SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei U MAD?
Dacht je?quote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dr Flash vindt dit niet leuk
Altijd leuk als er nog iets episch gebeurt als iedereen naar bed is.quote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef Tagliano het volgende:
Het zou toch wel geinig wezen als Baggish hem nog pakt ofzo
Daaromquote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Altijd leuk als er nog iets episch gebeurt als iedereen naar bed is.
Slaappillen nog niet ingenomen?quote:
Jacques vindt dit leuk.quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom
Verder heb ik ook weinig met die hele Baggish maar dan kunnen we toch weer mooi een handjevol users uitlachen
Wanneer gebeurde zoiets laatst?quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom
Verder heb ik ook weinig met die hele Baggish maar dan kunnen we toch weer mooi een handjevol users uitlachen
RIEMEN VAST!!quote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga naar bed, krijg de touwtyfus Maijer
Ik kan me in ieder geval een partijtje van Lim heugen van een paar jaar terugquote:Op maandag 28 december 2020 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde zoiets laatst?
Gewoon Lowiequote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nooit meer Van Galen aub. Zet maar eerder Barry van Galen daar neer
Newton vs Reyes diep in de nachtquote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me in ieder geval een partijtje van Lim heugen van een paar jaar terug
Bijna negendarter ook
neuh, paar biertjesquote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Slaappillen nog niet ingenomen?
Was dat ook met Hinks die toen zo ontzettend liep te kloten?quote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Newton vs Reyes diep in de nacht
ja tegen Gando miste hij de laatste pijlquote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me in ieder geval een partijtje van Lim heugen van een paar jaar terug
Bijna negendarter ook
De zaal was nog 25% vol dus dat was in de nacht volgens mij. Ja Hinks die liet gewoon doorspelen bij 5-5 en daarna halverwege de leg toch gaan bullen voor sudden deathquote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat ook met Hinks die toen zo ontzettend liep te kloten?
Voor mijn gevoel was dat een middagpot
Pay attention to teh manager!quote:Op maandag 28 december 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lowie die met een baco's op die mensen even uitlegt hoe je moet darten.
Maan ook.quote:Op maandag 28 december 2020 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoop dat Duzza serieus geaubergined wordt.
Oh die zag ik nog langs komen in "Darts most embarrassing moments" of zo op Youtubequote:Op maandag 28 december 2020 23:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De zaal was nog 25% vol dus dat was in de nacht volgens mij. Ja Hinks die liet gewoon doorspelen bij 5-5 en daarna halverwege de leg toch gaan bullen voor sudden death
Voor Maan hoop ik dat het bij een augurkje blijftquote:
Ik zoek driftig naar de beelden maar zie ze nergensquote:Op maandag 28 december 2020 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zag ik nog langs komen in "Darts most embarrassing moments" of zo op Youtube
Pieman Andy Smith gaf ooit een 3-0 voorsprong weg tegen Wadequote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
Durrant gaf op Lakeside ook ooit een 4-1 voorsprong weg haha.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zoek driftig naar de beelden maar zie ze nergens
Lloyd kwam 3-0 voor tegen Van Barneveld en verloor met 3-4 na 88 metsjdarts.quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Pieman Andy Smith gaf ooit een 3-0 voorsprong weg tegen Wade
Oja hoe kan ik die nou vergetenquote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lloyd kwam 3-0 voor tegen Van Barneveld en verloor met 3-4 na 88 metsjdarts.
Adams kwam 1-4 voor tegen Mesen in 1999.quote:Op maandag 28 december 2020 23:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oja hoe kan ik die nou vergeten
Ik wilde zeggen vandaag nog maar we gaan DIEP DE NACHT INquote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan we morgen allemaal stuk voor stuk keihard uitlachen als dit zo doorgaat.
Ja maar ik bedoelde van 3-0 naar 3-4. Wade Lewis van 5-1 naar 5-6 was ook mooiquote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Adams kwam 1-4 voor tegen Mesen in 1999.
Ik wilde eigenlijk vroeg in het mandje maar slapen zal toch wel lastig zijn met mijn Vinsaintrug.quote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen vandaag nog maar we gaan DIEP DE NACHT IN
Zo is het.quote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan we morgen allemaal stuk voor stuk keihard uitlachen als dit zo doorgaat.
Dat was echt heel ergquote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
Hogan gaf een 3-0 voorsprong weg tegen Glen.
Meer sporten schijnt te helpenquote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vroeg in het mandje maar slapen zal toch wel lastig zijn met mijn Vinsaintrug.
Je hebt de prioriteiten duidelijk niet op ordequote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn dartpijlen liggen nog bij een vriend.
Op zo'n bal?quote:
Caven 9-3 voor tegen Whitlock die rondjes gaat rennen toen hij won met 10-9quote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thornton 8-0 in legs tegen Chisnall op Masters 2016, eindstand 9-10
ja maar dat was in legs.quote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thornton 8-0 in legs tegen Chisnall op Masters 2016, eindstand 9-10
Heb nog wel wat extra setjes liggen maar dat is niet de ideale SETUP.quote:Op maandag 28 december 2020 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt de prioriteiten duidelijk niet op orde
Kwam toch 4-1 voor, ja?quote:Op maandag 28 december 2020 23:34 schreef Szura het volgende:
Verneukte Barney niet ook een voorsprong tegen Fordham?
zat me trouwens te bedenken, iedereen loopt wel zo te huilen over het voordeel van het setsysteem. Maar het nadeel van het setsysteem is dus dat je er gewoon met 4-0 af kunt gaan door maar 2 keer gebroken te worden.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
Dit ziet er niet naar uit als diep in de nacht.
quote:
Ik heb 4-3 voor Glen ingevuld dus dat zou wel leuk zijn haha.quote:
Ik roep ook maar wat.quote:
Duality of manquote:
Maar toch ook zeker nog niet helemaalquote:
ja dat staat deze pot op 274 inmiddels zekerquote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel goed voor het aantal missers op dubbels maar dat heb ik ook al opgegeven
Die bonussen vul ik maar lukraak in, heb ze toch nooit goed.quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel goed voor het aantal missers op dubbels maar dat heb ik ook al opgegeven
Duzza ook nietquote:
Maan nog een keertje voorbij laten komenquote:Op maandag 28 december 2020 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje en dan is het zover
Heeft je kat dit getikt?quote:Op maandag 28 december 2020 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dirk heeft meer tegenstand te verwachten van Baggish dan van Durrant.
Los van dat ie eigenlijk nooit in zo'n situatie terecht had mogen komen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Glen met de rug tegen de muur is de beste Glen in veel gevallen.
Welnee man, het was echt doodvermoeiend de laatste zetsquote:Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een zevende set was fantastisch geweest maar hiermee kan ik leven
Maijer ''Zou Durrant nog veel merken van die lange wedstrijd tegen Baggish?''quote:Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een zevende set was fantastisch geweest maar hiermee kan ik leven
DIEP IN DE NACHT moest een keer gebeuren maar ik vrees ervoorquote:Op maandag 28 december 2020 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Welnee man, het was echt doodvermoeiend de laatste zets
Nou en?quote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef H_T het volgende:
Ze willen gewoon een associatie kweken door zo vaak Bolletje te doen als we net naar darters hebben gekeken
Denk ik weer aan beschuit als bijvoorbeeld Adrian Lewis of John Henderson in beeld komtquote:
Dit. Snel naar huis sturen.quote:
1939edquote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
Nog even filosoferen over Clemens v Ratajski.
Nee. We hunkeren gewoon naar Maan zodra er weer een papzak in beeld komt.quote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Denk ik weer aan beschuit als bijvoorbeeld Adrian Lewis of John Henderson in beeld komt
Wat een haat allemaal. Zolang Maijer daar nog steeds zit wordt er echt niemand naar huis gestuurd begrepeuhquote:
Omdat de wedstrijden leuk eindigde. Het begin was ook vaak saai.quote:
Altijd. Dat wordt nog wel erger richting QF en verderquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijden leuk eindigde. Het begin was ook vaak saai.
Die zal zo toch ook wel naar huis gaan?quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een haat allemaal. Zolang Maijer daar nog steeds zit wordt er echt niemand naar huis gestuurd begrepeuh
Pooltje is wel smerig constant.quote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik geef Clemens het voordeel van de twijfel.
Maar Clemens is eigenlijk ook best prima in zijn niveau.quote:
Wie heeft tot nu toe de meeste 180'ers gegooid in de 3e ronde?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Clemens is eigenlijk ook best prima in zijn niveau.
Hunt en Pieter.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie heeft tot nu toe de meeste 180'ers gegooid in de 3e ronde?
Morgen nog wel een paar erkende 180-smijters dus we zullen zien.quote:
Duidelijk geen fan de verfijnde techniek van Andrew.quote:Op maandag 28 december 2020 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:spleeh wat vinden we hier van?
@ 2:07quote:
YouTube subs kunnen het soms ook niet volgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
@ 2:07
90% of FOK! watching at home
wtf?!
Die moet werken zelfs.quote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Yvonne
Heywoodu moet 4 schansentoernooi kijken en die andere ken ik niet
Nou nou nouquote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Borisz is een beschaafde man die best veel topics opent, gericht op de kleinere sporten maar die is verder vrij geruisloos in de topics zelf. (en daar is niets mis mee, één zo'n baggeraar is genoeg)
Ik doelde op nummer #1 @Tagliano hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die moet werken zelfs.
[..]
Nou nou nou
JAAAA GEEN MODS AANWEZIG JONGENS VANMIDDAGquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die moet werken zelfs.
[..]
Nou nou nou
Huhquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe vaak zouden ze die Maan reclame nu hebben uitgezonden tijdens het dartsen? Alsof er één dartskijker is die Bolletje koopt. Iedereen koopt toch bij Aldi of Lidl. En sowieso beschuiten zijn voor wijven.
Gary lijkt me iemand die thuis boos is om het minste of geringste en zijn huisgenoten het leven zuur maakt.quote:
Ze lezen het gewoon terug en dan krijg jij zomaar drie jaar aan je broek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JAAAA GEEN MODS AANWEZIG JONGENS VANMIDDAG [ afbeelding ]
Gary is een lieve man.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gary lijkt me iemand die thuis boos is om het minste of geringste en zijn huisgenoten het leven zuur maakt.
AFWAS NIET GEDAAN? PETS HIER CUNT
Vlaggetjesvolk weer weg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Kijkcijfers maandag 28 december
Darts middag: 309.000 gemiddeld
Darts avond: 376.000 gemiddeld
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Voor de talloze fans in dit topic
Lekker dwars dingquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe vaak zouden ze die Maan reclame nu hebben uitgezonden tijdens het dartsen? Alsof er één dartskijker is die Bolletje koopt. Iedereen koopt toch bij Aldi of Lidl. En sowieso beschuiten zijn voor wijven.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
we will see what I can next yearquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Voor de talloze fans in dit topic
Zenuwachtig daarvoor zeg, ik hou 't niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
De homodarter gaat vandaag zijn bjinaam bekend maken. JAAAAAAAAAAAAA joepie.
Om die vervolgens niet te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Vast wel. Als het iets is wat hij zelf leuk vindt wel. Niet als het "Super-Chin" wordt of zoiets zwakzinnigs.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Om die vervolgens niet te gaan gebruiken.
Dat boeit inderdaad helemaal niemand.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Onverstaanbare teringfries zal wel niet door de ballotagecommissie komen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Ja wie weet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Als het iets is wat hij zelf leuk vindt wel. Niet als het "Super-Chin" wordt of zoiets zwakzinnigs.
Knophead Noppiequote:
The Ass Ripperquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Ik zou graag willen winnen omdat mijn konijn onlangs is overleden reacties?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
1k+ reacties trouwens, normaal geen hond die op die tweetjes reageert. Men geeft iets weg en ze zijn er als de kippen bij.
Omdat het op tv is geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:20 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft niemand dit gepost?
[ twitter ]
al uitgebreid besproken hier en in de studioquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:20 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft niemand dit gepost?
[ twitter ]
'mijn zoon is gehandicapt geeft mij jullie liefde en pijlen'quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou graag willen winnen omdat mijn konijn onlangs is overleden reacties?
Diequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:35 schreef wimderon het volgende:
Als Noppie wint hebben we morgen een HOLLANDSE avond, JAAAA.
The Freeze lijkt mij topkandidaat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Frisian Fag wel toepasselijk.
Karin Grijpstra Ripper ook wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Frisian Fag wel toepasselijk.
INB4 Maijer "Maar het is wel altijd close!"quote:
Waar heeft ie het over vanaf 1:01?quote:
Nog steeds niet opgelost allen, ondanks hulp van Peter RRRR.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Karin Grijpstra Ripper ook wel.
Ik pijp iedere dag mannen voor geld terwijl mijn autistische zoon in z’n MvG/Vitesse-shirt naar het darten kijkt, mag ik een setje speren?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'mijn zoon is gehandicapt geeft mij jullie liefde en pijlen'
Goede vraagquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar heeft ie het over vanaf 1:01?
RTL wanted to do something about magelken... Stuff magelken what about me?
[ twitter ]
quote:
Even via youtube met ondertiteling en toen stond er mac elkin vervolgens zegt google dat het de manager van Dimitri is.quote:
Friezaquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Freeze lijkt mij topkandidaat.
Szura heeft een zoon genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik pijp iedere dag mannen voor geld terwijl mijn autistische zoon in z’n MvG/Vitesse-shirt naar het darten kijkt, mag ik een setje speren?
Danny ''Aidsremmer'' Noppertquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jongens, dit kan nog wel een stuk ordinairder.
Ja Fast Vinnie onderschatten....quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef KennyPowers het volgende:
Aspinall: I am going to become World Champion
https://www.pdc.tv/news/2(...)ecome-world-champion
yikes
Het wordt vast net zo fantasievol als "Zeesluis IJmuiden".quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:48 schreef macca728 het volgende:
Kan niet wachten op die nieuwe bijnaam.....
Danny 'Noppert' noppert.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt vast net zo fantasievol als "Zeesluis IJmuiden".
Waarom zou je voor de doodsaaie Lowe zijn?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta deze middag volledig achter Wade, Dobey en (kiezen tussen twee kwaden) Lowe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |