Heb je Baggy Trousers al in je lijstje gezet?quote:Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook elk jaar "oh ja die was er ook nog!" en ook dat ik nieuwe muziek ontdek. Dat zijn eigenlijk de mooiste momenten, niet eens de stemplaten, want dan ontdek je weer wat
Wel in het lijstje van "onthouden, later terugluisteren, die was leuk"quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je Baggy Trousers al in je lijstje gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |